...

....

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Keraj 10.03.2021
    Pędzimy za czymś co jest ulotne i tak przeminie, a powinniśmy zwolnić i cieszyć się każdą chwilą życia 5
  • Bożena Joanna 10.03.2021
    Doceniamy życie, każdy jego aspekt, gdy jesteśmy w zagrożeniu. Lęk co dalej sprawia, że na wszystko patrzymy inaczej, chcemy pozostać dłużej tutaj na naszej ziemi.
    Dziękuję za przeczytanie, komentarz i ocenę.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • sisi55 10.03.2021
    lęk? Nie lepiej pogodzić się z tym, że wszystko jest ulotne łącznie z nami? Lęk ogranicza i niepotrzebnie przywiązujemy się do życia, bierzemy je na serio zamiast się zdystansować i cieszyć.
  • Bożena Joanna 10.03.2021
    W zagrożeniu wszystko przybiera inny wymiar, trudno cieszyć się w cierpieniu, ulgę przynoszą wspomnienia i nadzieja, że może jeszcze przetrwam.
  • Dekaos Dondi 10.03.2021
    Bożeno Joanno↔Tyle tu różnych obrazów słowem malowanych i przemyśleń, że trzeba dokładnie, niespieszno czytać:)
    Szczególnie – gdybym musiał wybrać – to↔4, 5 i 6.
    Chyba najbardziej doceniany, gdy "ukochany piasek" przelatuje nam miedzy palcami.
    Pozdrawia:)↔5
  • Bożena Joanna 10.03.2021
    Niepewność jutra nasuwa różne myśli i obrazy. Trudno się pogodzić, że możemy się nie obudzić.
    Dziękuję za wnikliwe podejście do wiersza.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 10.03.2021
    Niezwykły wiersz, pełny różnych, zaskakujących oraz inspirujących motywów. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 10.03.2021
    Różne motywy, nie chcemy odejść. Wiele myśli kłębi się w głowie, nie zawsze poukładanych.
    Dzięki za przeczytanie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 10.03.2021
    Tak w środku lata umierać to grzech. Obrazy aż proszą aby je przejść jeszcze raz i jeszcze raz. A kiedy już przyjdzie srebrzysta zima to, można wtedy zniknąć.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 10.03.2021
    Lato jest zbyt pogodne aby pożegnać się. Budzi do walki i przeżycia.
    Dzięki za przeczytanie ze zrozumieniem.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Bardzo mi przykro, ale wiersz nie spodobał mi się. Nawet nie umiem doprecyzować czemu, po prostu źle mi się go czytało. Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 11.03.2021
    Trudno, dziękuję za szczerość. Nie rozpaczam, ani nie jest mi przykro.
    Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania