Kartka z pamiętnika

Wrocław 12.05.2012

 

9:14

Dziś ważny dzień, cieszę się jak szalona- przecież nie codziennie poznaje się swojego przyjaciela. Tata obiecał mi, że mogę wybrać którego tylko chce, ale pod warunkiem, że będę odpowiedzialna za swojego małego pupila. Zawsze marzyłam o psie i wiele razy prosiłam o niego rodziców, ale za każdym razem nie było zgody na mojego czworonożnego przyjaciela, ale stało się, rodzice wreszcie się zgodzili-to najszczęśliwszy dzień w moim życiu.

 

18:16

Wróciłam i jestem najszczęśliwszą właścicielka najlepszego psa ! Chcę wam przedstawić mojego ukochanego Orio: jest średniej wielkosci wilczurem z piękną długa sierścią i oczami jak dwa groszki. Orio trafił do schroniska już dwa miesiące temu, zabrany od nieodpowiedzialnych właścicieli. Nie wiem jak można być okrutnym wobec tych wiernych istot, ale na mojemu najlepszemu kompanowi dam wszystko co najlepsze. Jutro wybieram się z Orio do parku na długi spacer, mam się tam spotkać z moją przyjaciółką Magdą, która zabierze ze sobą swojego pupila. Mam nadzieję że Orio zakumpluje się z nowym kolegą.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania