Poprzednie częściPrzyjaźń zmieniona w koszmar.

Przyjaźń zmieniona w koszmar.cz.2

Amelka po kilku dniach odpoczynku w domu, musiała wrócić do szkoły. Miała odrobinę zaległości,lecz nie to było dla niej najważniejsze. Sandra od tamtego czasu nie odzywała się ,lecz też czuła się źle i tęsknota opanowywała jej serce.Amelia postanowiła już pierwszego dnia po powrocie przeprosić przyjaciółkę i w jakiś sposób nawiązać z nią kontakt. To nie było takie łatwe, urażona dziewczyna miała ogromny żal i nie potrafiła jak na razie znów zaufać przyjaciółce. Po kilku dniach jednak udało się porozmawiać z Sandrą. Dziewczyny umówiły się wieczorem by porozmawiać.

Tak też się stało. Przyjaciółki długo rozmawiały. Sandra była nieco wzruszona i w sercu czuła wielką ulgę, że jej najlepsza przyjaciółka, w końcu doszła do siebie. Nie mogła jednak tego pokazać, przytulić i przebaczyć z dnia na dzień, lecz wierzyła w to, że może być lepiej i odbudują swą przyjaźń.

Tak też się dzieje powoli w ich życiu i przyjaźni staje się jak dawniej. Mimo tego co się stało.

Wniosek jet prosty nie każdej osobie powinniśmy ufać i nie każdej osobie powinnyśmy wyrządzać tyle bólu. Każda przyjaźń wytrwa mimo wszytko,lecz tylko wtedy gdy będzie prawdziwa. :)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania