Życie

Kiedy przychodzi ten moment w życiu, kiedy uświadamiasz sobie, że twoje życie przelatuje ci przez palce i że wiele mogłeś zrobić inaczej to znak, że czas zmienić coś w swoim życiu. Zmienić by kiedyś stanąć ze śmiercią twarzą w twarz i powiedzieć, że godnie i szczęśliwie przeżyłeś swoje życie, bo w innym wypadku czeka cię wieczna agonia i rozterka.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • ten ja rok temu
    Czy to opowiadanie?
  • Ładne zdjęcie.
  • ten ja rok temu
    Bo on ma na imię Bruce, Bruce Lee ma zawsze ładne zdjęcie.
  • To jeszcze dobry moment. Zły moment jest gdy przelatując wyłamuje palce.
  • Czyli, gdy nie "przeżyjesz życia", co jest okropnym sformułowaniem niewolnika, czeka cię po śmierci agonia i rozterka? Ta agonia i rozterka jest już teraz, jak mówił klasyk, "dowiedz się, co chcesz w życiu robić i rób to" ?
    Pozdrawiam ?
  • ten ja rok temu
    To ten sam, co gadał "Rób to co kochasz, a nie będziesz musiał pracować"?
  • ten ja, chyba nie, klasyk o którym mówiłem to Laska z "Chłopaków nie płaczą". Ale prawda, jeśli płacą ci za robienie tego co kochasz, to nie jest to praca...
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor, Laska, ten od bunkrów i blantów, no tak, ale to już dawno było, to nie mam takiej pamięci.
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor, Temu drugiemu, to chyba było Konfucjusz, ale ja cytat brałem z pamięci, więc nie pewien jestem, czy w miarę dosłowny, gdyż źródło średnio czyste, a przejrzystość wody spada.
  • ten ja rok temu
    No Laska było dawno, ale Konfucjusz - no, dawniej jeszcze.
  • ten ja, dziękuję, bo mogę odpowiedzieć tak, jak Pawian z kreskówki Jam Łasica: "Konfuzja tak powiedzieć?"
    Haha. Pozdrawiam ?
  • A, może zacząć od zdjęcia krawata?
  • zsrrknight rok temu
    truizm
  • Nawet gorzej, bo moment w życiu które przelatuje przez palce jest znakiem by zmienić coś w tym życiu, w którym jest ten moment...
  • Bajeczna 9 miesięcy temu
    Jeżęli coś mogłeś zrobić inaczej to nie znaczy ,że wtedy zrobiłes żle tylko, że wtedy tak tylko mogłeś zrobić lub tak umiałeś. :) Nie ma czego żlować -wszystko miało być doświadczeniem. Teraz jestes przez to mądrzejszy.
    Nawet spicie się w trupa na imprezie kiedyś nie było głupie tylko z jakiegos powodu " popełnione"
    Zostawic nalezy przeszłość bo do niczego jes nam potrzebna. Ja już dawno odłożyłam ją na półkę. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania