Życie

Trzeba się zmienić, zyjac w ten sposób do niczego dobrego nie dojdziesz, czasem musisz się odbic od dna, iść ku górze, zacząć wszystko od nowa spełniać marzenia bo przecież warto. Warto żyć, warto kochać, warto walczyć, chyba każdy z nas chciałby być lepszą wersją siebie, pokazać, że potrafi być kimś lepszym z którego bedzie można brać przykład. W życiu ważne są nie tylko chwile ale każda minuta, każda sekunda która jest na wagę złota, zacznij doceniać życie ludzie młodzi odchodzą, a ty tego nie doceniasz, że masz zdrowie i możesz normalnie funkcjonować, spotykać się z znajomymi, podróżować, nawet wykonywać proste czynności, niestety nie którzy nawet tego Nie  mogą zrobić.Niektore  Dzieci są poniżane w szkole przez rówieśników, wysmiewane, wyzywane, nauczyciele tego zazwyczaj nie zauważają, takie dziecko się załamuje, zaczyna wierzyć, że jest gorsze od innych. Dlaczego? Dla tego że  nie ma najmodniejszych ubrań?  Dla tego, że ich rodziców nie stać na drogie telefony, ubrania czy też buty, ze  znanym znaczkiem logo? Tak,  dzieci sobie nie wyobrażają że mogą doprowadzić taka osobę do depresji, a nawet do próby samobójczej co gorsza śmierci.  Dlatego uczmy się szacunku, do wszystkich, niech nasze dzieci beda nauczone, że rzeczy materialene nie są najważniejsze, żeby wszystkich traktowali jak najlepiej potrafią bo przecież jestesmy ludźmi i każdy zasługuje na szacunek.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania