SERIE Moje perełki! - Ekler

Witam Panie, witam Panów !

 

Mam nadzieje, że nie macie mi za złe tej nieskromności i umieszczania nicku w tytule? ale chciałem przyciągnąć wasz wzrok do mojego najnowszego wpisu, bo uważam, że warto go przeczytać.

 

Co prawda jest już trochę późno ale może ktoś jeszcze dzisiaj to przeczyta (o ile w ogóle ktoś to przeczyta). Jak pewnie zauważyliście na przybyło paru nowych użytkowników, których osobiście chciałbym zachęcić nie tylko do pisania opowiadań ale również do czytania utworów innych użytkowników oraz komentowania ich !

 

Kolejną nowością są dwie nowe opcje jakie zaprezentował nam moderator. Pierwsza to ranking aktywnych użytkowników natomiast druga to hiperłącza w seriach dzięki, którym możemy bezproblemowo przejść do następnego odcinka naszej ulubionej serii. Jak wam się podobają nowe opcje ?

 

A teraz czas na małe podsumowanie ostatnich moich aktywności na portalu. Podzieliłem sobie waszą twórczość na dwie kategorie pierwsza to serie a druga jednorazówki. A teraz zrobię coś szalonego i zacznę od końca - czyli od jednorazówek.

 

Jednorazówki są o tyle przyjemne, że nie można zgubić wątku i nie ma zjawiska "nienadążania" za serią, więc o wiele łatwiej mi je oceniać. Po przeczytaniu jednego tekstu od razu mogę powiedzieć czy jest dobry czy też nie, czy bym go polecił. Jeśli ktoś specjalizuję się głównie w seriach polecam mu napisać chodź jedną jednorazówkę, która będzie małym przerywnikiem. Przyznam, że przez jednorazówki przechodzi mi się o wiele łatwiej i większość przeczytałem jednak nie o nich chciałbym teraz mówić.

 

Zacząłem czytać każdą z opublikowanych tutaj serii, która rzuciła mi się w oczy (by była na stronie główniej albo ktoś zostawił pod nią komentarz) jednak niektóre z nich odrzuciłem, bo były albo okropnie nudne, albo akcja stała w miejscu lub jeszcze co innego. Gdy zauważam nową serie zaczynam ją czytać i gdy po paru odcinkach mnie nie wciąga porzucam ją żeby lepiej skupić się na tych, które uważam za dobre.

I właśnie tymi "Moimi perełkami" jeśli chodzi o serię są (kolejność losowa) :

 

1) "Wymiar Snów" autorstwa Jacek24 2kowa3lski http://www.opowi.pl/wymiar-snow-i-a137/

2) "Stracone ołtarze" autorstwa Tynina http://www.opowi.pl/stracone-oltarze-rozdzial-i-cz1-a267/

3) "Małe miasto" autorstwa Monia999 http://www.opowi.pl/male-miasto-czesc-1-a252/

4) "BaneWood " autorstwa Drassen Prime http://www.opowi.pl/banewood-prolog-a334/

5)"Ulven" autorstwa Daniel http://www.opowi.pl/ulven-a207/

 

Wymienione wyżej tytuły śledzę cały czas, więc czymś musiały mnie zainteresować! Oczywiście wśród wymienionych tytułów też mam swoich : dobrych, lepszych i najlepszych.

 

Jak jest z wami? Ktoś z was czytał wymienione wyżej serie? Jeśli tak to chętnie wysłucham waszych opinii co wam się w nich podobało a co nie podobało i do którego odcinka zabrnęliście. Zobaczymy czy nasze opinie się pokrywają i oczywiście liczę na jakąś gorącą dyskusję.

 

I co najważniejsze ! Jakie są wasze ulubione serie?

 

Liczę na odpowiedzi w komentarzach na moje wszystkie zadane pytania ;)

 

Pozdrawiam, Ekler!

 

Ps. Co myślicie o moich wpisach ? Lubicie je czytać ? Nie są za długie/krótkie? Przydają się do czegoś ?

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Widzę swój Wymiar Snów i takie mnie zdziwienie dopada. Nigdy nie podchodziłem do tego projektu poważnie z jakimś tam wielkimi nadziejami. Jak się podoba to spoko (ale byłbym wdzięczny za wyrażenie tego w komentarzach bo jak dotąd to skomentowano mi tylko jeden rozdział). Z wymienionych bardzo mi się podobają Stracone Ołtarze.
  • Korekta: nie skomentowano mi na razie czwartego rozdziału.
  • Ekler 18.08.2014
    Mówiłem ci, że oryginalny pomysł ;) Tylko hm trzeba popracować nad taką jakąś dynamiką
  • Co masz dokładnie na myśli? Walki będą trochę później.
  • Ekler 18.08.2014
    W sumie nie wiem czym to jest spowodowane...może rozdziały trochę za duże, a może po prostu styl pisania
    Np. przez "Stracone ołtarze" płynę, zacznę jeden wpis i zaraz się kończy. Twoje czytam partiami. Dojdę do jakiegoś momentu potem robię przerwę i wracam przy najbliższej okazji.
  • Sorry że tak męczę ale co nie tak z moim stylem? Nikt mi się jeszcze nie skarżył na to i nie wiem co mam poprawić.(Piszcie mi do cholery w komentarzach co jest nie tak!)
  • Ekler 18.08.2014
    Kurcze tego chyba nie da się opisać...po prostu jedni piszą tak, że czytanie ich idzie gładko. A innych to czytasz niby cię ciekawi ale zarazem trochę męczy. Nie masz tak, że jednych teksty Ci się czyta przyjemnie a innych nie za bardzo ?
  • Jak narracja mnie nudzi to nawet jak fabuła ma potencjał to rzucam książkę w kont i chyba do niej nie wracam. Ale rozumiem o co ci chodzi. Nigdy nie sądziłem że mój styl morze męczyć ale dobrze wiedzieć.
  • Ekler 18.08.2014
    Jak dla mnie jest w nim coś takiego, że nie da się przeczytać jednym oddechem.
    Tylko, że to tylko moje zdanie ! Wgl. Dobrze by było jakby każdy kto natrafi na ten wpis, napisał co sądzi o stylach innych użytkowników. Które im się czyta przyjemnie a którym muszą poświęcić więcej czasu.
  • Zgadzam się.
  • Ekler 18.08.2014
    czytałeś jeszcze jakieś z wyżej wymienionych ?
  • Ulvera i Stracone ołtarze. W Straconych Ołtarzach bardzo mi się narracja spodobała a co do Ulvera to nie mogę sobie wyrobić zdania. Nie mam się czego przyczepić ani co specjalnie wychwalić.
  • Ekler 18.08.2014
    To powinieneś im to pisać w komentarzach.
    Wgl ja jestem zdaniem, że powinno zostawiać się komentarz pod każdym przeczytanym tekstem, nawet głupie "przeczytałem" żeby autor wiedział, że ktoś go czyta.

    No ale skoro jesteśmy przy Ołtarzach i Ulvenie. Z tym drugim mam ten sam problem co z tobą. Czyli podoba mi się, jestem ciekawy co będzie dalej no ale kurde muszę czytać to fragmentami.
    A co do Ołtarzy...narracja faktycznie w porządku, opisy które pomagają się wczuć (chociaż ostatnie dwie części słabiej - nie wiem czy już czytałeś?) ale autor ma to do siebie, że daje takie tytuły, że nie wiem skąd one się biorą i czytam żeby się dowiedzieć.
  • Wiem o co ci chodzi. Ja zawsze wyobrażałem sobie swoje opowiadania jako komiks. Tak samo Ulver by był o wiele lepszy gdyby zrobić go w formie komiksu.
  • Daniel 18.08.2014
    Fajnie, że Ulven to perełka. Całymi dniami nad tym siedzę ostatnio.
  • Daniel 18.08.2014
    Ta niechęć do czytania całych tekstów. One są długie i na kompie nie da się tego od razu łyknąć.
  • Drassen Prime 18.08.2014
    BaneWood o.O
    Bardziej bym się spodziewał Władcy Czasu, ale niech będzie ;)
    Ja natomiast z wyżej wymienionych to Ulven i Stracone Ołtarze
    Poza perełkami to mi się podoba Łowca Potworów, Czarodziejka Derka i Twoje Wpisy ;)
    Pozdro :P
  • Ekler 18.08.2014
    Cieszę się, że komuś się podobają moje wpisy ;)
  • Czekam pewnie jak większość na jedną większą recenzje
  • Daniel 18.08.2014
    Albo na serię postów, w którym każdy będzie poświęcony innemu autorowi :P
  • Cave 18.08.2014
    jeśli ktoś się zna to czemu nie dać mu szansy się wypowiedzieć :)
  • Ant 18.08.2014
    Myślę, że lepszym rozwiązaniem będzie recenzja pod opowiadaniem w komentarzu. Każdy mógłby sobie przeczytać po lekturze opowiadania.
  • Tynina 19.08.2014
    To zaskakujące, że jesteś jedyną osobą, która nie pisze opowiadań a wszyscy ją czytają ;)
    Bo przyznajmy szczerze chyba tylko twoje publikacje zostały przeczytane przez większość. (Sama je czytam wooow!)
    Przyznać się, łapki w górę ! kto śledzi tego Pana ?
  • Naha 19.08.2014
    ja :P
  • Ekler 19.08.2014
    Awwwww mam 2 fanki ^_^ z naciskiem na FANKI ! :D
  • Ant 19.08.2014
    Groupies :-)
  • Ekler 19.08.2014
    Kto chce autograf na tyłku ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania