Poprzednie częściSzatan. Część I.

Szatan. Część II.

Waldemar ze swoją rodziną mieszka na swoim, nie jest z rodzicami. Od kiedy wybrał bycie odmieńcem tzw; dziwadłem własnych rodziców, siostrę, i siostrzenicę ma zwyczajnie w nosie. Dla niego najważniejszą rodziną jest teraz jego strona patologiczna. Waldemar jest chcąc nie chcąc chrzestnym Diany, teraz kiedy dziewczyna jest, dorosła bardzo źle się czuje, z tym że w kościelnej księdze Waldemar figuruje jako jej chrzestny aż do dziś.

***

 

Dlatego nim został, iż kiedyś jak Diana podawana była, do chrztu to Waldemar dla Malwiny, był okey bratem i kobieta nie widziała, żadnych przeciwwskazań by nie mógł, nim zostać. Dziewczyna ma, w planie to zmienić, uważa, że to wielki grzech aby Waldemar istniał w papierach u księdza jako super chrzestny, bo nim nie jest, również nie chce, aby kiedy w przyszłości miało to wpływ na jej życie, iż taki człowiek jest, jak demon ma, siłę po co jej, aby przyciągał, na nią jakieś niepowodzenia więc ma, udać się do księdza i prosić o wypisanie go z księgi mówiąc, dlaczego jest do tego zmuszona.

***

 

Diana nie zamierza tego tak zostawić, ponieważ całą najbliższą rodzinę kochany jej wujaszek ma, za nic więc nawet na to nie zasługuje, stoczył, się na samo dno, dobrze mu w tym więc niech poniesie, swoich czynów konsekwencje, zemsta zawsze jest słodka, więc chociaż taką będzie ją miał prędzej czy później, ale tak się stanie.

***

 

Cdn.

Następne częściSzatan. Część III ostatnia.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Kapelusznik 26.01.2019
    Boże święty...
    Czy zawsze tak piszesz?
    Te opisy są straszliwe
    Za krótkie, dosłowne, bez żadnej nuty czy rytmu
    Po prostu jestem zszokowany poziomem tego tekstu
    Forma w której piszesz bardziej przypomina skróty myślowe przed napisaniem faktycznego opowiadania

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania