LBnD 09 - Przegrał

Żołnierze bronili przyczółku już od kilkunastu dni. Morale spadało, sprzętu zaczynało brakować. W ustach czuli tylko posmak kurzu, potu i krwi.

– Z dniem jutrzejszym ogłaszam kapitulację.

– Po moim trupie! – porucznik wrzasnął na swego brata, pułkownika, i przystawił lufę pistoletu do jego czoła.

– Zrób to… Zrób! Nie zwlekaj!

– Ufam, a nie wątpię jak Ty!

– Komu? Czemu!?

– Honorowi żołnierza!

– Bredzisz o honorze, chcąc zabić brata i dowódcę?

Młody żołnierz zawahał się i z hukiem opuścił bunkier. Wybiegł z okopów i z szablą w ręku parł na nacierającą kompanię wroga. Nagle padł rażony pociskiem niemieckiego snajpera.

Stracił wiarę, ufność. Przegrał sam ze sobą.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Tjeri 29.06.2020
    Całkiem spoko drabbelek, ale lepszą puentą byłoby zdanie przedostanie. To ostatnie niepotrzebnie wprowadza łopatologię (tym bardziej w kontekście tytułu).
    Mój licznik pokazuje, że w tej chwili jest słów 99.
  • jakubvzc 29.06.2020
    Rzeczywiście, w wordzie 100 było z tytułem. Dzięki za uwagę, potem zamienię.
  • Tjeri 29.06.2020
    jakubvzc - w sumie chyba można wersję z tytułem obronić. Nie jest raczej nigdzie sztywno określone że ma być 100 bez... choć tak przyjmuje większość.
  • LBnDrabble 30.06.2020
    Witamy w Bitwie. Powodzenia!
    Zapraszamy do czytania i komentowania tekstów innych Autorów zgłoszonych do Bitwy.
    Prosimy jeszcze o link na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/
    Literkowa życzy dobrej zabawy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania