Życie Jest Piękne

Wszystko, czego doświadczamy w życiu, jest piękne. Tylko że niektórzy nie potrafią tego zauważyć. Popadają w depresję, przebywają cały czas w domach zamiast wyjść na zewnątrz i cieszyć się życiem. Jednak każdy wie, że depresji nie można nazwać błahostką. To poważna choroba psychiczna wpływająca na nasze zachowanie i nastrój. Poddajemy się jej, choć powinniśmy z nią walczyć. Może to się wydawać trudne, ale zawsze warto spróbować. Życie jest zbyt piękne, żeby ot tak je stracić. Najlepiej wtedy otaczać się osobami, które nas kochają, a my je. Dodaje to siły do dalszej "wędrówki". Starać się uśmiechać, chociaż nawet próbować. Zawsze coś. Każdy, kto przechodził ten etap w życiu, wie, że nie jest to łatwe. A jednak niektórym udało się ją zwalczyć. Walczyli do samego końca, do upadłego. I w końcu się im udało. Teraz są szczęśliwi ze swoimi rodzinami. Mają pracę, dom, żony, mężów, dzieci i oczywiście miłość. Która pcha ich dalej przez życie, mówiąc "nigdy się nie poddawaj i ciesz się z życia. Masz tylko jedno. Więc go nie zmarnuj".

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • motomrówka 04.05.2017
    Pierwsze zdanie - polemizowałabym, a nawet polimeryzowała. Czy alkoholizm, który wyniszcza człowieka i jego świat jest piękny? Czy matka, która urodzi marwe dziecko uzna to za piękno?
    Gratuluję pogody ducha. Dalej nie czytam.
  • blaackangel 04.05.2017
    Motomrówka zgadzam się w zupełności. Przeczytałam cały, ale jak dla mnie jest trochę nieprzemyślany. Powodzenia w dalszym pisaniu :)
  • Enchanteuse 04.05.2017
    Najbliższe osoby nieraz ranią bardziej niż obcy ludzie. Czasem lepiej odejść do innego środowiska, gdzie nikogo nie znamy , niż tkwić w bardzo znajomym i gnić od środka. Zgadzam się z poprzedniczkami. Tekst nieprzemyślany, warto zastanowić się nad jego wymową.
    I ci niektórzy, o których wspominasz, mogli przeżyć coś co tak ich przytłoczyło, że po prostu nie są w stanie podnieść się . A mówienie "Nie udawaj, weź się w garść" świadczy tylko o braku empatii.
    Jak na nie-błahostkę, traktujesz depresję dość lekko i od braku chęci do życia płynnie przechodzisz do radosnego carpe diem. Nie chcę wystawiać złych ocen, więc po prostu odejdę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania