Opowiadanie o miłości

Byli młodzi, pełni energii i gotowi podjąć wyzwanie, jakie stawiało przed nimi wojsko. W trudach i wysiłkach, które musieli podjąć, fortależowali się i nabierali odwagi, a przede wszystkim – wzajemnego zaufania. Jarosław i Łukasz byli zawsze razem – w dobrych i złych chwilach, w czasie ćwiczeń i wychowawczych zajęć, ale także poza kasarnią, gdy mogli wreszcie swobodnie rozmawiać i wyrażać swoje pragnienia.

 

Kiedy w końcu ukończyli obowiązkową służbę wojskową, postanowili, że chcą być razem również poza nią. Ich miłość, która od dłuższego czasu istniała już między nimi, stała się teraz powodem, dla którego chcieli się pobrać i związać na zawsze. Niemniej jednak, w Polsce, w której nadal rządziły skostniałe i konserwatywne poglądy, nie było to możliwe.

 

Zrobili więc to, co było jedyną sensowną rzeczą – wyjechali do Niemiec. Tam, w zupełnie innym klimacie, mogli swobodnie wyrażać swoje uczucia i marzenia i planować wspólną przyszłość. Od razu wiedzieli, że chcą zostać razem na zawsze, a ich uczucie wcale nie słabło, mimo że już minęło wiele czasu od momentu, kiedy pojawili się jako nowicjusze w wojsku.

 

Ich miłość była pełna pożądania i namiętności, ale jednocześnie rozkwitała na solidnych fundamentach sentymentów i silnej przyjaźni. Byli dla siebie jak najwspanialsze ucieczki i ochraniacze przed ciężkimi wyzwaniami, które czekały jeszcze przed nimi. Ich miłość była tak silna, że nie tylko oni o niej wiedzieli.

 

Dowódca ich jednostki, który także był ich dobrym przyjacielem, znał ich prywatny sekret. Wiedział o ich miłości i solidaryzował się z nimi, dzieląc ich troski i radości. Wspierszał ich w trudnych momentach i radził podczas dylematów, które pojawiały się na ich drodze. W tajemnicy śledził ich losy i zawsze starał się pomóc, gdyby tylko cokolwiek było potrzeba.

 

Jarosław i Łukasz służyli w wojsku jeszcze przez kilka lat, ale ich uczucie nie słabło. Ich miłość, która zrodziła się w polskich koszarach, przetrwała próbę czasu i trudów, których mieli jeszcze przed sobą. Razem przeszli długą drogę – od miejsca, w którym poznali się i wzajemnie spodobały, po szeroki świat, który zapewniał im tak wiele radości i zadowolenia.

 

Ich miłość była silniejsza od niczego innego w świecie – nawet od skostniałych tradycji i konserwatywnych podejść. Była to prawdziwa, namiętna miłość, która zawsze zostanie w ich sercach, niezależnie od tego, co przyniesie im przyszłość.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania