Poprzednie częściDrabble-Bohater

Drabble - Szalony Pielgrzym

Siedzę na podwyższeniu. Przybyłem tu niedawno, a już wielu chce mnie wysłuchać. " Jesteśmy zepsuci" krzyczę, "potrzebujemy naprawić nasze społeczeństwo". Patrzą na mnie jak na wariata. Zwykły pielgrzym, który krytykuje społeczeństwo? Przecież zasiadłem na porcelanowym podium niedawno. Jestem nowy. Czemu mieliby mnie słuchać? "Smród waszego zepsucia czuć aż tutaj" wydzieram się. "Co to za społeczeństwo, które jest tak zepsute, że jego ciało śmierdzi jak odchody? Złe. Złe społeczeństwo nie ma prawa bytu." Nie słuchają, rozchodzą się, plac przed Porcelanowym Podwyższeniem Mędrców pustoszeje. Podnoszę się z podwyższenia, spuszczam wodę i wychodzę z łazienki. To była dobra retoryka.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Anonim 10.08.2015
    Dobre, klozetowy mędrzec spuścił świat tam gdzie jest jego miejsce
  • Haruu 10.08.2015
    Hahahaa xD Filip dobrze to ujął^^ 5
  • MrJ 10.08.2015
    Dziękuję za uznanie. Chyba Drabble wychodza mi chwilowo najlepiej.
  • MrJ 10.08.2015
    W sensie z mojej tworczosci nie na calym opowi.
  • NataliaO 11.08.2015
    masz ciekawe drabble; 5:)
  • MrJ 11.08.2015
    Raczej dziwne, ale dziękuję. Staram się po prostu zróżnicować trochę moją bibliotekę, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
  • Prue 12.08.2015
    "Czemu mieliby mnie słuchać? "Smród waszego zepsucia czuć aż tutaj" wydzieram się. "Co to za społeczeństwo, które jest tak zepsute, że jego ciało śmierdzi jak odchody? Złe."
    To zdanie w ogóle mi nie pasuje do poprawnej całości. Psuje efekt dobrego smaku drabbla. Dam 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania