..

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • S2Y3GI9 ponad rok temu
    "Zło z Podziemi" to interesujący tekst, który oferuje ciekawą fabułę i niebanalne postacie. Autorowi udało się stworzyć intrygujący świat fantasy, pełen magii i tajemnic, a także nieoczekiwanych zwrotów akcji. Główni bohaterowie - Tiana, Kevo i Aro - są ciekawymi postaciami, a ich losy są interesująco poprowadzone. Do tego dochodzi intrygująca postać arystokraty, który przyciąga uwagę czytelnika swoim tajemniczym zachowaniem. Ogólnie tekst czyta się szybko i przyjemnie, a zakończenie zaskakuje i pozostawia czytelnika z niedosytem.
  • zsrrknight ponad rok temu
    ok. Dzięki za komentarz
  • SwanSong ponad rok temu
    Brzmi, jakbyś ten komentarz wygenerował z AI. Żałosne.
  • zsrrknight ponad rok temu
    SwanSong też miałem podobne skojarzenie, szczególnie że czytałem wiersz, który wstawił, ale uznałem że niegrzecznie będzie napisać to wprost xd
  • MKP ponad rok temu
    "Obaj byli raczej skupieni na osobie arystokraty, który ich tutaj wezwał. A konkretniej zajmowała ich jego opieszałość. Czekali tu, jeśli" - jak wyrzucisz tutaj i tu, to zgrabniej to brzmi.

    "Chodził boso, zwyczajem ludzi z południa i towarzyszyły mu dwie służące," - zwyczajem ludzi z południa trzeba przerzucić na początek albo zrobić z tego wtrącenie.

    "Zamilkł na chwilę, odłożył pusty już kieliszek na stolik." - bardziej pasuje "i odłożył": z przecinkiem zdanie jakby się urywało.

    "Jedynie jedna chata stała w pobliżu" - takich zestawień, które brzmią podobnie, należy unikać: nie jest to błąd, ale nie brzmi dobrze.

    "Drzewa rosnące tu miały z pewnością setki lat, a ziemia po której szli z pewnością pamiętała wiele." - powtórzenie i "tu" przed "rosnące".

    Ciekawe co tam znowu chciwość odkopała - a pamiętamy co stało się z krasnoludami z Morii?
  • zsrrknight ponad rok temu
    Dzięki za wyłapanie błędów. A co do Morii - zło złem, ale tutaj to będzie mniejsza skala
  • Anonim ponad rok temu
    Dobry początek. Jest wspomnienie tajemnicy, są negocjacje, czyli wszystko, co być powinno w thrillerach (przypomniał mi się 1408 Kinga, podobnie sie to zaczynało.)
    Mnie osobiście nie pasuje cała ta magia, fantasy, ale co kto lubi.
    Do poprawy: interpunkcja, literówki, gdzieniegdzie szyk zdań, coś tam jeszcze by się znalazło.

    Pozdrość.
  • zsrrknight ponad rok temu
    heh, w ogóle nie pomyślałem o thrillerach, gdy to pisałem, ale faktycznie: jest podobieństwo :)
    Błędy i tak dalej zapewne są i było to niejako nieuniknione - miałem przerwę i mogłem wyjść z wprawy.
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam również.
  • Domenico Perché ponad rok temu
    Podoba mi się całość. Najmniej te ostatnie negocjacje, gdy już wiedzą o jakimś złu ukrytym. Tak jakby nie byli przekonani. Ale to może być tylko takie wrażenie.

    Czekam na c.d.

    5
  • zsrrknight ponad rok temu
    cieszę się, że się podobało. Dzięki za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania