Podsumowanie Bitwy Drugiej – Przepraszamy!

Dziękujemy wszystkim za udział w Drugiej Bitwie Składu Oceniającego.

Na początek – przepraszamy za opóźnienia i dezorganizację oraz nikłe informacje na temat powodów opóźnień. Było ich kilka, jednak nie zamierzamy się nimi usprawiedliwiać. Wyciągniemy wnioski, poprawimy rzeczy, które nie funkcjonowały w czasie tej bitwy i sprawimy, że unikniemy w przyszłości podobnych błędów oraz irytowania Okropnego. Zdajemy sobie sprawę, że mimo tego, że to my ustalamy czas i odpowiadamy za to, co kiedy, gdzie i jak, to nasze zachowanie było nieodpowiednie do zaufania, którym nas się tutaj obdarza.

Chcemy przeprosić również Skoiastel, która wywiązała się ze swoich obowiązków wzorowo jako członek Składu.

 

W związku z powyższym ze Składu Oceniającego, z prywatnych powodów i innych obowiązków, odeszły dwie osoby:

– Jared

– Efria (Audiser)

 

W tym miejscu też ogłaszamy, że przeprowadzamy nabór do Składu Oceniającego. Każdy, kto czuje się na siłach i ma chęci do podjęcia krytyki, jest mile widziany w naszej niewielkiej grupce. Prosimy jednak o nieprzesyłanie w komentarzach swoich kandydatur – zróbcie to, wysyłając maila na: skladoceniajacy@gmail.com. Będzie również osobny wątek o rekrutacji, dlatego podwójnie prosimy o NIEPODSYŁANIE NAM SWOICH KANDYDATUR TUTAJ.

 

Przechodząc do meritum:

 

Gratulujemy Adamowi T za napisanie najlepszego tekstu w tej Bitwie Literackiej!

Uzyskał on największą liczbę punktów w każdej kategorii.

Technikalia: 24/30

Fabularia: 29/30

Wrażenia ogólne: 28/30

 

Zdobywając łącznie 78 punktów – niestety, każdy członek Składu odjął mu punkt za zbyt długi, mimo że fantastyczny, tekst.

 

Jego pracę znajdziecie tutaj: http://www.opowi.pl/bitwa-literacka-skladu-oceniajacego-2-a36617/ – polecamy się z nią zapoznać!

 

Adamie, zanim wyślesz do nas temat główny nowej Bitwy i ustalimy jej szczegóły, prosimy o cierpliwość. Wpierw musimy przeprowadzić rekrutację na sędziów. Kiedy już to zrobimy, skontaktujemy się z Tobą pod jednym z Twoich opowiadań.

 

Pozostałe miejsca:

2) Okropny – 58 punktów

3) Mirabelka – 57 punktów

4) Fanthomas – 51 punktów

5) Felicjanna – 46 punktów

6) Katra – 42 punkty

 

Jak już wspomnieliśmy – w technikaliach, fabulariach i ogólnych wrażeniach dzielił i rządził Adam T.

W kwestii technikaliów drugie miejsce zajęła Mirabelka z 21,5 punktów, choć tuż za nią był Fanthomas – 21 punktów.

Drugą najlepszą fabularnie pracą było dzieło stworzone przez Okropnego – 19,5 punktu. Niedaleko za nim ex aequo były Felicjanna i Mirabelka – po 18 punktów.

W ogólnych wrażeniach drugie miejsce zajął również Okropny – 18,5 punktu. Za nim ulokowała się Mirabelka – 17,5 punktu, czując na karku oddech Felicjanny – 17 punktów.

 

Sędziami byli:

Skoiastel

Arysto

Lucinda

 

Serdeczne gratulujemy zwycięzcy, jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy wszystkim za udział!

Nie znamy terminu kolejnej bitwy – ze względu na rekrutację – ale mamy nadzieję, że się przy niej napiszemy!

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Okropny 22.11.2017
    No, kurwa, wreszcie.

    Teraz znajdźcie jeszcze Akwusa, i się luzujemy.

    Adam, wielki szacun.
  • Ostatnio Akwusa widziano w drodze do Mordoru, by przekuć Pierścień Czasu.
    Być może mu się uda, cofnie się w czasie i wrzuci ocenę na czas.

    Powodzenia!
  • Okropny 22.11.2017
    Skład Oceniający Bitwy a tam, na czas. Ale aby wrzucił
  • Zaciekawiony 22.11.2017
    Zastanawiam się, czy by nie dołączyć do składu w następnej bitwie. Oczywiście jako oceniający. Wygląda na to, że do końca listopada będę miał czas na internet.
  • Następna bitwa, jeżeli nawet wystartuje w miarę szybko, to raczej nie skończy się w listopadzie, a już w grudniu. ;)
    Sko.
  • Adam T 22.11.2017
    Kurcze, no strasznie mi miło. Jeszcze raz dziękuję Składowi za niesamowitą pracę, jaką włożyli w rozpracowywanie naszych tekstów. Ogrom pożytecznych informacji i ciężkie godziny mozolnej roboty. Podziwiam. I ciepło pozdrawiam ;)
  • Adamie, gratulujemy jeszcze raz :) Prosimy o potwierdzenie w mailu, czy będziesz oceniał w następnej Bitwie - zgodnie z regulaminem zwycięzca może oceniać (ale nie musi, może zrezygnować) w następnej BLSO.
  • Canulas 22.11.2017
    Udziału nie brałem, ale i tak chciałbym podziękować składowi, bo wiele wniosków i rad ma wymiar uniwersalny.

    Gratulacje Adam.
  • Felicjanna 22.11.2017
    gratulacje zwycięzcy i wszystkim za odwagę. Jurorom dziękuję za pracę, chociaż nie rozumiem tak niskiej oceny mojej pracy. Miał być... No właśnie. Idę o zakład, że jak zobaczyliście liczbę moich przecinków, to włosy stanęły Wam dęba i ścierpła skóra, a w waszych domach zapanował strach
  • Arysto 22.11.2017
    Bo mają znaczenie. Estetyka tekstu ma znaczenie.
    Nie mniej fabularia oceniłem wysoko. :)
  • Arysto 22.11.2017
    Arysto Niemniej* SŁOWNIK MI TO ROZDZIELA CONSTANTLY
  • Karawan 22.11.2017
    Gratuluję Adamie! Składowi serdeczne dzięki za cierpliwość i - jak zwykle - koronkowo jubilerską robotę.
  • Cieszymy się, że mogliśmy to zrobić :) Powodzenia w następnej edycji!
  • Katra 23.11.2017
    Gratuluję Adamowi! I podziwiam skład za włożoną prace i cierpliwość :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania