,

 

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • refluks 27.12.2017
    Tę miniaturę wystawiłem do konkursu na innym forum.
    Miało być na określony temat (wariacja ze słowem wariat), pięć zdań i określona ilość znaków.
    To gdyby się ktoś ewentualnie czepiał.
  • Nuncjusz 27.12.2017
    ale linku już nie podałeś na to inne forum, w przeciwieństwie do co poniektórych dziwek
  • betti 27.12.2017
    Już Ci chyba w innym miejscu pisałam, że bardzo mi się podoba ten okruch prozatorski, dlatego stawiam pięć i uciekam dalej.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 27.12.2017
    Ale tutaj chyba też to publikowałeś, bo ja się po innych forach nie szwendam, a to znam. ALbo gdzieś, jako komentarz.
  • Canulas 27.12.2017
    No... "Aj niułit"
  • refluks 27.12.2017
    O o.
    Do wychlastania.

    Niech no tu który moderator z miotłą przybędzie.

    (pod nosem; ja pierdziu, oni tu naprawdę wszystko czytaj, a co gorsza - zapamiętowywują!)
  • Nuncjusz 27.12.2017
    bo u samej góry jest link do "poprzedniej" części o tym samym tytule.
    a jak chcesz interwencji admina, to musisz doń napisać, bo on sam nic nie zrobi :)
  • refluks 27.12.2017
    Nuncjusz Permanentna inwigilacja!
    A co wieczór wyłączając komputra przecieram ekran i wtyczkę denaturatem.
  • Canulas 27.12.2017
    bo mądre so
  • refluks 27.12.2017
    A niech wisi.
    Trzeba ponosić następstwa niechlujstwa pamięciowego.
  • Aisak 27.12.2017
    dlaczego taka niska ocena?
    gdyby napisała to kobieta w formie wspomnienia, to zaraz posypałyby się Piąteczki, a jak refluksja, to już nie pasuje.

    wstrząsające.
  • refluks 27.12.2017
    Aisak I tak wyższa ocena niż za pierwszym razem.
  • Felicjanna 27.12.2017
    refluks jest kobietą - a to opowiadanie- treść mocna. Ale pięć zdań? ze setka ich
  • refluks 27.12.2017
    Felicjanna refluks prywatnie jest kobietą, ale pisze jako mężczyzna.
    Spróbuj na jakim forum specjalistycznym używać żeńskich końcówek czasownika to zrozumiesz dlaczego od dłuższego czasu tak czynię. ęę.
  • Felicjanna 27.12.2017
    refluks Twoja sprawa, ja po prostu wiem, że żaden facet nie pomyślałby nawet o wykorzystaniu obciętych gałązek. Chyba, jakiś rzemieślnik.
    Forum specjalistyczne? Daj spokój, ale... jeżeli to pomocne, heh, broni ci u nas dostatek
    Ja tam się facetów nie boję i znam swoje ograniczenia.
  • betti 27.12.2017
    refluks dlaczego ja nie widzę w Tobie kobiety?
  • refluks 27.12.2017
    betti Bo poznałaś mnie jako wkraczającego wyniośle i na dzień dobry walącego w ryj i ryjki?
  • Felicjanna 27.12.2017
    refluks dobra, prawo Twoje, tak zwracać się będę per man
  • Aisak 27.12.2017
    refluksja, po co piszesz, jako nie-kobieta?
    jak jesteś kobietą, to nią bądź.
    aaaaa, chyba, że nie do końca jesteś. już.
    jeszcze?
    refluksjo, dobrze, że poruszasz mocne tematy. nie wiem, czy z auto
    czy wyobraźni, ale dobrze, ktoś pisze, że nie tylko kwiatki, motylki, ale również pięść na czyjeś buzi.
  • Agnieszka Gu 27.12.2017
    Rozsądny, wyważony tekst. Chłodna relacja fragmentu z życia bohaterki.
    Płynnie się czyta. Spodobało mi się. Pozdrawiam.
  • Ozar 27.12.2017
    Poruszyłeś bardzo trudny temat. Dla mnie damski bokser zasługuje na pal !!!!! Takie zachowanie trąca albo kretynizmem, albo chorąbą psychiczną. Pierwsze zasługuje na laczek, a nawet stado laczków w wojskowych butach, a drugie na okna z kratami. Kufa wytrzymała 4 lata, ale cóż niektóre kobiety tak trwają latami, a rodzinka udaje, że niczego nie dziwi. Dla mnie 6 + (bo moja opcja 10 stopni jak widać umarła - byłoby 9 za poruszenie jednego z tematów tabu w społeczeństwie).
  • Bożena Joanna 27.12.2017
    To jest przerażające, że niektórzy mężczyźni nie potrafią uszanować ani żony ani kobiety. Podziwiam tę kobietę, że wytrzymała z tym sadystą aż cztery lata. Przysięga małżeńska dla niektórych ma wielką wartość i nie wszystkie kobiety zdolne są odejść. Poruszający obraz. Pozdrawiam!
  • Ozar 27.12.2017
    Sorka, napisałem poruszyłeś, ale to wynikało z zamyślenia nad sensem a nie formą. Sorry.
  • Anonim 27.12.2017
    No refluks pozamiatałeś tym tekstem ! ;-) Kolejny dobry kawałek. Bardzo mi się podoba ! Zresztą jak ostatnio czytałem Zefkę, to też mną nieco wstrząsnęło ! :-) Pozdrawiam, piąteczka z plusem za poruszenie prawdziwego i społecznie trudnego tematu ! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania