Podsumowanie Bitwy Trzeciej - Wracamy!

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za prace nadesłane w trzeciej edycji Bitw Literackich :)

 

Na początek: cieszymy się, że udało się nam postawić bitwy na nogi, jednak nie ukrywamy, że dalej szukamy osób, które chcą wesprzeć nasz Skład. Dlatego chętni niech czują się zaproszeni!

 

Przechodząc do sedna sprawy:

 

Gratulujemy Karawanowi za napisanie najlepszego tekstu w tej edycji Bitw Literackich! Jego "Reportaż z Warsztatu" został uznany najlepszą pracą tej edycji i mamy nadzieję, że Karawan wymyśli równie świetny temat na #4 :)

 

Jego praca uzyskała największą liczbę punktów w dwóch na trzy kategorie:

Fabularia: 22/30

Wrażenia Ogólne: 23/30

 

Z kolei w Technikaliach uzyskał 18/30 punktów. W tej dziedzinie wyprzedziła go Felicjanna, która uzyskała o dwa oczka więcej: 20/30 punktów. Autorka "Kopciuszka" dyszy zwycięzcy również w kark w kwestiach fabularnych: 21/30 punktów.

 

Pozostałe miejsca:

Felicjanna - 61 punktów

Riggs - 47 punktów

Fanthomas - 45 punktów

 

Najsurowszym sędziom tej rundy okazała się Skoiastel, zaś najbardziej pobłażliwym - Alladyn :)

 

Dziękujemy wszystkim za udział - czekamy, Karawanie, na maila od Ciebie z propozycjami tematu głównego. Daty, ilość znaków oraz temat dodatkowy ustalimy już my :)

 

Skład Oceniający na #3 edycję:

Skoiastel

Alladyn

Arysto

 

Miłego dnia!

Następne częściPodsumowanie Bitwy #4 - Oops!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Felicjanna 12.02.2018
    gratulacje, Mości Panie Karawanie. Szczere z dwóch powodów. Należało Ci się i nie muszę wybierać.
  • Karawan 12.02.2018
    Dziękuję. Nie wątpię w fachowość Składu, ale sama wiesz jak mało Ci zabrakło. Następnym razem napiszę specjalnie "bochater" i "przenica z rzytem rosły wysoko", bo choć to zaszczyt być pierwszym, to wygodniej być drugim ;))
  • Felicjanna 12.02.2018
    Karawan no daj rze spokuj rzytku, to niepolityczne dziś przecie
  • Pan Buczybór 12.02.2018
    Gratulacje wielkie panie Karawan
  • Karawan 12.02.2018
    Wielkie dzięki Panie B. Miło, żeś nie do końca zapomniał o starym pojeździe ;))
  • Canulas 12.02.2018
    Gratulacje, Wozie.
    Pozdro dla składu. Robota zajebista.
  • Karawan 12.02.2018
    Dzięki Wodzu. Do zobaczenia na Twoim podwórku.;)
  • riggs 13.02.2018
    Gratulacje i wielki ukłon dla Składu
  • KarolaKorman 14.02.2018
    Gratuluję i ja :) Pozdrawiam :)
  • Nazareth 14.02.2018
    Gratulacje dla Karawana i reszty uczestników. A co do waszych poszukiwań drogi składzie, to chętnie pomogę w najbliższej bitwie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania