Poprzednie częściPamiętniki z Harranu

Pamiętniki z Harranu. (Seria zakończona)

Nieznany mężczyzna

12 czerwca 2015 r.

Władza nie panuje już nad chaosem, który ogarnął miasto… Tamir ma pewien plan, aby zatrzymać zarażonych …

13 czerwca 2015 r.

No przyznaje geniusz z niego. Zamierza z naszą grupom ustawić w poprzek ulicy barykadę. Mam skołować mu kolczatki policyjne. Z tym nie będzie problemu. Niedaleko naszej kryjówki była ustawiona blokada policyjna. Wystarczy tam iść i je wziąć. Bułka z masłem.

14 czerwca 2015 r.

Super… Byliśmy na zwiadzie z Tarikiem w tamtych okolicach. Okazało się, że przy samej blokadzie stoi ogromny jak stodoła zarażony… Kuźwa jak ja się boję, kiedy słyszę przechodzącego niedaleko naszej kryjówki Przemieńca... Te ich odgłosy…

15 czerwca 2015 r.

Opracowaliśmy plan jak odciągnąć tego bydlaka. Tariki będzie robił za przynętę. Podczas gdy ja prześlizgnę się po kolczatki. Zaczęliśmy dzisiaj już pracę nad barykadą. Ustawiliśmy już ją w połowie. Czuję, że nam się uda!

16 czerwca 2015 r.

Cały misterny plan w pizdu… Tarik zginął podczas odciągania uwagi tego bydlaka… Zaczęliśmy układać kolczatki, wtedy pojawiła się horda zarażonych goniąca psa… Szybko nasza barykada poszła w diabły… Ocalałem tylko ja… Nie na długo… Zostałem ugryziony…

17 czerwca 2015 r.

Coraz ciężej mi oddychać… Odczuwam ogromny ból… Ledwo co trzymam długopis w dłoni… Czuję, jakby się moje narządy gotowały…

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania