Las śmierci WSTĘP

Mikelle Robinson. Nastolatka. Z pozoru miła i inteligentna dziewczyna. Ale pozory mylą, i wiele osób już się o tym przekonało. Niestety, zawsze za późno.

Mikelle urodziła się 23 sierpnia 2002 roku w Luksemburgu. Gdy miała 9 lat zmarł na raka jej ojciec, a dwa lata później matka w wypadku samochodowym. Dziewczynka nie miała wyboru- musiała zamieszkać z dziadkami.

Pierwszą zbrodnię popełniła już w wieku 13 lat. Spotkała się w lesie z dziewczyną z klasy i brutalnie ją zabiła, wbijając jej nóż w serce. Następnie wyrzuciła nóż do rzeki, biegła do domu i wołała swoją babcię. Mówiła jej, że koleżankę ktoś zaatakował, ale ona zdążyła uciec.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • fanthomas 19.07.2018
    no cóż, historia raczej nie dla mnie
  • Nawojka 19.07.2018
    Może być ciekawie, ale takie tematy łatwo spieprzyć. Jeśli mogę coś doradzić, to nie rób z nastolatki jakiegoś strasznego sadysty, oraz nie usprawiedliwiaj jej czynów złym dzieciństwem, oczywiście tyle, ile się da. Nie rób z niej po prostu nieszczęśliwej biedaczki urodzonej nie pod tą gwiazdą co trzeba ;) Pozdrawiam :)
  • XXkryminalnaXX 19.07.2018
    Postaram się :)
  • Canulas 19.07.2018
    Zapisuj cyfry (poza datami) słownie. Ogólnie daj więcej treści. Na razie nie ma się nad czym pochylić.
  • Pan Buczybór 20.07.2018
    Kiepsko napisane, ale chociaż w miarę sensownie. A, czy angielskie nazwiska są powszechne w Luksemburgu, czy to tylko zbieg okoliczności?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania