Poprzednie częściList do Umarłego Przyjaciela

List Niepełnosprawnej

List Niepełnosprawnej

 

Drodzy rodzice, przyjaciółko, siostro:

Chciałabym po prostu was przeprosić. Wiem, jak bardzo was boli moje odejście, ale nie umiałam tak żyć, jeśli w ogóle było to życie.

To wyłącznie moja wina, że wylądowałam na wózku. Jechałam za szybko, a ten facet mnie nie widział. Nie obwiniajcie go, proszę.

Kocham was, i wy o tym wiecie. Gdzieś, tam na górze, będę się śmiać bez wyrzutów sumienia. Będę wolna. Me ręce drżą, gdy o tym piszę, lecz jestem szczęśliwa.

Już nigdy nie pójdę na W-F. Nie potańczę, choć tego nie lubiłam. Leżę tak na wieczność, a wy nadal przy mnie trwacie...!

Dziękuję za tyle lat wspaniałego istnienia. Teraz jednak ono nie ma sensu. Nie rozpaczajcie więc, gdyż zginę z uśmiechem na ustach.

Za te wszystkie pasje- przepraszam.

Za niespełnione marzenia-wybaczam.

Za te śmiech i chichy -Dziękuję.

Lecz teraz czas, by przekręcić morfinę na jedenastkę.

 

~Senezaki

Następne częściList od samego siebie

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Anonim 06.09.2015
    Błagam, przestańcie o tych odejściach. :ccccccc Wzmagacie moje lęki.
  • Senezaki 06.09.2015
    Oh no, następnym razem napiszę coś śmiesznego XD
  • 50shadesofblonde 06.09.2015
    Pomimo małej urazy wywołanej kłótnią-o-Shiroi, jestem naprawdę zakochana w tym tekście. Uwielbiam takie dramaty i uważam, że jest to bardzo życiowe. Dodatkowo pięknie napisane.
  • Senezaki 06.09.2015
    Dziękuję bardzo :)
  • Pospolita 06.09.2015
    O, jaki ładny tekst. Wyszedł ci subtelny, ale pełen uczuć.
  • Anonim 07.09.2015
    Ostatnie cztery wersy sprawiły, że rozpłynęłam się po tym tekście. Moje serducho zmiękło kompletnie. Nie poczułam, aby to był list osoby niepełnosprawnej i brawo ci za to. Pomimo tytułu cieszę się, że ukazałaś tą osobę, jako normalnego człowieka, który po prostu nie miał w sobie siły i zaparcia aby dalej żyć i musiał podjąć ciężką decyzję. Za to człowieczeństwo i akceptację daję 5 :)
  • Senezaki 07.09.2015
    Dziękuję Ci ;)
  • Slugalegionu 07.09.2015
    Samobójstwo to zło.
  • Senezaki 07.09.2015
    Piękna mądrość Sakala ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania