Poprzednie częściMała Czarna

Mała Czarna III

Pani West się zgodziła i kiedy o północy odebrała chłopca, ja dostałam ciasteczka.

Rano byłam padnieta a o dziewiątej byłam umówiona z kolegą. Wstalam o ósmej i zaczęłam się szykować. Jeansy, t-shirt, trampki, lekki makijaż, bluza na zamek i włosy starannie upiete w konski ogon.

Usłyszałam wstęp piosenki "Dzień po dniu" co oznaczało ze dzwoni Natalka.

-Halo? -Usłyszałam głos przyjaciółki

-Tak? Część, Natka.

-Hej. Jak tam? Spotykasz się z Michałem?

-Owszem.

Rozmawialiśmy chwilę o szkole, Michale i Rafale.

Michał był moim przyjacielem, Rafał był chłopakiem z serii "A w mordę chcesz?".

Michał nie był ważną osobą w moim życiu ale obojętny też mi nie był..

Kiedy po szesnastu minutach rozlaczylam się, znów usłyszałam melodie. Tym razem nie był to mój telefon. Dźwięk dochodził z dołu. Z ciekawością zeszlam na dół i zatrzymalam się na schodach.

-Część, jasne że będę. Tak. Yhym. Sama.OSzesnasta? Tak, zgoda.. -byłam zbyt daleko bysłyszeć słowa rozmówcy. Kim był? Tata? Postanowiłam zapytać.

-Hej, kto dzwonił?

-Kolega z pracy. -Nie oderwała wzroku od patelni. Ubrana była w jeansy, białą tunike i fartuch do gotowania.

-Jesteś z kolegą z pracy na "ty"?

-Weronika. -Odłożyła patelnie i spojrzała na mnie- coś mi sugerujesz?

Usmiechnelam się, zabralam z bratu jabłko i przeszłam do salonu. Zobaczyłam że mam 15 minut więc zabralam telefon, przegrałam się z mamą i wyszłam do baru gdzie miałam spotkać się z Michałem.

Na miejscu byłam punktualnie, więc musiałam przy ladzie i zamówiłam kawę.

Miejsce dalej usiadł przystojny zielonooki brunet.

-Co dla pana? -Spytała Alicja obsługująca bar. Koleżanka.

-Kawa.

-Jaka? Mała czarna, poproszę.

Dziewczyna usmiechnela się do mnie bo zwykle tylko ja ją kupuję.

Widziałam jak Alicja podchodzi do nieznajomego i daje mu kawę. N

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • NataliaO 24.05.2015
    szkoda, że krótkie; szkoda, że opisów mało, dialogi spoko daję 3:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania