CO MAM ZROBIĆ!!! wstęp

Siedzę w kawiarni w środku centrum, obok mnie rozgrywa się ,,bieg po zdrowie''. Miałam startować bo jestem bardzo aktywna, ale los chciał że skręciłam sobie kostke podczas gry w koszykówkę, ale może przejdźmy do rzeczy. Mam kruczo-czarne włosy, ciemne oczy jak u misia, ciemną karnacje, dość szczupła sylwetkę, jasne usta i dobry gust. Zapomniałabym mam 15 lat i chodzę do 3 klasy gimnazjum co oznacza że jestem o rok młodsza (jest maj 2015 r.) Powinnam się cieszyć bo za miesiąc już wakacje, ale ja rozpaczam że nie mogłam pobiec. Ja kocham sport!

I jeszcze żeby tego nie było za mało wychowawca przepisał mnie do grupy teatralnej zamiast wychowania fizycznego!!!!!

Czy może być jeszcze gorzej?!

Następne częściCo mam zrobić!! 1 Co mam zrobić! 2

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pan Buczybór 20.09.2016
    Nie oceniam. To streszczenie fabuły, a nie wstęp. A poza mam wrażenie, że gdzieś już to czytałem.
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Ciemne oczy jak u misia, mnie rozwaliły, chyba jeszcze takiego opisu oczu nie czytałam. Mi się nie kojarzy z żadnym innym tekstem, ale nie o tym. Popieram Buczybora, to streszczenie i jak dla mnie niezbyt udane. Za dużo wykrzykników, liczby zapisuje się słownie, krótkie to i dupy ogólnie nie urywa. W ogóle sam tytuł zapisany wielkimi literami jest w moim odczuciu nachalny. Takie "patrzcie tu jest mój tekst". Nie oceniam.
  • detektyw prawdy 22.09.2016
    tez tak sadze, radze zmienic tytul na ,,Co mam zrobić!"ps po wykrzyknikach pisze sie duze litery


    ile ty masz lat? bledow tak duzo ze az wymieniac sie nie chce (bez urazy)


    moje poprawki:


    Siedzę w kawiarni w środku centrum, obok mnie rozgrywa się ,,bieg po zdrowie''. Miałam startować bo jestem bardzo aktywna, ale los chciał że skręciłam sobie kostkę podczas gry w koszykówkę, ale może przejdźmy do rzeczy. Mam kruczo-czarne włosy, ciemne oczy jak u misia, ciemną karnację, dość szczupłą sylwetkę, jasne usta i dobry gust. Zapomniałabym. Mam 15 lat i chodzę do 3 klasy gimnazjum, co oznacza że jestem o rok młodsza (jest maj 2015 r.) Powinnam się cieszyć bo za miesiąc już wakacje, ale ja rozpaczam że nie mogłam pobiec. Ja kocham sport!
    I jeszcze żeby tego nie było za mało wychowawca przepisał mnie do grupy teatralnej zamiast wychowania fizycznego!
    Czy może być jeszcze gorzej?


    w przedostatniej linijce dalas za duzo wykrzyknikow,tak duzo ze az popelilas blad interpunkcyjny. warto dodac ze z ostatniej linijki usunalem wykrzyknik poniewaz (tak mysle) nie chcesz robic z tego opowiadania jakiejs violetty. Mysle tez, ze mozesz robic troche dluzsze opowiadania ,ale staraj sie wtedy je robic bezz bledow bo juz odechce mi sie to poprawiac. prolog troche krotki, ale prolog to prolog on moze byc i ddlugi i krotki jak kto woli. Ale gdy sie akcja troszke rozwinie, to zacznij pisqac troche dluzsze opowiadania bo jesli bedziesz trzymac tak jak nadal ze starczyloby mniejwiecej na strone lub dwie, to za malo.


    pozdrawiam
  • detektyw prawdy 22.09.2016
    detektyw prawdy btw daje wstepowi 3
  • lalcia 22.09.2016
    detektyw prawdy okej. Niektóre błedy powstają nie z mojej winy, ponieważ pisze na telefonie i włącza się autokorekta :-)
  • lalcia 20.09.2016
    Okej dzięki za rady postaram się poprawić. To jest moje pierwsze opowiadanie i nie za bardzo jestem obeznana.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania