Co by było, gdyby... - Joker zabije Batmana

Kto nie zna Jokera? Osoby, które nie przebadają za bohaterami to i tak go znają. Joker - zabójczy klaun, główny wróg Batmana. Jest uważany za, cytuję, "Joker to przypadek szczególny. Niektórzy z nas sądzą, że nieuleczalny." (Batman: Azyl Arkham - poważny dom na poważnej ziemi). Jest teoria, że ma schorzenie psychiczne zbliżone do zespołu Tourette'a, ale oczywiście może być całkiem zdrowy.

źródło: Batman: Azyl Arkham - poważny dom na poważnej ziemi

 

 

Co by było, gdyby Joker'owi udało się zabić Batmana? Co by się stało jeżeli Harley Quinn i Joker zasiedliby na "Tronie Świata"? Oczywiście nie będę wyznaczał jakiejś szczególnej, bo było i bardzo dużo. Okej! Zaczynam.

 

Minęło pięć lat o zabicia Batmana przez Jokera, a już stworzył prawdziwe królestwo mordu, gwałtu, reżimu i wszystkiego co najgorsze. Na samym tronie, oprócz Jokera, jest Harley Quinn jako królowa piękna, miłości oraz... śmierci. Księżniczką jest Duela Dent Joker's Daughter. Pewnie zapytacie się - "Co się stało z innymi złoczyńcami?". Odpowiedź jest prosta... Ci, którzy oddają cześć Jokerowi zostali przy życiu i mają się dobrze, a tych, którzy nie oddali mu czci zostali zgładzeni. Król klaunów, bo tak nazywa się Joker, stworzył Anty-trójce. Do Trójcy należy, oczywiście, Joker, Poison Ivy i Penguin. Ta dwójka została wybrana, o dziwo, przez "Damy Życia", czyli Harley i Duela. Wszyscy się zastanawiają - "Dlaczego Joker pozwolił im wybrać tą dwójkę, a szczególnie pozwolił coś wybrać Harley Quinn?" Niektórzy mówią, że Joker powoli się stacza, że powoli ginie, ale nikt nie wie dlaczego.

Odbywa się zebranie Anty-trójcy:

- Chcesz mi powiedzieć, że broń nie przyjdzie dzisiaj? - Joker zwraca się do Penguin'a.

- Wybacz Jokerze... Postaram się, żeby przyszła do, maksymalnie, dwóch dni.

- Wiesz, że armia może nas zaatakować w każdej chwili?! - Król klaunów wstał gwałtownie przewracając krzesło w stronę handlarza (Penguin)

- Uspokój się - Poison Ivy próbowała uspokoić Jokera.- Mamy szczęście, że załatwiłam Supermana.

- Czemu go zabiliśmy? - Penguin zwrócił się do wszystkich

- Zabiliśmy go, ponieważ już raz wyrwał się spod moich feromonów więc...

- Dobraaa, wiem.

- Hi hi hi! - Joker zaczyna chichotać.- Ha ha ha!

- Z czego tak się śmiejesz? - Ivy zadało to pytanie trochę nie śmiało.

- Och... Bo... hih... przypomniało mi się jak... khi khi khi - Król klaunów otarł łezkę - Jak próbowaliśmy go zabić. Ha ha ha!

- Taaa... Wiecie co? Muszę już iść, bo moje dzieci mnie wołają - Ivy miała na myśli swoje rośliny. - To pa. - Wstała i wyszła pośpiesznym krokiem.

 

***

 

Joker przyszedł do swojej sypialni i widział jak na jego łóżku leży Harley Quinn w przebraniu "Seksownego błazenka". Król klaunów nawet się nie podniecił.

- Nie podobam ci się pączuszku? - od zabicia Batmana nic się nie zmieniło, ale dawniej Harley powiedziałaby "Nie podobam się Panie J?".

- Sorki, ale głowa mnie boli.

- Ta jak zawsze.

- Oj, nie marudź...

- Za niedługo to ty będziesz marudzić.

- Co?

- Nic, nic...

- To dobrze.

 

Filip Kuziel

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Joker 03.11.2016
    YEY !!!!
  • Pan Buczybór 03.11.2016
    W końcu wygrałeś. Brawo!
  • Joker 03.11.2016
    Izi
  • Universe 03.11.2016
    Joker Proszę bardzo :)
  • Pan Buczybór 03.11.2016
    Powiem tak: dialogi drewniane. 4
  • Universe 03.11.2016
    Dziękuje za opinie :) W kolejnych opowiadaniach już nie będzie tych drewnianych dialogów ;)
  • Universe 03.11.2016
    I powiem ci coś... To jest moje drugie konto,
    moje pierwsze to HarleyKingPL :)
  • Pan Buczybór 04.11.2016
    Universe A więc powróciłeś. Z chęcią będę obserwował twoje postępy
  • KarolWes 03.11.2016
    Takie mocno przeciętne. Dość sztywne i w ogóle. Trochę mnie zaciekawiło mimo, że nie przepadam za DC. Zostawiam słabe pięć na zachętę.
  • Universe 03.11.2016
    Ja pisząc te opowiadania uczę się, żeby moje opowiadania nie były takie sztywne, ale dziękuję za te pięć :)
  • Grubas 05.11.2016
    Masz ty chłopaku potencjał. Mało realne wydaje mi się, żeby Batman mógł zginąć, ale wkońcu to piękno wyobraźni xD 5 na zachęte. Pisz, pisz, a kiedyś się napewno wyrobisz.
  • Universe 05.11.2016
    O jeny! Dziękuję!
  • Karo 28.04.2017
    Nie porywa. Nie oceniam, choć miałeś ciekawy pomysł.
    zespół Tourette'a to występowanie tików (od werbalnych po ruchowe) - nie wiem, czy można to zaliczyć do Jokera :/ ale może się z nim mylę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania