Szukając wschodzącego Słońca

WSTĘP

 

“I dropped a tear in the Ocean „Uroniłam swoją łzę do Oceanu

The day I find it Dzień, w którym ją odnajdę

Is the day I stop loving You.” Będzie dniem, w którym przestanę Cię kochać.”

 

Sylwester a ja leże na łóżku i gapię się w ścianę. Czy już zawsze tak będzie? Czy tak miało być?

Patrząc wstecz na moje życie, zastanawiam się co i kiedy poszło nie tak?

W dzieciństwie miałam ułożony cudowny plan, jak wszystko będzie wyglądać. Wiedziałam dokładnie co chcę robić i gdzie być. Teraz nie wiem nic, po za tym co oczywiste. Obudzę się jutro i zacznę kolejny dzień z myślą jak to wszystko dalej nie ma sensu.

Zmarnowałam lata. Te piękne, cenne, długie lata które nigdy nie będą mi dane ponownie. A zmarnowałam przez najgłupszą rzecz na świecie, najgłupsze uczucie, najgłupszą oczywistość. Zakochałam się. I to jak się zakochałam. Nie istniało już nic poza Nim, nie istniał ten świat który kiedyś wymyśliłam. Istniała tylko moja miłość. Moja wielka, popieprzona, doskonała, nierzeczywista miłość.

 

Z dedykacja każdy wie dla kogo

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NataliaO 12.01.2015
    skąd człowiek to zna głupie zakochanie. 4:)
  • schwepps800 13.01.2015
    Zakochanie, niby najlepsze co Cię w życiu spotyka tylko czemu tak często kończy się tragicznie
  • wolfie 13.01.2015
    Miejscami brakuje mi przecinków, ale poza tym żadnych błędów nie zauważyłam. Szkoda, że nie rozwinęłaś bardziej swojego opowiadania. Ode mnie 3. Pozdrawiam.
  • Prue 13.01.2015
    Ocean jest ogromny łzę będzie trudno znaleźć. Za krótkie opowiadanie i trochę jak ubolewanie nastolatki nad rozlanym mlekiem. Ale podoba mi się, że wyciągnęła wnioski - moja wielka , popieprzona ... Takie uświadomienie rzeczywistości jest bolesne.Ode mnie 3.
  • schwepps800 13.01.2015
    To jest wstęp, jakby ktoś nie zauważyl, reszta będzie w swoim czasie
  • Prue 13.01.2015
    Każdy rozumie, że to wstęp ale bardzo krótki, nawet jak na wstęp. I nie zamierzało Cię to urażać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania