Zyskać tak wiele stracić jeszcze więcej LBnP41

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Wrotycz 22.03.2021
    Przejmujące, bdb napisane studium krańcowego uzależnienia, które jest w stanie tłumaczyć sobie racjonalnie to skrajne poświęcenie w miłości. Nie będę streszczać, warto przeczytać!
    5!
  • Dziękuję. Aż trudno mi wyrazić słowami, jak ważny dla mnie jest ten komentarz.
  • Witamy w Bitwie! Prosimy oznaczyć w cyklu Praca konkursowa i wkleić link na Forum.
    Życzymy fajnej zabawy

    Literkowa
  • sisi55 27.03.2021
    Ciężko się to czyta. Tyle przeszła i na sam koniec oszalała.
  • Rozpoczynamy Głosowanie.
    Autorze czytaj i pozostaw komentarz. Nagradzaj według zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie; dlaczego?
    Zapraszamy
    Głosowanie potrwa do 11 kwietnia /niedziela/ godz. 23:59
    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury.
  • Jutro do północy można zagłosować. Zapraszamy Autorkę na Forum.
    Literkowa
  • Tekst bardzo życiowy i trafiający gdzieś tam głęboko, chociaż muszę przyznać, że czyta się dość ciężko.
  • Pasja 11.04.2021
    Przeczytałam i tyle mojego komentarza. Dlaczego? Nie odpisujesz, ani nie komentujesz innych Autorów. A szkoda?
  • Oj dostało mi się. Masz rację przepraszam. Nie mam zwyczajnie czasu- praca i studia online mnie wycięły. Chyba w ogóle zniknę na jakiś czas, by nie zabierać przestrzeni.
  • Pan Buczybór 11.04.2021
    Świetna historia. Szkoda jedynie, że stan techniczny nie nadąża za fabułą...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania