Poprzednie częściPamiętnik nastolatki 1

Pamiętnik nastolatki 2

Wtorek, 2 stycznia – 18:02

 

Nauczyciele są nienormalni! Pierwszy dzień po nowym roku, a my już mamy lekcje do odrobienia. Muszę się za to zabrać, ale to później. Teraz wolę pisać. Tylko, że nie bardzo mam o czym. Nie myślałam, że to takie trudne. Wiem, że mogę „powiedzieć” tu wszystko, ale… no… nie wiem…

Mama powiedziała, że nie pojadę z klasą do kina. Jak ja im to wytłumaczę? Najtrudniej będzie z Dominiką, bo Nikola na pewno wszystko zrozumie.

Nie mogę znaleźć swojego zeszytu do wosu. Gdzieś mi wsiąkł, ale to nie ważne. Facet i tak nigdy nie sprawdza. Piszę w brudnopisie.

Dobra, ja kończę, bo lekcje same się nie zrobią…

 

22:33

 

Nie mogę zasnąć. Nawet muzyka mi nie pomaga, a ona zawsze działa. To może mieć coś wspólnego z słuchawkami,. Troszkę mi szwankują…

Powiedziałam mamie o tych butach. Wiedziałam, jaka będzie jej reakcja, ale i tak zrobiło mi się przykro. Tak Mega przykro. Stwierdziła, że nie dostanę ich na pewno w tym miesiącu, co jest równoznaczne z faktem, że nie dostanę ich w ogóle. Chciałabym jakoś na nie zarobić, ale nie mam jak, a dupy dawać nie będę. W ogóle chciałabym mieć trochę swojej kasy. Mogłabym ją odkładać albo wydawać na co tylko mam ochotę i nie martwić się wyrzutami sumienia, że znowu biorę od matki.

Idę spać. Może tym razem uda mi się zasnąć.

Następne częściPamiętnik nastolatki 3

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Tynina 20.09.2014
    powoli, ale do przodu :D
  • Ekler 20.09.2014
    Przeczytane dwie części.
    Uważam, że słabiutkie.
  • Naha 20.09.2014
    Ekler wrócił !!!!!!!!! W końcu :D
  • Naha 20.09.2014
    Gdzie ty się podziewałeś ? :P
  • Ekler 20.09.2014
    Tu i tam ;) Ale dawaliście sobie radę bez mnie ;)
  • Ekler 20.09.2014
    bez mnie...
  • Naha 20.09.2014
    Masz duuuużo do czytania :P powodzenia :D
  • Nikey 20.09.2014
    Ogólnie nie przepadam za tego typu opowiadaniami, ale masz czwóreczkę (y)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania