Złamane serce

Złamane serce...

Codziennie cie widzę i z trudem tłumie w sobie płacz. Gdy już nie mogę i wybucham wielkim szlochem ty śmiejesz się tak głośno, że czuje się jeszcze gorzej. Żałuje , że cie znam jesteś okropny, nieczuły i wredny. Byłam taka głupia, ale gdy cię widzę coś się we mnie łamie przypominam sobie te chwile w których chodziliśmy razem nad jezioro, a ty wpychałeś mnie do wody. Wtedy śmieje się na cały głos , lecz gdy widzę ten wianuszek dziewczyn koło ciebie ta zszyta rana zaczyna się otwierać wiem , że bawisz się uczuciami jak dziecko klockami budujesz i rozwalasz. Szczerze te rany goją się miesiącami, a w gorszych przypadkach latami więc nie będę stała w miejscu tylko w końcu ruszę dalej :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • NIEjestemBARBIE 16.05.2016
    Jesteś bardzo prawdziwa i do razu da się wyczuć, że to, co piszesz nie ma związku z fikcją. Fajnie, że piszesz o sobie. Mała rada. Popracuj troszkę nad formą i budową zdań. To, co piszesz ciężko ocenić. Nie wiem pod jakim kątem mam na to spojrzeć. Na profilu masz napisane, że często piszesz opowiadania. Może powinnaś pójść w tym kierunku. Myślę, że warto spróbować:)
  • Alicja 16.05.2016
    Nawet fajnie Ci wyszło. W tym tekście widać dużo emocji. Musisz trochę popracować nad przejrzystością tekstu. Powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania