Poprzednie częściPokaż mi swój świat

Pokaż mi swój świat cz.5

Kolejny wieczór ,kolejne wyjście do klubu.Kierunek parkiet z tłumu wyjawiasz się Ty, ten sam Ty który skradłeś moje uczucia w ciągu dwóch minut. Znów zobaczyć Twój uśmiech,być blisko twego ciała, poczuć jak przytulasz mnie,popatrzeć Ci głęboko w oczy. Odwzajemniałeś te głębokie spojrzenia to sprawiało że nogi mi się uginały To uczucie którego nie da się opisać.Być może dla Ciebie to nic nie znacz ale dla mnie to chwile szczęścia które zostaną w moim życiu na zawsze.Nie da się zapomnieć tych oczu, uśmiechu, zapachu i ciała. Coś co sprawia że mięknął kolana.Każdego dnia dziękuje że mogłam Cie spotkać, mimo iż nie jesteś w moim życiu codziennością ale sprawiasz że wierzę w to ze życie jeszcze nie raz zaskoczy mnie pozytywnie. Jeśli te chwilę miną to dziękuję że rozgrzałeś we mnie te uczucia, których nie potrafię opisać. Dziękuję za każdą minutę i za każdy uśmiech. Ty który skradłeś mój świat, zostaniesz w mojej pamięci na zawsze. Chodź w myślach będę miała nadzieję ze którego dnie odezwiesz sie i wprowadzisz mnie małymi kroczkami w Swój świat. ( Dla Ciebie S )

Następne częściPokaż mi swój świat ( koniec)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania