Moje życie, moje decyzję. Wstęp.

Nie jestem idealna.Popełniam błędy, których przeważnie żałuję.Nie zawsze umiem wysłuchać,przeprosić czy po prostu zrozumieć.

Tak, to prawda jestem wybuchowa, czasem agresywna, przeważnie nic do mnie nie dociera.Mówią mi czasem, że ,,powinnam się leczyć''. Troszkę smutne.Przywykłam już. Zastanawiałam się, dlaczego ludzie mnie za taką uważają. Czemu ja taka jestem ? Dlaczego nie jestem inna ?

Codziennie stajemy przed wyborem. Czy to w szkole, czy to w domu, u koleżanki, w sklepie. Musimy podjąć decyzję. Jest to trudne.

Chcieli byśmy życie przeżyć jak najlepiej.W harmonii, spokoju i po prostu w szczęściu. Ale czy to takie łatwe i zawsze wykonywalne ?

Ludzie w dzisiejszych czasach nie patrzą na wnętrze, na to jacy jesteśmy w środku. Oceniają nas już po ciuchach, wyglądzie, pochodzeniu, czasem nawet po kolorze skóry. Czy to jest normalne ? A szczególnie miłe ? Każdy człowiek został stworzony by żyć i być szczęśliwym. Momentami jest na prawdę ciężko.Nie układa nam się w pracy, szkole.Mamy chore dziecko, barat, mamę, tatę.Nie umiemy sobie poradzić z natłokiem myśli lub szykanowaniem w szkole, a gdy już nie widzimy żadnego wyjścia... po prostu uciekamy. Odbieramy sobie życie, bo komuś się nie podoba kim jesteś, dlaczego tak się zachowujesz, a nie inaczej, dlaczego ubierasz się nie modnie ? Nie podoba mu się, że jesteś inny ! Czemu tak jest ?

Właśnie.Te pytanie, również utkwiło w mojej głowie.Czasem nie potrafię sobie poradzić z tym. Dochodzę do wniosku, że moje życie jest życiem innym. A tak chyba być nie powinno ? Myślałam nad może jakąś terapią czy psychologiem. To nie jest tak, że nie szanuję innych ludzi. Wszystko wynika z otoczenia. Mówią ,,bądź sobą'', ale czy to takie łatwe ? Niektóre osoby, mogą tak Cię wybić z normalności, że nie jest prosto zachować spokój.Jednak trzeba stawić czoła problemom lub docinkami w szkole. Całego światu nie naprawimy, lecz możemy zacząć od naprawienia siebie. Ja właśnie zacznę !

 

Witam ! O to moje opowiadanie. Będzie składało się z kilkunastu części. Mam nadzieję, że się spodoba. Będzie o miłości, życiu, dokonaniach i porażkach.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania