*

*

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (88)

  • Magda1906 21.03.2016
    Olga Undomiel zapraszam
  • Olga Undomiel 21.03.2016
    Jestem
  • Magda1906 21.03.2016
    Olga Undomiel

    Czemu oni wszyscy się mnie tak czepiają
    Co ja im zrobiłam złego
  • elenawest 21.03.2016
    Magda1906 nie stosujesz się do naszych rad, a w większej części obrażasz się na każdego na kogo się da.
  • MiMi02 21.03.2016
    elenawest coś przegapiłam? Kiedy Magda kogoś wyzywała?
  • Magda1906 21.03.2016
    elenawest

    Bo wy nie udzielacie rad tylko krzyczycie jeden przez drugiego albo zabraniacie mi pisać
  • Revollo 21.03.2016
    Magda1906 to opowiadanie. "Chów klatkowy Marii", czy coś...
  • elenawest 21.03.2016
    MiMi02 na samym początku
  • MiMi02 21.03.2016
    Magda1906
    A niech sobie zabraniają. Tu nie ma moderatorów, nie daj się zwieść, Elena nie może ci tu niczego zakazać! Jest tu na takich samych prawach ja i ty.
    Co do krytyki, to jest jednak słuszna, i powinnaś ją sobie przemyśleć :)
  • elenawest 21.03.2016
    Magda1906 udzielaliśmy ci rad. Na samym początku. Zlałaś nas wszystkich, twierdząc, że wiesz jak pisać, więc zaczęliśmy krzyczeć. Żegnam.
  • Magda1906 21.03.2016
    elenawest

    Nieprawda
  • Revollo 21.03.2016
    Magda1906 prawda
  • Revollo 21.03.2016
    Magda1906 udzielali tobie rad, a ty je miałaś gdzieś.
  • MiMi02 21.03.2016
    Magda1906 Oj, czy na pewno? Czy poprawiłaś swoje pisanie? Nie. Innymi słowy, olałaś rady innych.

    Ale niech sobie zabraniają. Tu nie ma moderatorów, nie daj się zwieść, Elena nie może ci tu niczego zakazać! Jest tu na takich samych prawach ja i ty.
    Co do krytyki, to jest jednak słuszna, i powinnaś ją sobie przemyśleć :)
  • Khartus 21.03.2016
    No dobra. Wbija Khartus, znaczy się JA.

    Pierwsze Primo - Magda1906 pisz jak chcesz, kiedy chcesz i publikuj, gdzie chcesz.
    Drugie Primo - Elenawest nie zaglądaj do opek Magdy. Nie będzie zgrzytów.
    Trzecie Primo - Kto chce się kłócić - patrz na CZWARTE PRIMO.

    Czwarte Primo - Khartus ma zawsze rację.
  • MiMi02 21.03.2016
    Khartus A ja się zgodzę, ze wszystkimi Primo. Joł.
  • elenawest 21.03.2016
    Khartus rozwaliłeś mnie tymi dwoma ostatnimi primo :-P
  • elenawest 21.03.2016
    I znów. Brak przecinków, entery z dupy wzięte, brak poprawnego zapisu dialogów. Weź, nie pisz już więcej, bo ta ocena i tak się nie zmieni. 1
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    No, Ty akurat jej zabronić pisać nie możesz. Ba! Nawet nie powinnaś nic takiego wypisywać.
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie a to czemu?
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest A kim Ty jesteś, żeby mówić kto ma pisać, a kto nie?
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie znaczy czemu nie powinnam jej tego pisać? Bo że zabronić nie mogę, to niestety jest to bolesny fakt. Poza tym, czego się mnie czepiasz? Zrobiłam ci coś? Źle cię skomentowałam? Nie, więc jakby no nie rozumiem za bardzo.
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest Nie, oczywiście, że źle mnie nie skomentowałaś. Jednak wytłumacz mi, za kogo Ty się uważasz, że piszesz jej "weź, nie pisz już więcej"?
  • Moni 21.03.2016
    Czemu wszyscy muszę się czepiać Eleny? Ona jest miłą osobą, i to nawet dla mnie. Odwal się od niej.
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie a kim jest autorka tegoż opka, by tych, którzy oceniają ją jako tako, wołać do następnego opka jak psy, bo nie bardzo wiem. Wydaje mi się, że są tu ludzie inteligentni i chyba nie jest potrzebny taki zabieg, jaki wykonuje ta autorka, bo jeśli dodaje kolejną część, to oni ją prędzej czy później zauważą. No i takie me w tym zdanie. Tyle
  • Vampircia 21.03.2016
    Zabranianie komuś tworzyć to największe skurwysyństwo jakie można powiedzieć na portalu literackim. Jak ktoś chce pisać, to niech pisze. Nawet jeśli robi to beznadziejnie. Ma do tego prawo. A marudy nie mają obowiązku czytania.
  • Okropny 21.03.2016
    Moni I see what you did there
  • Moni 21.03.2016
    Well... so what?
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest Portal nie m ograniczeń wiekowych, więc może wejść tu nawet 7 latka, która pisać nie potrafi. Nie podoba Ci się? To nie czytaj, nie rozumiem, po co cały czas wchodzi w je opowiadanie. Potrafisz mi to wytłumaczyć?
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest przeczytaj jej komentarz, to będziesz wiedziała.
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie piszę tak, bo kiedy próbowałam tej kobiecie po ludzku wytłumaczyć jakie błędy popełnia, zjechała mnie na dzień dobry. Toraz. Dwa, od 24 części dalej popełnia te same błędy i według większości osób tutaj popełniać je będzisnadal, bo do niej ewidentnie nic nie dociera. I przykro mi to pisać, bo albo jest trollem, któey poprzez te opka z nas kpi, albo jest tak tępa, że nic nie dociera do niej...
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    LiettaLecrie To do Moni
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    LiettaLecrie No to nie wchodź więcej w jej opowiadania. W czym problem?
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    LiettaLecrie Wiesz, tępym człowiekiem nazwałabym osobę, która przez dwadzieścia cztery części wchodzi w opowiadanie, które jej się kompletnie nie podoba.
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie wchodzę tu z czystej ciekawości. Bo a nuż się coś poprawi. No może skorzysta z innego programu do wyłapywania błędów. No ale tego nie robi i najwidoczniej robić postępów nie chce. Dzięki i pa
  • Vampircia 21.03.2016
    Może to jakaś forma masochizmu;)
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest Przez dwadzieścia cztery części chyba nie zrobiła żadnych postępów. No i sama piszesz, że postępów nie chce robić, to po jaką cholerę nadal do niej wchodzisz? Omiń jej opowiadanie i leć do tch dobrych, bo przyznam, że to... no sami wiecie. Jednak ogarnij się następnym z komentarzami typu "skończ pisać...".
  • Moni 21.03.2016
    LiettaLecrie, nie widzę w nim nic złego, mimo że czytam go kilka razy. Zwłaszcza, że zaatakowałaś ją, zamiast zachowania. Elena w takiej sytuacji miała pełne prawo być zdenerwowana, ale dalej czyta te opowiadania, bo chce jej pomóc. Koniec.
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    Moni Rozbawiłaś mnie. W jaki sposób jej pomaga? Pisząc, żeby skończyła pisać?
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie ależ proszę cię bardzo, chętnie zajrzę :-) być może nawet kiedyś do któregoś twojego. Poza tym nie tylko ja jej tak piszę, kilka osób też, we wcześniejszych. Tu akurat byłam pierwsza, no cóż.
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    Moni A skoro Elenka tak się denerwuje, czytając jej opowiadanie, to po co tu ciągle wchodzi?
  • Moni 21.03.2016
    Pokazując jej błędy.
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    Moni Gdzie, bo nie zauważyłam
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest I teraz bronisz się innymi?
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    LiettaLecrie Jak inni, to Ty też... Bez komentarza, bo piszesz o dorosłych czy tam dojrzałych, a sama jak się zachowujesz?
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie bynajmniej, ostatnio się już nie denerwuję, tylko głównie załamuję. Poza tym wskazałam jej błędy: brak przecinków, źle zapisane dialogi, entery w środku zdania.
  • Moni 21.03.2016
    Dokładnie. Tak jak w każdej części.
  • Vampircia 21.03.2016
    Coś wam opowiem... bo bardzo mi się to z tą sytuacją kojarzy. Kiedyś pracowałam w szkole, w której pewnego razu została wprowadzona zasada, że wszystkie nadliczbowe godziny nauczyciele mają poświęcić na pomoc uczniom słabym, bo nie ma kasy na kółka i inne takie. Z jednej strony rozumiałam, że trzeba pomóc osobom, które mają problemy w nauce, a z drugiej byłam zła, że zlewa się ludzi z talentem i ambicjami, które z odrobiną pomocy mogłyby wiele osiągnąć. Wiadomo, komuś te zajęcia dla słabych się przydały, ale masa osób je zlewała i traktowała jako zło konieczne, zamiast rzeczywiście coś z nich wynieść. I tu jest podobnie. Poświęca się masę uwagi ludziom, którzy albo trollują, albo w ogóle nie mają ambicji, by pisać dobrze. A prawda jest taka, że większość ludzi, którzy piszą poprawnie o wiele bardziej by skorzystało na uwagach i sugestiach od czytelników.
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest To jest wskazanie błędów Twoim zdaniem? Czytałam poprzednie części i na początku Ty czy ktoś inny pokazywał, gdzie robi błędy. Samo napisanie "brak przecinków", "źle zapisane dialogi" nic nie da. Nie oszukujmy się.
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie się nie bronię. Informuję cię tylko, że jedyna nie jestem. Nie mam zamiaru się bronić. Najechałam na nią-fakt. Niezbyt przyjemnie-fakt, miałam powód-ja uważam że tak. Ty oczywiście masz pełne prawo się z tym nie zgodzić i ja o to z tobą kopii kruszyć nie będę, bowiem niepotrzebne mi są jakieś kłótnie.
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest Dobra, nieważne. Masz rację - nie zgadzam się, ale tak samo jak Ty nie chcę kłótni.
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie dobrze, nie da, tyle że autorka ta kopiowała po prostu nasze poprawione teksty, często nawet nie usuwając cudzysłowiu, który daję zawsze w takich sytuacjach. Więc czy uważasz, że w taki sposób się czegoś nauczy?
  • elenawest 21.03.2016
    LiettaLecrie no i bardzo mi z tego powodu miło :-D serio :-P
  • LiettaLecrie 21.03.2016
    elenawest :)
  • Khartus 21.03.2016
    elenawest nie warto tego ciągnąć. W tę, czy w drugą stronę. Po tym, co zobaczyłem pod częścią 21 to stwierdziłem, że mi wystarczy. Naprawdę lepiej zająć się czytaniem innych lub siedzeniem nad swoimi pracami (dawno nie zaglądałaś na Summonera, a jest kilka rozdziałów)
  • Revollo 21.03.2016
    LiettaLecrie ale dzięki zmasowanej krytyce, zmniejszamy szansę na wystąpienie zgonów podczas czytania. Odstrasza się wtedy potencjalne "ofiary" tegoż tworu.
  • O-Ren Ishii 21.03.2016
    Revollo chyba na odwrót.
  • elenawest 21.03.2016
    Khartus wiem, muszę nadrobić ;-) wstawię swoje pirackie życie za czas niedługi i zajrzę do ciebie :-)
  • Revollo 21.03.2016
    O-Ren no, jak nad tym pomyśleć... Trudno przegapić twór, pod którym jest ponad 50 komentarzy. :)
  • Siostra Jude 21.03.2016
    Normalnie chciałam się odnieść się do Waszej rozmowy o dupie Marioli , ale szkoda czasu ;))))))))))
    Madziu ,czy jest szansa żebyś,dawała życie Marii rzadziej , ale dłuższe części??? *robi słodkie oczka*
  • MiMi02 21.03.2016
    Magdo, powiedz mi proszę - naprawdę sądzisz, że nastąpiła w twoim pisaniu jakaś zmiana? :)
  • tragedia 21.03.2016
    Eleno, bo sama nie piszesz dobrze...
  • Okropny 21.03.2016
    Dobrze to weź Jureczku wpadnij dziś o 15:00 nie wcześniej przygotuję coś pysznego acha jeszcze jedno

    nie mam na imię Ada tylko Maria i się rozłączyła.

    O co tu chodzi?
  • O-Ren Ishii 21.03.2016
    — Cześć Ada, tu mówi Jurek - odpowiedział po tamtej stronie mężczyzna. - Wczorajsza noc była cudowna. Koniecznie musimy ją kiedyś powtórzyć. Pa, ty moja tygrysico.
    — Dobrze, to weź, Jureczku, wpadnij dziś o 15:00, nie wcześniej, przygotuję coś pysznego. Aha, jeszcze jedno - nie mam na imię Ada, tylko Maria - i się rozłączyła.



    IDK IDK
  • Nuncjusz 21.03.2016
    A nie lepiej takie beznadziejne teksty zlewac? Nie dawać komentarzy to i zniknie szit
  • Vampircia 21.03.2016
    Wymagasz od ludzi zbyt wiele.
  • elenawest 21.03.2016
    To by trzeba wszystkich pilnować. Olgę na przykład, bo ona za przeproszeniem leci pierwsza jak tylko magda na nią gwizdnie. Olga sorki, ale te komy magdy, gdzue was informuje o nowym opku brzmia dla mnie jak wolanie psa.
  • Karo 21.03.2016
    Nuncjusz ale jak ich do tego namówić. Ona ma te swoje koleżaneczki, które za piątki każą nawzajem je sobie dawać i odwiedzać swoje opka. Ona nigdy nie przestanie :(
  • ausek 21.03.2016
    Wiecie co? A ja podziwiam dziewczynę, że nadal pisze. Ja zwiałabym z podkulonym ogonem. Tekst jest jaki jest... nikt z Was szanowni krytycy nie pamięta jak zaczynał? Dajcie jej szansę... przecież widać, że to dziecko.
  • elenawest 21.03.2016
    Nooo, a twardo twierdzi, ze 31 lat ma.
  • ausek 21.03.2016
    elenawest Masz chyba rozum, nie?
  • elenawest 21.03.2016
    ausek mam, teraz to się śmieję, tyle że emotki nie wstawiłam :-P dobra, spadam pisać swoje opka, bo żem się zaniedbała ostatnio ;-)
  • Nuncjusz 21.03.2016
    ausek skoro pod każdą taką kupą ma tyle komentarzy to bedzie dalej pisać, jakby miał a tylko jeden to by przestała
  • ausek 21.03.2016
    Nuncjusz dobra to ja przestaję, bo nie mam :P
  • Moni 21.03.2016
    ausek, ale Elena naprawdę mówi prawdę. *Nie wchodźcie głębiej w bezsens tego zdania ani w podtekst poprawki*.
  • ausek 21.03.2016
    Moni kochana wykorzystaj czas na pisanie. Możesz napisać o mnie wiersz, opowiadanie i co tylko zechcesz :) Nie trać go na bezsensowne dyskusje. :) Czekam na Twój utwór z dedykacją dla mnie. :P
  • Okropny 21.03.2016
    ausek lubię Cię
  • Moni 21.03.2016
    Ausek, zbiłaś mnie teraz z tropu. Obiecałam Ci coś takiego? Tak na serio pytam.
  • Johnny2x4 21.03.2016
    Obiektywnie - tekst jest syfem bez ładu i składu. Od 24 części te same błędy. Wołanie na konkretnych użytkowników, jak na psa. Ignorowanie porad. Wstydź się.
  • Revollo 21.03.2016
    Gańba, gańba i tyle. :)
  • Okropny 21.03.2016
    Revollo piźnij ij z gelyndra!
  • Revollo 21.03.2016
    Okropny haha, jak terminator. :)
  • Karo 21.03.2016
    Ludzie!!!!!! * krzyczy przeraźliwie głośno, a wszyscy odwracają się w nagłym milczeniu w jego stronę* Od tej pory miejcie w dupie to jej opowiadanie. Przestańcie wypisywać błędy, bo i tak wasze gadanie nic nie da. Miejcie ją gdzieś, a może i ona zacznie rozumieć swój błąd. A więc spierdzielajcie stąd i nie wracajcie. A kysz! A kysz!
    P.S. To był pomysł Nuncjusza, ale musiałem zareagować i mu pomóc ;) :D
    A kysz! A kysz!
  • ArgentumMortem 21.03.2016
    Mi też jest przykro, czytając to. 1. Gańba. xD
  • Karo 21.03.2016
    Hańba (nie zniżajmy się do błędów na skalę jej poziomu ;)
    P.S. Czytnij to na górze. Dziękuję ;)
  • Okropny 21.03.2016
    Aegentum, dlaczego lubisz jeździć do Katowic?
  • O-Ren Ishii 21.03.2016
    Okropny, który raz pytasz? XD
  • Okropny 21.03.2016
    O-Ren Ishii bede pytal do skutku, bo ciekaw jestem na serio

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania