Poprzednie częściOpowiadanie o miłości

opowiadanie o męskich pytonach i pozycji na żyrandol

Był sobie klan męskich pytonów zamieszkujących tropikalną dżunglę. Każdy z nich był mocno zbudowany, o smukłym ciele i błyszczącej łusce. Każdego ranka wychodzili na łowy, a wieczorem z powrotem przynosili swoje zdobycze do jaskiń, gdzie żyli razem z rodzinami.

 

Pewnego dnia jeden z pytonów zaczął eksperymentować z pozycjami na żyrandolu, na którym często przesiadywał, aby wypocząć po trudach dnia. Zaczął różne triki, przesuwając się po linach i spiralach, by założyć swój ogon na żyrandol, a łeb zawieszać w powietrzu.

 

Zaniepokojeni i zdumieni pozostałymi pytonami zaczęli obserwować go z ukrycia. Ale z każdym kolejnym dniem, coraz więcej z nich dołączało do niego, aby eksperymentować i uczyć się nowych sztuczek. Wkrótce cały klan męskich pytonów zaczął rozwijać zręczność i umiejętności, które pomagały im w wielu sytuacjach.

 

Koniec końców, dzięki swojemu uporowi i cierpliwości, pytony nauczyły się najlepszych sposobów na przetrwanie w dżungli. Stały się bardziej aktywne i twórcze, a ich pozycja na żyrandolu stała się dla nich sposobem na wyrażenie siebie i ozdobę ich otoczenia.

 

Męskie pytony nauczyły się, że ważne jest by próbować nowych rzeczy i rozwijać swoje umiejętności. Bo takie podejście daje im szansę na przetrwanie, rozwój i spełnienie swojego potencjału.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Marian rok temu
    "ważne jest by próbować nowych rzeczy i rozwijać swoje umiejętności" - niby takie proste, a jakże trudne w realizacji.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania