Poprzednie częściLimeryki z dupy

Limeryki o seksie na niecałe 100%

Pewna Ania z Nidzicy

Miała romans w stolicy

Z zamorskim dyplomatą

Perwersyjnym azjatą

Pchał jej w dupę macki ośmiornicy

 

Jedna Zosia z Radomia

Molestowała słonia

Ale zarząd ogrodu

Pragnął z tego dochodu

Więc wróciła tam ze złotem w dłoniach

 

Angela z Białowieży

Ma w domu ze sto jeży

Nie potrzeba jej bolca

Bo lubuje się w kolcach

Daje jeść im ze złotych talerzy

 

Agnieszkę z Ursynowa

Raz bolała tak głowa

Puszkę pepsi otwarła

Mięśnie kegla rozwarła

Wlała do środka i jest jak nowa

 

(Nie wiem skąd jest) Moni

Miała bąble na dłoni

Może od liści akacji?

Albo od masturbacji?

Tak czy siak - kto Moni zabroni?

 

Nadieżda z Białorusi

Lubi jak się ją dusi

Nigdy majtek nie nosi

Nigdy nie da się prosić

Chce, żeby ją mocno wziąć, ścisnąć, zmusić

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • Moni 18.03.2016
    A, tutaj jest ten dla mnie. :v No... ten tego... czemu erotyk? XD
  • Okropny 18.03.2016
    Co?
  • Moni 18.03.2016
    No, czemu erotyk?
  • Okropny 18.03.2016
    Moni czemu to jest erotyk, czy czemu to się nazywa erotyk, czy co?
  • Moni 18.03.2016
    Erotyk to utwór poświęcony miłości fizycznej, nie duchowej. Tu tego nie ma, a Ty zawsze czepiasz się nawet przypadkowo danej kropki zamiast pytajnika, więc czemu taki błąd w nazewnictwie?
  • Nazareth 18.03.2016
    Okropny moni jak zwykle wie najlepiej i znowu musiała cię powynauczać. Ty tępy wyksztalciuchu ty!
  • Moni 18.03.2016
    Jezu, nic już przy was powiedzieć nie można. Zluzujcie trochę z tym majestatem.
  • Nazareth 18.03.2016
    A kidy Jezu włączył się do dyskusji? Wiedz jednak ze ma On pełno majestatu i nie może z nim tak zwyczajnie zluzować. Podoba mi się jak używasz w stosunku do Niego liczby mnogiej. Zastanawiam się tylko czy to ze względu na "trójce" czy jedynie stare dobre pluralis majestatis.
  • Moni 18.03.2016
    Miałam na myśli Ciebi, Neurotyka oraz jego. Cokolwiek o was powiem, to o ile nie będzie to "blawo słodziutki, wykonałeś kawał solidnej roboty. Jesteś najlepsiejszy na świecie i każdy, kto uważa inaczej jest głupiutki", jest źle.
  • Neurotyk 18.03.2016
    Moni mnie możesz krytykować, zapraszam pod teksty .
  • Moni 18.03.2016
    Recenzja Twojej pracy w wykonaniu J. Koniec argumentów.
  • Nazareth 18.03.2016
    Moni z tymże ty nie masz żadnych argumentów przynajmniej logicznych. W każdym razie ja nigdy takich nie widziałem. A twoja krytyka jest poniżej krytyki, dlatego nikt jej nie akceptuje twoje uwagi i zarzuty są zwyczajnie śmieszne. Tak jak tutaj, zarzucasz Okropnemu ze to co napisał nie jest erotykiem mimo ze jesteś jedyna osoba która to erotykiem nazwała! Klocisz się sama ze sobą!
  • Okropny 18.03.2016
    Człowiek odejdzie na chwilę namalować obraz, a tu się odpierdala znowu jakiś beton. Moni, gdzie tu jest napisane, że to erotyk?
  • Moni 18.03.2016
    Do czego innego pasuje taki tytuł? Może jeszcze do pornografii i wszelkiego innego świństwa powyżej osiemnastki. Ale tu tego nie ma. Ani razu. Stąd moje pytanie.
  • Nazareth 18.03.2016
    Okropny Właśnie o tym mówię. Ale, przecież żaden znas się na tym nie zna, więc po co się odzywasz? Moni mówi, że erotyk więc to erotyk, 3posty później mówi ci, że nie erotyk i źle to nazwałeś więc to nie erotyk. Popełniłeś błąd Okropny!
    Moni jakie konkretnie jest twoje pytanie? Jeśli sama wiesz o co pytasz...
  • Moni 18.03.2016
    Boże, nie z Tobą gadam. Pytania są proste. Czemu tekst był erotykiem, była pierwsza w nocy, nie myślę o takich porach. Czemu tekst ma charakter opowiadań dla dorosłych, pasi? I czemu tytuł mówi, że będzie tu treść pornograficzna bądź erotyczna, ale nie jest to prawdą.
  • Okropny 18.03.2016
    Moni przypierdalasz się bez sensu. Są limeryki i są o seksie.
  • Moni 18.03.2016
    Nie no spoko, po prostu dziwi mnie to, że napisałeś to dziecku. I tyle. Przecież gdybym się do tego przypierdalała, nie dawałabym XD na koniec posta.
  • Okropny 18.03.2016
    Moni co jakiemu dziecku?
  • Moni 18.03.2016
    No mnie.
  • Nazareth 18.03.2016
    Moni Czyli pitu pitu srutu tutu nie o to mi chodziło, sama nie wiem co pisze, chce się dowalić ale dokładnie nie wiem o co więc "XD" i nie było sprawy. Ta sama śpiewka co zawsze.
  • Moni 18.03.2016
    Nie, po prostu chciałam wiedzieć, czemu napisał akurat erotyk. Poza tym gadam z Tobą czy z Okropnym? No właśnie. Lub sobie fanklub lizania dupy innym gdzie indziej.
  • Nazareth 18.03.2016
    Moni Dupe to sobie możesz głupia gówniaro sama wylizać. A ty możesz sobie gadać jak nauczysz się sklecić jedo zdanie które nie zawiera idiotyzmów.
  • Moni 18.03.2016
    Wystarczyło przeczytać Twoją lożę albo nawet lepiej, popatrzeć jak wtryniasz się w każdą moją rozmowę z kimkolwiek z tej loży, aby zauważyć, jak liżecie sobie dupę. Nawet sama nazwa wiele mówi.
  • Moni 18.03.2016
    A zresztą, wiem, że teraz powiesz, że robię z siebie ofiarę i tym podobne, ale jak już się do mnie przyczepisz to cokolwiek bym nie zrobiła tak będzie. Kończę rozmowę, papatki.
  • Okropny 18.03.2016
    Moni, bo się pogniewamy...
  • Nazareth 18.03.2016
    Moni Wtryniam się bo mam nadzieję że może uda mi się ci pokazać jak gadasz od rzeczy i robisz z siebie idiotkę. Próbuję ci oszczędzić wstydu, w który sama się pakujesz głosząc te swoje debilne teorie na temat wszystkiego o czym ci się wydaję że masz pojęcie. Wreszcie jestem uczulony na głupotę a co za tym idzie również na ciebie.
  • Moni 18.03.2016
    Kończę, rozumiesz! Mogę tak mówić pierdziliardy razy, i tak będziecie do mnie gadać, żeby można było mówić, że przedłużam.
    KOŃCZĘ!
  • KarolaKorman 18.03.2016
    niecałe 5 :)
  • O-Ren Ishii 18.03.2016
    Genialne są te Twoje limeryki, poważnie. Tak prosto napisane. Rozwalił mnie ten o Agnieszce z Ursynowa xD
  • Okropny 18.03.2016
    Czysta abstrakcja :D
  • Chris 18.03.2016
    Mój mózg został zmolestowany. Ode mnie 5 :)
  • Okropny 18.03.2016
    Dzięki Chris :)
  • Angela 18.03.2016
    Przyciągnął tytuł, wiadomo i nie zawiodłam się : D 5
  • Okropny 18.03.2016
    Loffciam ;)
  • Ritha 12.07.2016
    Dobrze, żeś zaznaczył w tytule, że o seksie, bo bym się nie spodziewała, a tak można było się psychicznie przygotować :P Nie będę się powtarzać, że fajne, że zabawne, się rymuje i nawet sens jest.
  • Nazareth 12.07.2016
    Ty to masz zacięcie, żeby tak katować Okropnego XD
  • Ritha 12.07.2016
    Naz czytam go od początku, odlot, lepsze niż alko ;) (ps. jesteś drugi w kolejce ;))
  • Ritha 12.07.2016
    Poza tym, żebyś Ty wiedział kto kogo katuje, ehhh ;)
    (Okropny :P)
  • Nazareth 12.07.2016
    Ritha wiem Okropny ma talent do katowania ;) w realu jest jeszcze bardziej męczący a w Tesco to już wogole tragedia XD
  • Ritha 12.07.2016
    xD spoko, przynajmniej przestał się wściekać, że nic nie kumam (odpukać!) ;)
  • Okropny 12.07.2016
    Ritha zamierzasz mnie opuścić?
  • Ritha 12.07.2016
    Okropny no kiedyś mi się skończą teksty Twe, już coraz mnie zostaje... Potem będę śledzić na bieżąco czyż nie?
  • Okropny 12.07.2016
    Ritha ;(
  • Ritha 12.07.2016
    Okropny nie smutaj, mało Cie czytam? ;)
  • Neurotyk 09.01.2020
    Hehehe
  • Okropny 13.01.2020
    Co hehe?
  • Neurotyk 13.01.2020
    Okropny zabawne
  • Okropny 13.01.2020
    Neurotyk ale że to odkryłeś po tylu latach, Neuro
  • Neurotyk 13.01.2020
    Okropny, toczyło tydzień temu i jeśli dobrze pamiętam szukałem w wyszukiwarce Moni, i twój wiersz mi wyskoczył, zdaje się chodziło mi wtedy o Moni, albo o seks, już nie pamiętam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania