Podsumowanie Bitwy #4 - Oops!

Hej wszystkim :)

 

Dziękujemy za udział w czwartej edycji naszych Bitew. W czwartej już turze pojedynków i walk na słowa stało się coś, co wcześniej miejsca nie miało.

 

Mianowicie mamy... remis absolutny.

 

Gratulujemy fanthomasowi, Justyska i Elorence za zajęcie wspólnie pierwszego miejsca i podzielenie równej liczby 69 punktów :) W związku z tak nietypową sytuacją, w tym wątku możecie wspólne przedyskutować, jaki będzie temat kolejnej Bitwy :) Po osiągnięciu konsensusu, rozpoczniemy piątą edycję Bitw.

 

A teraz garść informacji:

Najwięcej punktów w Technikaliach zgarnął fanthomas: 26. Drugie miejsce zajęła Elorence: 23.

Za Fabularia najwięcej punktów przyznaliśmy Justyska: 25.

Podobnie było we Wrażeniach Ogólnych - Justyska również uzyskała tutaj 25 punktów.

 

Z kolei najrówniejszą pracą popisała się Elorence - równo 23 punkty w w każdej dziedzinie :)

 

Najsurowszym sędzią okazała się Skoiastel, dając jedynie 45 punktów.

Najbardziej pobłażliwym - Lucinda - 58 punktów.

Arysto i Alladyn przyznali po równo 52 punkty.

 

Dziękujemy raz jeszcze i miło się Was czytało :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Justyska 30.03.2018
    Dziękuję :) jestem w głębokim szoku. Teraz czas popracować nad techniką i może coś ze mnie jeszcze będzie :) pozdrawiam
  • Elorence 30.03.2018
    Dzięki wielkie :))
  • Justyska 30.03.2018
    To się nam udało haha :)
  • Elorence 30.03.2018
    Justyska, pierwsze miejsce to nie byle co :D
    Teraz trzeba pomyśleć nad tematem :)
  • Justyska 30.03.2018
    Coś wymyslimy :)
  • Pan Buczybór 30.03.2018
    heh, ciekawa sytuacja. Gratuluję więc wszystkim trzem zwycięzcom w takim przypadku :)
  • Justyska 31.03.2018
    Hej. Dla początku wrzucam pierwszą propozycję.
    ,,Na rozdrożu"
  • Elorence 31.03.2018
    Hmm, nawet mi się podoba. Można rozumować na wiele sposobów :)

    Pomyślmy jaki temat dodatkowy...
  • Justyska 31.03.2018
    Elorence dodatkowy chyba wymyśla SO
  • Elorence 31.03.2018
    Fan fan Tulipan, gdzie jesteś?
  • fanthomas 31.03.2018
    na rozdrożu panny w zbożu
  • fanthomas 31.03.2018
    wymyslajcie bo aktualnie nie mam pomysłu. mi pasuje ten co justyska zaproponowala
  • Justyska 31.03.2018
    Elorence a Ty masz jakiś pomysł?
  • Elorence 04.04.2018
    Mi się podoba Twój pomysł :)
    Na ten czas mam pustkę w głowie i nic wymyślę :(
  • ausek 01.04.2018
    Przeczytałam wszystkie oceny i jak zwykle skradłam kilka cennych wskazówek dla siebie. ;) Gratuluję zwycięzcom i czekam na nowy temat. Choć nie biorę udziału, zawsze staram się napisać opowiadanie na narzucony temat - to naprawdę świetne ćwiczenie.
  • Arysto 04.04.2018
    Wygrani, czy jest już konkretny pomysł?
  • Justyska 04.04.2018
    Tylko jedna propozycja - Na rozdrożu
  • Jeśli do dzisiaj do końca dnia nie pojawi się nic nowego, to bierzemy ten temat ;)
  • ausek 06.05.2018
    I co, umarło?
  • Ausek,
    jak widać, ludzie raczej nie palą się do naszych Bitw. Rozumiemy to i nie chcemy się narzucać tam, gdzie nas nie chcą. Poświęcaliśmy czas, zdolności i pracę dla rzeczy, która zwyczajnie tutaj niewielu interesuje. Opowi nie jest tym samym portalem, co kiedyś, kiedy Bitwy miały się dobrze.

    Dodatkowo część sędziów jest obecnie zbyt zajęta, by poświęcać się dla niewielkiego odzewu na Opowi. Mają w planach własne projekty, prace i sprawy, które angażują ich bardziej.

    Cieszymy się, że mogliśmy pomóc tym kilku osobom na Opowi, ale dla nas to już koniec drogi.

    Miło, że zauważyłaś ciszę.
    Pozdrawiamy,
    Bitwy Literackie
  • Okropny 08.05.2018
    Skład Oceniający Bitwy a gdzie Akwus i ocena #16?
  • Okropny A idź zapytaj Akwusa. Nie jesteśmy jego niańką ani osobą reprezentacyjną. :)

    ____________
    Arysto.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania