Życie

Szymon siadł na werandzie i zaczął rozmyślać nad swoim życiem.W myślach zaczęły pojawiać się klisze wspomnień,kiedy jego umysł zatrzymał się na pierwszym najważniejszym momencie w jego życiu. To był ten obraz,kiedy wiedział że po kochał piłkę nożną i chce zostać zawodowym piłkarzem. W tamtym momencie czuł,że nigdy w życiu nie pragnął niczego bardziej. Chciał spełnić to marzenie dla siebie i dla najbliższych mu osób. Następnym obrazem w jego głowie była chwila,kiedy to co sobie wymarzył zaczęło mu się spełniać. Ponieważ poszedł do szkoły, która mu na to pozwalała. Chwila kolejna z jego życia nie była najpiękniejszą,ponieważ to był gorzki smutek, żal i załamanie,że nie udało mu się zostać piłkarzem. Ten moment to była najgorsza trauma w jego życiu,kiedy myślał o tym, że życie nie ma już sensu i po co dalej być tutaj. Przed ostatnim zdjęciem jakim zobaczył było to dlaczego zaczęło mu chcieć się żyć dlatego,że miał kochających rodziców,rodzeństwo i ukochaną kobietę. Ostatnia klisza jaka pojawiła się Szymonowi w głowie była ta gdzie Sam ze swoją ukochaną stworzył nowe życie. Gdzie byli szczęśliwi mając całą rodzinę przy sobie. Że życie dało jemu wszystko czego pragnął i z tym ostatnim wspomnieniem jego dusza odeszła do innego świata.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • zsrrknight rok temu
    co najmniej słabe
  • Senograsta rok temu
    pomysł ciekawy ale trzeba poprawić zdania, szyk zdań, szczególnie to "Przed ostatnim zdjęciem jakim zobaczył było to dlaczego zaczęło mu chcieć się żyć dlatego,że miał kochających rodziców,rodzeństwo i ukochaną kobietę." A życie ma rożne cele i spełnienia i dystans jest potrzeny, spojrzenie ogólne, Pozdrawiam
  • Dzięki za info :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania