Pamiętniki z Harranu

Nieznana dziewczyna.

 

12 maja 2015 r.

 

Coś się dzieje... Ludzie w mieście się dziwnie zachowują. Są bardzo agresywni. Wydaje mi się, że widziałam na ulicy pogryzionych ludzi. Zaczynam się bać. Wczoraj byłam u mojej przyjaciółki Jasminy. Bagatelizuje moje obserwacje i obawy. Mówi, że jak zawsze moja wyobraźnia dobrze pracuję. Być może ma rację…

 

13 maja 2015 r.

 

Moi sąsiedzi spod trójki zniknęli dzisiaj. Rozmawiałam z zarządcą. Twierdzi, że wyjechali na wakacje. Nie trzyma się to kupy, bo jeszcze wczoraj Amira skarżyła się na brak urlopu.

 

14 maja 2015 r.

 

Spacerując dzisiaj po mieście, znowu widziałam pogryzionych ludzi. Wyglądali potwornie… Nigdy nie zapomnę tego widoku…

 

15 maja 2015 r.

 

Wiedziałam, że coś się dzieje!! Dzisiaj rano Ministerstwo Obrony i GRE nadały komunikat o wybuchu epidemii tajemniczego wirusa. Nakazali pozostać w domach oraz unikać zarażonych. Zapewnili również, że służby wraz ze specjalnymi oddziałami utrzymają porządek. Muszę iść jutro do Jasminy…

 

16 maja 2015 r.

 

Blok Jasmin został ogrodzony i objęty kwarantanną. Spytałam się wojskowych co z nią… Powiedzieli, że została zarażona… oraz abym wracała do domu. Wracając do domu, widziałam na jednej z ulic jak… Nie mogę przestać się trząść i płakać, gdy o tym pomyślę… banda żołnierzy gwałci dziewczynę… Boże co się dzieje…

 

17 maja 2015 r.

 

Mój blok został objęty kwarantanną… Lekarze i wojskowi mówią, że profilaktycznie, bo w innych blokach na naszym osiedlu odnotowali przypadki zachorowań na tego wirusa.

Boję się…

 

18 maja 2015 r.

 

Dzisiejsza noc była istnym horrorem… Podczas nocnej inspekcji lekarze otworzyli mieszkanie, w którym było pełno zarażonych… a wśród nich dziecko… Boże… Udało mi się uciec z tej masakry, ale niestety zostałam ugryziona… Moje dni są już policzone…

 

19 maja 2015 r.

 

Czuję, się coraz gorzej. Zwroty głowy mdłości. Ból. Coraz ciężej mi oddychać i chcę jeść… Niech ten pamiętnik będzie świadectwem, tego, co się tu wydarzyło… Ja nie będę potworem! Już czas…

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pierwszak 30.07.2019
    Duży potencjał i przyjemnie się czyta.
  • akwamen 30.07.2019
    Pierwszak żartowniś jesteś ;)
  • Bogumił 30.07.2019
    Akwi nie no ma rację fajnie się-czytało niezłe
  • akwamen 30.07.2019
    Bogumił lekko, łatwo, szybko.... ;)
  • Bogumił 30.07.2019
    no tak ale niezłe
  • akwamen 30.07.2019
    Bogumił jasne ;)
  • Bogumił 30.07.2019
    Dobranoc akwi;)
  • Aisak 30.07.2019
    Gatunek fanfiction, czyli na podstawie czegoś...
    W rym przypadku gry i książki.
    Książka ma niekorzystne opinie na Lubimyczytac, a opinni o grze nie szukałam.

    Podoba mi się twoje opowiadanie.
    Zaciekawiło do tego stopnia, że mam nadzieję na kolejną część, ale chyba nie mam co liczyć na cd.

    Krótke, ale ciekawe.
    5.

    Nie szukałam błędów.
  • slawko00 31.07.2019
    Gra ma bardzo dobre opinie. Fabuła w niej kuleje, ale poza tym świetna. Można liczyć na ciąg dalszy :) Szczerze się przyznam, że ten tekst powstał jako eksperyment. Zachęcam do zapoznania się z innymi moimi tekstami. Pozdrawiam
  • Angela 30.07.2019
    Dying Lighy? Niespecjalnie mnie przekonuje, ale obadamy co dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania