Poprzednie częściDemony Broni 1

Demony Broni 2

Dzień po morderstwie w parku siedziałem w domu. Sztylety jak zawsze domagały się ofiar, nie mogłem im odmówić, gdy miałem już wyjść na polowanie rozległ się dzwonek do drzwi.

– Kogo diabli niosą ? – pomyślałem.

Podszedłem do drzwi, gdy je otworzyłem, zobaczyłem księdza z jakiegoś powodu zrobiło mi się słabo.

– Gdzie się wybierasz? – zapytał, wyjmując krucyfiks.

Poczułem potężny ból głowy, który prawie pozbawił mnie przytomności, gdy próbowałem wytrącić Księdzu krucyfiks z ręki moja skóra, zmieniła kolor na czarny i zaczęła odpadać. Demon krzyczał, zaczynałem odzyskiwać kontrolę nad ciałem. Ksiądz mówił jakieś dziwne formułki po łacinie, gdy skończył, zemdlałem.

– Wstawaj ! – krzyknął Kapłan.

Znajdowaliśmy się dalej w moim mieszkaniu, demon już mnie nie kontrolował.

– Co ze mną będzie? – zapytałem.

Wypędziłem z ciebie demona na szczęście ten, był słaby, nie trzeba było wielkiej mocy, aby go wypędzić – odpowiedział.

Czym były te sztylety ? – zapytałem Księdza ponownie.

Na ziemi pojawiło się sporo demonicznych broni, te sztylety były jedną z nich, jestem ze specjalnej grupy likwidacyjnej, możesz do niej dołączyć, jeśli chcesz dostaniesz jedną z naszych broni stworzonej specjalnie do zwalczania takich jak ty – zakończył.

– Nie jestem taki jak kiedyś ! Poza tym to nie ja to demon ich zabijał ! – powiedziałem zdenerwowany.

– Wiem, wiem, tylko się z tobą droczę, choć zaprowadzę cię do naszej kwatery – odpowiedział i wyszedł.

Poszedłem za nim, zastanawiając się, co przyniesie przyszłość.

Następne częściDemony Broni 3

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Mex 18.11.2019
    Można wyjaśnić za co ta 1 ?
  • Angela 18.11.2019
    Pałę wstawił ktoś komu zalazłeś za skórę. Gwiazdkami się nie przejmuj, nie są miarodajne, ale sam tekst wymaga poprawy.
    Nawet takiemu tukowi jak ja, w oczy rzucają się liczne powtórzenia. Przeczytaj tekst i zamień niektóre wyrazy. Albo je usuń,
    bo z kontekstu wynika o co chodzi, np:
    "
    Dzień po morderstwie w parku siedziałem w domu. Sztylety jak zawsze domagały się ofiar, nie mogłem im odmówić,
    gdy miałem już wyjść z domu na polowanie rozległ się dzwonek do drzwi." - drugie "Z domu" bym usunęła, bo skoro
    w nim siedział, to wiadomo, że to z niego wychodził.
    Troszkę innych niedoróbek. Pomysł jest ciekawy, więc warto popracować.
    Powodzenia, zostawiam bez oceny.
  • Angela 18.11.2019
    Acha, jeszcze interpunkcja, jak sam nie dasz rady, pomoże jakiś program, aż się nauczysz.
    Zdania mogą też być krótsze, podziel, a będą bardziej logiczne.
  • Mex 18.11.2019
    Angela dzięki za odpowiedź i chyba już wiem komu zalazłem za skórę.
  • krajew34 19.11.2019
    Tak jak przy poprzednim, zbyt krótko, zbyt szybko, zbyt mało szczegółów. Tracisz naprawdę dobry pomysł, mógłbyś z tych dwóch stworzyć nawet 4 rozdziały. Pociąg zbyt szybko przejechał, nawet nie wiedziałem kiedy.
  • Ozar 20.03.2020
    Niestety ma rację krajew34, za szybko za łatwo itd. Ten ksiądz mógł sie pojawić ale dopiero po kilkunastu zabójstwach, a nie tak szybko. Zabiłeś w tym odcinku sens i możliwy dalszy ciąg. Zmień to, morduj dalej i dopiero po wielu morderstwach skojarz bohatera z księdzem najpierw zwykłym, a po pewnym czasie z egzorcystą, inaczej to będzie się kończyć zbyt szybko. Tak uważam i jak widzę nie tylko ja. Rozwiń akcję, pokaż nawet masową zbrodnię może w zoo albo gdzieś w teatrze, to podniesie poziom i da ci wiele możliwości.
  • Mex 20.03.2020
    Hmmm w Nowych Demonach Broni w trzecim rozdziale mam już pomysł jak to wyjaśnić... Podczas pisania wpadłem dalsze rozwinięcie fabuły.
  • Mex 20.03.2020
    W tych dwóch rozdziałach co ostatnio wrzuciłem przemodelowałem fabułę niestety trochę tam powtórzeń.
  • Ozar 20.03.2020
    Oki, ale egzorcysta już w drugiej części to za szybko.
  • Mex 20.03.2020
    Hmmm może dodam jeszcze parę różnych polowań w rozdziale drugim?
  • Ozar 20.03.2020
    Mex Tak rozwiń to maksymalnie. Na razie jesteś rzeź i tak dalej. Niech będą dziesiątki trupów. To mord może nawet rytualny podporządkowany magii sztyletów. Im więcej tym lepiej.
  • Mex 20.03.2020
    Ozar Oki
  • Mex 20.03.2020
    Ozar A i zmieniłem roboczo nazwę na "Świat Broni Paranormalnych".
  • Mex 20.03.2020
    Jak coś to postanowiłem kontynuować, tę serię dodałem już dwa rozdziały Nowych Demonów Broni. Miłego czytania :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania