Znaki czasu

Slogan, który wpojono znacznej części polskich kobiet i młodzieży, że mord na własnym dziecku jest wyłączną sprawą kobiety i nikomu nic do tego przypomina bajania farmerów z południowych stanów USA, którzy twierdzili, że nikt nie ma prawa wtrącać się do tego co robią ze swoimi niewolnikami.

Do wojny secesyjnej po stronie Południa przyłączyło się wielu skądinąd uczciwych ludzi przekonanych, że walczą w słusznej sprawie. Abolicjonistów traktowano, jako osoby naruszającej największą świętość, prywatną własność.

W obronie tych rzekomo słusznych praw rozpętano wojnę. Dziś nikt nie ma wątpliwości, po czyjej stronie była racja. Siły zła i ciemności, podjudzające polską młodzież w interesie krwawego przemysłu aborcyjnego ogłosiły wojnę, ale jej nie wygrają. Racja i prawda jest po stronie cywilizacji życia, Dekalogu, obrońców polskich wartości związanych z nauką Jezusa Chrystusa, niezmiennych od ponad tysiąca lat.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pan Buczybór 29.10.2020
    Czemu nie wstawiasz na swoim koncie, Bogumił?
  • Anonim 29.10.2020
    Racja i prawda jest po stronie cywilizacji życia, obrońców polskich wartości niezmiennych od ponad tysiąca lat. - tak... inkwizycja to cywilizacja życia, zaiste.
    Co za brednie!
  • Shogun 29.10.2020
    Bełkot.
    Bez oceny Bogumił.
  • laura123 29.10.2020
    Podnioslam średnią. To nie jest bełkot.
  • Celina 29.10.2020
    Dziękuję Lauro. Papież Franciszek poparł obrońców życia jasno i wyraźnie.
  • piliery 29.10.2020
    Celnie zarysowana paralela.
  • Celina 30.10.2020
    Dziękuję, piliery.
  • koniec drogi 22.11.2020
    Przed porodem-płód,po porodzie -dziecko a różni się tylko pierwszym krzykiem..No ale tego lewaczki nie będą słuchać

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania