'' Życie w pełni'' cz.2

Poniedziałkowy poranek powitał Idris grudniowym chłodem. Z ogromną niechęcią wstała, umyła się, ubrała, zjadła śniadanie i o 7:30, była już gotowa. Założyła kurtkę, potem plecak i pomaszerowała do szkoły. Płatki śniegu miękko opadały na długie czarne włosy. Blade policzki zarumieniły się od mrozu. O 7:50 przekroczyła szkolny próg, weszła do szatni, zdjęła kurtkę. Po chwili stała już przed klasą biologiczną. Dziewczyny rozmawiały o nowych trendach w makijażu, chłopcy o sporcie i grach komputerowych. Dzwonek. Pod klasę podeszła nauczycielka, kobieta w średnim wieku, szczupła, wysoka, bardzo elegancka. Była ulubioną nauczycielką Idris. Dziewczynę zawsze podziwiała grację z jaką kobieta się poruszała, była piękna i taka pewna siebie. Idris marzyła, że i ona kiedyś taka będzie. Nauczycielka wpuściła uczniów do klasy. Minęło 45 minut. Dzwonek. Przerwa i te same nudne rozmowy.

- Kiedy to się skończy- rozmyślała znudzona.

Dzwonek i kolejne lekcje. O 15:00 Idris była już w domu.

- Jak było w szkole? - spytała mama.

- Normalnie, jak zawsze- odburknęła

- Codziennie to samo pytanie, udaje że się trochę mną interesuje - myślała dziewczyna, siadając do stołu. Zjadła obiad, odrobiła lekcje, potem włączyła telewizor. Dzień szybko zleciał, każdy wyglądał tak samo, szkoła, dom, lekcje i spać. Rutyna irytowała Idris. Przed pójściem spać, oderwała kolejną kartkę z kalendarza.

- Dzisiaj pełnia księżyca - zauważyła.

Podczas każdej pełni działy się z Idris dziwne rzeczy, była rozdrażniona, agresywna. Gdy spojrzała na srebrną tarczę księżyca, czuła jak zahipnotyzowana. Z trudem uwalniała się z tego dziwnego odrętwienia. Bardzo bała się pełni, kładła się wtedy wcześniej spać, chciała przespać ten moment. Ale nie mogła zasnąć. Nadeszła północ. To była najgorsza godzina dla Idris. Była podniecona, krew szybciej krążyła, ciałem wstrząsały dreszcze. Próbowała z tym walczyć, wmawiała sobie, że to chore urojenia, może zły sen. Nie rozumiała co się z nią dzieje. Każdej pełni było coraz gorzej. Pragnęła tylko jednego KRWI........

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • lea07 11.07.2016
    Świetne opowiadanie. Szkoda, ze takie krótkie, ale zawsze to coś. Nawet nie wiesz jak na nie czekałam. Ta tajemniczość.. oh. No po prostu bomba. Zostawiam oczywiście 5 i czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy :)
  • anonimowa 11.07.2016
    Dziękuję ;) cieszę się, że Ci się podoba. Już niedługo kolejna część :)
  • lea07 11.07.2016
    Bardzo się cieszę :)
  • Margerita 11.07.2016
    Pięć aż mnie ciarki przeszły czyżby Idris była Vampirem
  • anonimowa 11.07.2016
    Może :)
  • Margerita 11.07.2016
    anonimowa
    Bo skoro pragnęła krwi
  • lea07 11.07.2016
    Cóż w sumie to mi się wydaję, że to może być wilkołak, ponieważ no nie wiem... ta północ i w ogolę, a po za tym wilkołaki chyba też lubią krew. Znaczy ją piją bo jak mięso i a zresztą nie ważne...
  • Margerita 11.07.2016
    Bardzo ciekawe opowiadanie trochę takie z dreszczykiem
  • anonimowa 11.07.2016
    Czasami lubimy sie trochę bać :)
  • Margerita 11.07.2016
    anonimowa
    To prawda
  • Szalokapel 11.07.2016
    Hehe, czuję wampira, bądź wilkołaka. Krótkie troszkę. Byky drobne niedociągnięcia, ale ostatecznie zostawiam 5.
  • anonimowa 11.07.2016
    Dzięki ;) . Zaczęłam pisać od niedawna, dopiero się rozkręcam ;)
  • Szalokapel 11.07.2016
    anonimowa, rozumiem. Trzymam kciuki za dalsze rozdziały.
  • Tina12 12.07.2016
    Może jak wcześniej zauważyły inne osoby Irdis to wampir. No cóż czytam dalej.
    5
  • Szaqu 12.07.2016
    E tam wszyscy mówią, że wampir lub wilkołak. Ja natomiast myślę, że Idris to wcielenie Falki z mitologii Sapkowskiego :D Tak jakoś mi się skojarzyło :p
  • Zagubiona 18.07.2016
    " O 7:50 przekroczyła szkolny próg, weszła do szatni, zdjęła kurtkę. " - " Weszła do szatni i zdjęła kurtkę. "
    " Dziewczynę zawsze podziwiała grację z jaką kobieta się poruszała, była piękna i taka pewna siebie. " - " Dziewczyna "
    Moim zdaniem to będzie wampirek :D Lecę dalej. 5
  • anonimowa 19.07.2016
    Dziękuję ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania