Szczęściara - Prolog

w Pałacu

 

- Królu! Urodził się! Prawowity syn Waszej Wysokości i Królowej Amber! – zawołała położna, która przyjmowała poród Królowej

- Wspaniale! Wezwij dla mnie moich gwardzistów. Muszą wydać przyjęcie z okazji narodzin Księcia Alexa. – powiedział Król Peter i wszedł do komnaty, w której 8 godzin temu zaczęła rodzić królowa.

Gdy wszedł zobaczył królową, która spała na łożu z baldachimem. Obok stała niebieska kołyska. Peter podszedł do niej i zobaczył w niej małego, śpiącego malca z blond włoskami i niebieskimi oczkami.

- Obyś taki pozostał, mój synu, księciu Paradise, Księciu Alexie. – wyszeptał król i ucałował syna w czoło.

 

Wśród mieszczan. Rok później

 

Pan Carol usłyszał płacz dziecka dochodzący zza drzwi pokoju, w którym rodziła jego żona, pani Anna. Po pół godzinie wyszła stamtąd kobieta, która przyjmowała poród.

- Gratulacje, córka. – powiedział uśmiechając się.

Carol szybko wbiegł na salę i zobaczył siedzącą w łóżku rudowłosą kobietę z noworodkiem na rękach.

- Carolu, oto nasza Scarlett Agnes Brown. – uśmiechnęła się żona. Carol podszedł do niej, ucałował ją i wziął od niej córkę.

- Moja Scarlett, moja Scar. – mocno przytulił córkę do piersi – Niedługo zobaczysz dom, moja droga. Już nie mogę się doczekać.

- Uwierz, to nasze pierwsze dziecko. – uśmiechnęła się An.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 23.04.2015
    Pojawiło się kilka niedorzecznych błędów, które pewnie są wynikiem szybkiego pisania; ,, zobaczył w niej małego, śpiącego malca z blond włoskami i niebieskimi oczkami.'' małego, malca do tego śpiącego, ale dostrzegł niebieskie oczy.,, wyszła stamtąd kobieta, która przyjmowała poród.
    - Gratulacje, córka. – powiedział uśmiechając się.'' tu powinno być powiedziała, bo gubi się sens. Mimo tego ciekawa jestem dalszego ciągu. Dzisiaj 3 :)
  • MaHa 23.04.2015
    KarolaKorman: No tak "małego malca" wydaje się "gdzie sens i logika?" :D Racja, mój błąd, no cóż pisałam szybko, za co płacić trzeba, a a w "powiedział", to całkowita racja. Zgubiłam "a" :D
  • KarolaKorman 23.04.2015
    Zaciekawiłaś mnie tą historią, przeleciało mi przez myśl, że pewnie się spotkają w przyszłości :)
  • MaHa 23.04.2015
    osz ty, rozgryzłaś mnie xD *pierwszy rozdział*
  • KarolaKorman 23.04.2015
    Hi, hi, sorki :)
  • DuŚka ^.^ 03.05.2015
    Zaciekawiłas mnie i będę śledzila opowiadanie, może być ciekawie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania