Życie to taniec śmierci na drodze ku nicości. Refleksja straszna, bo szczera!

Żyjemy po to, żeby umrzeć, bo cierpimy, a wszystko inne jest złudzeniem.

 

Złudzeniem i oszustwem jest wmawianie sobie i innym, że życie jest piękne. Skoro jest piękne, to dlaczego cierpimy? Jeśli jest ono wspaniałe, to dlaczego umieramy?

 

Przecież nikt nie umiera z radości i szczęścia, tylko z powodu cierpienia, długiej lub krótkiej męczarni.

 

A nad tym wszystkim krąży zło świata przyrody i zło moralne człowieka, bo istnienie jest tylko cierpieniem na drodze do śmierci.

 

Ten cały teatr - ta "La Divine Comedie" nie jest przypadkiem w kosmosie, ale prawdy i tak nie poznamy.

 

Wiara zaś jest iluzją, ale nigdy nie jest podstawą definicji o świecie i rzeczywistości.

 

Przy pomocy wiary możemy opowiadać baśnie i poszukiwać Nadziei, ale nigdy wyjaśniać prawa rzeczywistości nieskończonego, ciemnego i okropnego kosmosu, z którego istnienia rodzi się tylko cierpienie i śmierć!

 

Czeka nas tylko śmierć i ogrania lęk przed Nieznanym!

.

 

Postscriptum

To nie są poglądy osobiste autora, lecz nihilistów, a trochę strachu Wam nie zaszkodzi!

.

Ten tekst opublikowałem też na innych portalach etc. Komentarzy dziś nie piszę, a na trolli nie reaguję...

.

Uwaga, uwaga!

Matt Custor dalej nadaje na swoim kanale na YouTube. Ten tekst jest do wysłuchania, link:

https://youtu.be/-1IdbKkiseI

Premiera dnia 20.04,21 r., godz. 15:37.

Zapraszam!

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • skandal 20.04.2021
    życie może być piękne, mimo, że czasami cierpimy. a może właśnie dlatego
  • pansowa 20.04.2021
    Przyganił troll trollom... :)))
  • Narrator 21.04.2021
    Życie jest piękne i zasrane jak dziecka koszulka.
  • JamCi 21.04.2021
    Oj niechcący mie się klikło w ocenę.
    Yyyyyy jakby mie czegoś tu brak.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania