Zosia i jej Przygody

Witajcie :)

 

Jestem Zosia

Mieszkam na wsi razem z moimi rodzicami

 

Codziennie rano zanim pojdziemy zbierac ziemniaki na polu, zjadamy wspolnie przy Stole pozywne i smaczne sniadanko .

Po zjedzonym śniadaniu wyszlismy wspolnie na podworze przed nasza chata

Tata usiadl na lawie wyciagnal jednego papierosa z paczki i zapalil poczulam jak zawsze ten sam nieprzyjemny smrodek ale juz sie przyzwyczaiłam.

_ Nie pal przy Zosii,to nie zdrowe ,nie ucz jej zlych nawyków. Gniewnie ostrzezony przez mame tata odparl...

_ Zosia jest na tyle mądra ze napewno złych nawyków sie nie bedzie uczyć, to inteligentna dziewczynka przeciez sama ja nazywasz swoja córeczka.

 

O to w taki sposób moj Tata zbił z tropu moja juz i tak lekko rozdrazniona mama puszczajac mi oczko i delikatny usmiech zrozumialam przekaz ..hehe

 

..

Tata dopalił papierosa ,czując na sobie zniecierpliwione spojrzenie mamy pospiesznie zgasił niedopalek w blaszanej popielniczce.

Chwile potem juz bylismy na polu na kleczkach wykopywalismy ziemniaczki do wielkich wiklinowych koszy , słonce grzało nasze zgarbione plecy przykurzone polną ziemia .

 

Lubie Życie na Wsi ... jest bardzo Fajne .

Nigdy sie nie nudzę

 

Mam tez swoich kilku swoich najlepszych przyjaciół , Jasia Tosie i Teodorę,

 

Znamy sie od maluszka , wspolne zabawy wspolne podroże i rozne szalone przygody.

 

Po wykopkach wspolnie z moja ekipa poszlismy sobie na krótki spacer.

 

Na słupie zauwazylismy , ogloszenie ze do Naszej malutkiej Wsi przyjezdza Cyrk ,

Bardzo sie ucieszylismy bo bo dotychczas widzielismy wystepy cyrkowców jedynie w Telewizji.

 

Za Dwa dni do Wsi mial wlasnie przyjechac Cyrk Ja i moji przyjaciele byli mega nakreceni.

 

W koncu do Wsi zajechala cala Świta cyrkowa karawany ciezarowki klatki z dzikimi zwierzętami....z okien domu ogladalam tą paradę niesamowitosci z wielkim podekscytowaniem.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Pan Buczybór 31.08.2021
    to tak trochę nie po polsku napisane. Mogłoby się chociaż pojawić polskie znaki - wszystkie, tam, gdzie powinno być.
  • Akwadar 31.08.2021
    No niesamowite... wyjątkowe... zrobiło na mnie wrażenie.
  • Bajkopisarz 31.08.2021
    Dramat.
    Jest gorzej niż źle.
    Jeśli chcesz pisać pamiętnik, to pisz. Jeśli chcesz go publikować to nie rób sobie krzywdy na razie i poniechaj tego, dopóki nie ogarniesz podstawowych reguł i zasad pisowni w języku polskim. Bez ich znajomości wstawianie takich tekstów naprawdę nie ma sensu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania