-

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Szczur 11.04.2016
    Teraz mogę być miły albo niemiły. W skrócie: nie podoba mi się. O czym to jest? Do kogo? W jakim celu? Kilka banałów, które każdy może sobie napisać bez zastanowienia.
  • Julka2001 11.04.2016
    Oj tam,kazdy ma swoje zdanie, a ja nie jestem cudotwórcą i popełniam błędy,heh
    Tak czy tak, dziękuje za opinię
  • Szalokapel 11.04.2016
    *Wyżal się zaufanej osobie jeśli masz problem. Jeśli nie posiadasz takiej osoby..."- Powinien być przecinek przed pierwszym jeśli. Po drugie masz powtórzenie słowa "jeśli".

    Ogólnie nie przypadło mi to do gustu, nie podoba mi się chociażby pomysł i banalność owego dzieła, pozostawiam bez oceny.
  • Julka2001 11.04.2016
    Dobrze
  • elenawest 11.04.2016
    No mnie też tekst się nie spodobał. Banalny, z błędami... Nie oceniam
  • Julka2001 11.04.2016
    Oki hah dawno do Ciebie nie zaglądalam. Mam nadzieje ze dodalas cos nowego :)
  • Powiem coś totalnie od siebie, subiektywnego.
    Jeśli mam depresję, to nie tak łatwo jest się otworzyć ze swoimi problemami. Zdrowe osoby postrzegają to czasem dziwacznie.
    Twoje dzieło nie zagłębia się w ten temat, zaledwie musnęłaś go wargami, podczas gdy konieczne jest WGRYZIENIE SIĘ, że tak to ujmę.
  • Szalokapel 11.04.2016
    Podpinam się pod komentarzem, sama prawda.
  • Julka2001 11.04.2016
    Aaaa widzisz, nie spojrzalam na to w ten sposob, a trzebaby było :)
  • Faustyna 11.04.2016
    Jakoś ciężko jest czytać same negatywne komentarze skierowane w kierunku tej młodej dziewczyny.
    Krytykować trzeba umiejętnie, starać się aby nie zrazić, nie urazić...
    Coś ode mnie na temat tego tekstu. Pisany jest pod kątem psychologicznym: życiowym. To są jakby porady na to co zrobić aby nie załamać i rozładować się psychicznie.
    Parę błędów, to pikuś! Tekst pod tym względem jest praktycznie poprawny.
    Życzę powodzenia Julko!
  • Jeśli chodzi o mnie, to po prostu mam inne doświadczenia z sytuacją przedstawioną w powyższym tekście. Niezbyt jest on pokrzepiający dla osoby chorej, ale nie będę autorki za to negować, bo przecież nie każdy musi wiedzieć o chorobach psychicznych i różnych rzeczach, jakie się z tym wiążą. Ale dobrze by było, gdyby trochę ludzi wiedziało.
    Pozdrawiam.
  • Julka2001 11.04.2016
    Snobistyczna Terrorystka tutaj to akurat mam ogromne pojecie, poniewaz sama choruje...
  • Julka2001 11.04.2016
    Dziękuję ślicznie :)
  • Julka2001, w takim razie dziwne, że masz taki pogląd. Bardzo dziwne.
  • Julka2001 12.04.2016
    Snobistyczna Terrorystka mam chorobe afektywną dwubiegunową i akurat pisałam ten tekst w momencie, kiedy tryskałam radością i myślałam ze moge wszystko..
  • Julka2001 11.04.2016
    A i to jest tylko tekst, nie ma sensu sie klocic. Kazdy ma prawo do wlasnego zdania! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania