xxx

xxx

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Niesamowity wierz! Pozdrawiam 5
  • Narrator 18.07.2021
    Marek Adam Grabowski To może dla dobra niewykształconych dokonasz analizy, o co w tym wierszu chodzi?
  • Narrator Myślę, że o przemijaniu. Ale również o gniewie jaki w sobie mamy. Pozdrawiam
  • laura123 18.07.2021
    Dziękuję, Marku, za przeczytanie i ślad.
    Pozdrawiam.
  • Patriota 18.07.2021
    Ani o jednym, ani o drugim Marku. To raczej subtelna, ale mocna krytyka pewnej nadętej kreatury.
  • Patriota 18.07.2021
    Osobowaginy.
  • Patriota: "To raczej subtelna, ale mocna krytyka pewnej nadętej kreatury"- czyli jak pisałem gniew.
  • Patriota 18.07.2021
    Marku, raczej szydera, kpina, ironia, precyzyjnie w serce wymierzone. Gniewu tu nie widzę, ani grama.
  • laura123 18.07.2021
    Patriota a co Ty mi tu jakieś teorie spiskowe tworzysz? Pozwól innym czytać i widzieć, co chcą...
  • Publi_cysta 18.07.2021
    Podoba mi się perspektywa i styl - zdystansowany, zimny, ale podsumowujący wszystko w punkt i przy tym wrażliwy. Mam wątpliwości jedynie co do przesłania. To znaczy, wiem, że na pewno chciałaś coś czytelnikowi przekazać, tyle że albo to jest zbyt dosłowne (jeśli dobrze to rozumiem) albo zbyt zamglone, by móc wyłapać. Pozdrawiam:)
  • laura123 18.07.2021
    Dziękuję, Publi_cysta, z zasady niczego nie wyjaśniam, pozwalam czytelnikowi tworzyć własne obrazy, bo wiem z doświadczenia, że najlepsze są te, tylko nasze.
    Pozdrawiam,
  • kigja 18.07.2021
    Ilekroć rzucam oczkiem na główną stronę, to ten tytuł czyta mi się:
    zgwałcenia...
  • laura123 18.07.2021
    Może to podświadomość wysyła ci jakieś znaki...
  • kigja 18.07.2021
    :-/
  • Dekaos Dondi 18.07.2021
    Lauro↔Jakby śmierć zdejmowała ciało z duszy,
    a Cerber już nawet nie musiał warować, jedną z trzech..↔takie pierwsze skojarzenie.
    ''oblewała /ściągała/ zabierała /walczyła''→nie za dużo tego: ła?
    A poza tym na Tak:)↔Pozdrawiam:)
  • laura123 18.07.2021
    DD, dziękuję za komentarz.
    No, trochę mi wyszło tych czasowników, ale to raczej konieczność przy takiej tematyce.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania