Abc

Abc

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Grain 22.12.2021
    Zdecyduj się na rymy męskie lub żeńskie. Mikst mi nie pasuje.
    Tylko 4.
  • Patriota 22.12.2021
    Dzięki, przemyślę to już chyba po świętach. Nie wiedziałem, że to błąd, gdy w wierszu są rymy męskie i żeńskie? Pozdrawiam.
  • Akcent na ostatnią sylabę (czwarta strofa) brzmi trochę jakby pisał to Rosjanin lub Ukrainiec, bez urazy. Tam w ten sposób akcentują słowa.
  • Patriota 22.12.2021
    Bardzo dziękuję za uwagę, wiersz jest świeży, więc będę go jeszcze poprawiam. Poza tym w dwóch miejscach w ogóle nie ma rymów, będę musiał przy nim jeszcze dużo zmienić. Każda opinia oczywiście jest bardzo cenna. Pozdrawiam.
  • Patriota 22.12.2021
    err poprawiał
  • cos_ci_opowiem 22.12.2021
    Połeta... xd
  • Patriota 22.12.2021
    Dziękuję za przeczytanie. Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 22.12.2021
    Patriota Myślisz, że przeczytałem tę elukubrację? Komentarze mi wystarczą.
  • Patriota 22.12.2021
    Bóg Ci zapłać i za to dobry człowieku.
  • cos_ci_opowiem 23.12.2021
    Patriota Może się przelogujesz na konto, z którego nie udajesz kultury?
  • Bogumile wiesz, że cenię twoją poezję patriotyczną, ale tym razem niezbyt ci się udało. Przesadziłeś z środkami wyrazu, przez co wyszło nieco kiczowato. Pozdrawiam bez oceny
  • Patriota 22.12.2021
    No dzięki, ale takiego wiersza nie da się napisać neutralnie. Chodziło mi o opisanie najważniejszych żołnierskich kwater na Łyczakowie. To są takie odrębne cmentarze w ramach czterdziestokilku hektarowej nekropolii.
  • Szpilka 23.12.2021
    Przeczytałam, ale nic nie powiem, bo się bojam ?
  • Patriota 23.12.2021
    Księga skarg i wniosków dostępna u kierownika sali. Dzięki za czytanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania