Poprzednie częściLas śmierci WSTĘP

Las śmierci rozdział I

Mikelle wróciła ze szkoły. Uczyła się raczej średnio, najczęściej dostawała tróje i czwórki. Tego dnia miała spotkać się z przyjaciółką Natashą. Nie, nie w lesie. To miało być zwykłe nocowanie. Szczerze, zawsze żałowała swoich zabójstw, których w swoim życiu dokonała dwa razy. Czasami chciała zapomnieć o swoim wcześniejszym życiu i zacząć je na nowo. Za chwilę miała iść jeszcze na grób rodziców. Założyła ulubioną bluzkę mamy i najładniejszy pasek taty.

Na miejscu porozmawiała chwilę z nimi i przeprosiła za wszystkie złe rzeczy. Czuła, że rodzice słuchają ją jak nigdy przedtem. Wtedy usłyszała krzyk. Podeszła bliżej drogi. Krzyki i piski robiły się coraz głośniejsze. Dochodziły z małej przydrożne budki. Nagle wszystkie dźwięki ucichły. Mikelle wślizgnęła się za budkę i spojrzała przez kraty do środka. To co zobaczyła zmroziło jej krew w żyłach...

Następne częściLas śmierci rozdział II

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • betti 19.07.2018
    Straszne, jak tu teraz zasnąć? 5
  • Canulas 19.07.2018
    " Szczerze, zawsze żałowała swoich zabójstw, których w swoim życiu dokonała dwa razy. Czasami chciała zapomnieć o swoim wcześniejszym życiu i zacząć je na nowo. " - użyłeś(aś) trzy razy słowa "swoich". Wypisuję na receptę : synonim. net. Używaj do woli. Chwilowo bez oceny.
  • Nawojka 20.07.2018
    Uciekło ci j w przydrożnej ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania