Pokaż listęUkryj listę

kstyl/60/ - Bez Król Lew - Ad Aś O!🎈

w tematach: Bal(e), Koziorożec i Panna i Bezkrólewie🦌💃👑

 

- Jest Lew u siebie? - Młody zapytał przed drzwiami typa, którego pierwszy raz widział na oczy. “Pewnie Królowi znowu coś odwaliło i odjebał poprzedniego” - pomyślał. Na Lwa, jakiś czas temu w całym mieście, zaczęto mówić “Król”, bo wszystko i wszystkich sobie podporządkował. Gość przed drzwiami był gruby i niski, ale widać było, że ma sporo siły, spojrzał na Młodego podejrzliwie i zapytał.

- Może jest, może nie, zależy dla kogo.

- Dla Młodego, dla mnie zawsze jest - patrzył ochroniarzowi w oczy pokazując, że nie jest byle kim.

- Tak słyszałem o Tobie, Ty możesz wchodzić, ale musisz poczekać chwile bo Szef akurat je.

- Na miękko, poczekam, a Ty to kto? Nie znam Cię.

- Nie znasz bo latałem po innym mieście, ale jak się dupa zaczęła palić to musiałem stamtąd spierdalać i jestem tutaj. “Panna” jestem. - Uścisnęli sobie dłonie, atmosfera trochę się przerzedziła, więc Młody walił wprost.

- Panna? Chujowa ksywa w tym zawodzie, dlaczego Panna?

- Bo jak mam kogoś odjebać i już w niego mierzę to lubię gnoja zapytać : “Co Pan na to?” - Gruby zaczął się śmiać.

- Dobra chuj w to, ale jak już jesteśmy przy Pannach, to Lew jest sam czy ma jakieś dupy u siebie?.

- Nie, sam, bez kurew je. - powiedział to tak szybko, że Młody nie złapał.

- Co, jakie “bezkurewje”?

- No bez żadnych kurew je - Gruby jakby się lekko zdenerwował, że Młody go nie zrozumiał.

- A dobra sorry Panna, nie skminiłem o co chodzi. Ty, a słyszałem, że mu jakaś wajcha się we łbie przestawiła i mięsa nie wpierdala, prawda to?

- Taaaa, lata z klamką po mieście, robi grube tematy, a stwierdził, że cholesterol go zabije i zaczął jeść same rośliny. - ochroniarz się delikatnie uśmiechnął, ale zorientował się, że to niebezpieczne i na momencie zgasił swój uśmiech.

“Cholesterol, ha, to się zjeb zdziwi” - pomyślał Młody i zapytał jeszcze Grubego

- Rośliny? To co, na ten przykład teraz żre?

- Bez Król Lew je - odpowiedział mu od niechcenia Panna.

Młody znowu nie posklejał tego zdania.

- Jakie “bezkrólewie”?

- No kurwa, czarny bez je - Panna znowu się zirytował.

- Dobra nieważne, mogę już wejść trochę się spieszę? - zapytał. Gruby spojrzał na zegarek.

- Tak, właź. - odpowiedział.

Drzwi zamknęły się za Młodym. Panna usiadł na krześle. Raczej nie liczył na to, że szef go wezwie bo zawsze załatwiał wszystko sam. Po chwili usłyszał trzy strzały. “Kurwa znowu będę musiał typa gdzieś zakopywać, albo wjebać do rzeki” - pomyślał i wstał żeby wejść do Lwa. Zanim jednak wszedł, drzwi się otworzyły i stanął w nich Młody.

- Co kurwa, co tam się odjebało? - Gruby był zdezorientowany.

- Jak to co, Panna, mamy bezkrólewie. Nie rób przypału i nie pucuj się na mieście, że byłeś od niego. Teraz przez tydzień będą grube bale bo wszyscy na to czekali. Jak będziesz chciał ogarnąć jakąś robotę to mnie szukaj.

- Gdzie Cię szukać?

- W “Koziorożcu”. Wiesz gdzie to jest?

- Wiem.

- No, I dobrze. Wyjeb tylko to ścierwo gdzieś porządnie bo zaraz Psy będą niuchać co się stało, że go nie ma.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Otwieram Bal Czwartkowy u Niepowtarzalnych. Zapraszam do Bitki i Wypitki. Czapką z kutasami sie klaniam O!
  • Szpilka 3 miesiące temu
    No, no, mocne, (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Adaśko.
  • Szpilka
    Adaśko dostał strzałę. Obaczym czy to on?
  • Poncki 3 miesiące temu
    Przyglądając się Adasiowej twórczości stwierdzam, że faktycznie może być to jego dzieło.
    Wespół ze Szpilką za spust pociągam celując w Adasia.
  • Wespół zespół na Adaśka nalot ślepakami O!
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Bardzo wartki tekst, chociaż mało sentymentalny raczej, z ciekawą grą słów. Nie mam pojęcia, kto, więc skradam celownik i w Adasia strzelam.
    💃🕺👑
  • Zostawcie Adaśka, bo bidulek ucieknie z podwórka O!
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Gdzieś Ponczek postawił na yanko vel stereo, może Ad Aś to właśnie yanko, bo pisze o pewnym wykańczającym hobby, z którym yanko też ma problem...
    Zatem:

    Kimkolwiek jesteś, obojętnie po której stronie stoisz, należą się brawka.

    yanko.
  • Poncki 3 miesiące temu
    Hmm faktycznie. A jeśli Yanko to Ad aś to czy stawiając na jednego lub drugiego automatycznie nie wybiera się obu?
  • Ad Aś 3 miesiące temu
    "Wykańczające hobby" ... podoba mi się..:) Pytanie tylko, czy to hobby było wykańczające, czy może wykańczanie siebie było moim hobby ? :)

    A tu jeszcze muszę pomyśleć kogo obstawić..
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Poncki
    Być może, ale wersja "Ad Aś", to rosyjska ruletka, a yanko raczej pewniak, że łon to łon :)
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Szukałam w głowie subtelnego i dyskretnego wyrażenia, bo w mojej ocenie nie brzmi zero jedynkowo.
    A pytanie dobre i właściwe, na które może odpowiedzić sam pytający i jego Najbliżsi :)
  • słone paluszki
    Dobre rozkminianie pewnej ludzkiej ułomności. Każdy z nas ma w życiu zakręte rewiry O!
  • słone paluszki 3 miesiące temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Zgadzam się Ó!
  • Ad Aś 3 miesiące temu
    No właśnie, zostawcie Adasia w spokoju 😀.... Się uwzięli, 😀😀😀. A i tak nie ucieknę.
  • Ad Aś już jesteś nasz 👍
  • Pasja 3 miesiące temu
    Dobry Lwi pazur i dialogowe dysputy. Postawię na kobietę? Niebawem.

    Do miłego
  • Żebyś tylko zdążyła przed O!
  • Pasja 3 miesiące temu
    Jednak strzelam w Adaśka
  • Pasja
    Cel, pal i oznaczymy jutro O!
  • Ad Aś 3 miesiące temu
    Oj rozstrzelany bezlitośnie. Tak to ja.
  • Poncki 3 miesiące temu
    Wystawiłeś się jak królik na śrut :P
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Ad Aś↔Wyczułem pismo nosem😃
  • Ad Aś 3 miesiące temu
    Dekaos Dondi zdradził mnie ten "prostacki" język. Lata prowadzenia firmy budowlanej robią swoje 😀😀

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania