Poprzednie częściDrabble-Bohater

Drabble- Smok ze szczytów

Siedzę sobię przed telewizorem, nagle ryk. Gardłowy agresywny, taki że ściany wibrują. Z samej góry bloku. Ktoś tam trzyma smoka? Zawsze marzyłem by zobaczyć smoka. Już zbieram się z kanapy, wyobrażam sobie siebie jako rycerza w stalowej płycie, wspinającego się na szczyt góry by pokonać bestię. Zaglądam do kuchni, czy nikogo nie ma. Droga wolna, zabieram pogrzebacz i wychodzę z mieszkania. Trochę ciężko mi dosięgnąć klamki, ale jakoś się udaje i wchodzę szybciutko po schodach. Po chwili jestem na szczycie tej złej wieży, ryki bestii są coraz wyraźniejsze, teraz słychać również jak uderza szponami o ściany. Jest wielki i zły. Chwytam za drzwi mieszkania, są otwarte. Ruszam do jaskini potwora. Po chwili widzę źródło ryków, nagi sąsiad, naga sąsiadka i telepiące się łóżko. Cholera, a liczyłem na smoka ze szczytów.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • NataliaO 09.08.2015
    od początku do końca fajnie się czytało, a zakończenie rozbawiło; 5:)
  • MrJ 09.08.2015
    Cieszę się, nie wiem czemu jakieś takie przewrotne Drabble fajnie mi się pisze.
  • Haruu 09.08.2015
    Czy sąsiedzi mieli jakieś niecne plany? XD zabawny i fajny c: 5
  • Anonim 09.08.2015
    w sumie w drabblach o to chodzi, o zaskakującą końcówkę :)
  • Ichigo-chan 09.08.2015
    Drabble doskonałe XD Tej zaskakującej końcówki często brakuje, a tu jest i to świetna XD 5 :)
  • MrJ 09.08.2015
    Nic mi więc nie pozostaje, jak podziękować i cieszyć się, że się wam podoba. Być może, będzie tego więcej.
  • Angela 09.08.2015
    Wszystko już ostało napisane powyżej, zostawiam 5
  • Okropny 05.03.2016
    Wybacz dociekliwość, ale skąd/po co pogrzebacz w bloku?
  • MrJ 05.03.2016
    Bo pogrzebacz to przydatna sprawa ogółem. Ja na przykład mam pogrzebacz, który stoi bo jest w zestawie i ładnie wygląda.
  • paruwa 05.03.2016
    ja mam bogrzebacz, grzebie sobie w tyłku
  • ausek 05.03.2016
    To straszne mieć takich sąsiadów... ;) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania