TW 4.0 #3 Co o tym myślicie?

Kto: geniusz zła

Gdzie: na dachu wieżowca

Co: nie dożyję do jutra

Gatunek: list kryminalny

 

Droga Muriel,

piszę do Ciebie ten list, ponieważ ostatnio w mojej wiosce miały miejsce rzeczy straszne i odrażające zarazem. Jedna z moich uczennic, niejaka Mausie M. zaginęła, a już w dwa dni później znaleziono ją bez życia w pobliskim lesie. Nie chcę opisywać Ci tych paskudnych i okrutnych szczegółów, które sprawiłyby, że nie spałabyś po nocach, tylko wyobrażając sobie te zmasakrowane zwłoki. Sama nic nie widziałam, ale ludzie opowiadają odrażające historie. Tak, tak, rozpoczęło się śledztwo. Wszyscy byliśmy podejrzani, gdyż okazało się, że dziewczyna nie zginęła przypadkowo, tylko pod wpływem celowego działania złowrogiej siły, czyli zabójcy. Blady strach padł na naszą społeczność. Gliniarze chodzili i wypytywali, czy ktoś przypadkiem czegoś nie widział, czy nie słyszał. Oczywiście nie wspomniałam, iż zauważyłam tego feralnego dnia jak Mausie udaje się w towarzystwie Clifforda D. do lasu. Tak, do tego lasu. Obściskiwali się, więc pomyślałam, że on musiał ją naprawdę mocno kochać. To znany i szanowany chłopak, a do tego pilny uczeń. Nie chciałam go pogrążać bez powodu. Co prawda słyszałam później krzyki tej dziewczyny, ale pomyślałam sobie, że może się „bawią”. Wiesz, co mam na myśli. Ona była jeszcze dziewicą, a podobno pierwszy raz trochę boli. Sama oczywiście nigdy nie splugawiłam się stosunkiem z mężczyzną, ale słyszałam co ludzie gadają. Muriel, a może opowiesz mi jak to było u Ciebie? Pytam z czystej ciekawości, a nie że niby potem komuś rozgadam. Wiesz jak ja nie lubię plotek, prawda?

Prawda?

Clifford na pewno tego nie zrobił, to zbyt poważny człowiek, no i z dobrego domu. Policja za to zatrzymała tego zwyrodnialca Teda P. Opowiadałam Ci jaki z niego cwaniaczek, a do nauki to ostatni. Tylko by wagarował. Dorwali go w momencie, gdy onanizował się przed zdjęciami biednej Mausie. Miał podobno cała kolekcję jej fotografii u siebie w pokoju. Straszne. Od zawsze za nią łaził, ale ona wolała innego. Nic dziwnego, że w końcu mu odbiło i dokonał tego strasznego czynu. Na pewno to był on, bo któż inny? Co prawda ma alibi, ale ja mu nie wierzę.

Niecierpliwie czekam na twoją odpowiedź. Co myślisz o tej sytuacji? Czy ja też muszę się obawiać ataku szaleńca?

PS. Co to znaczy „onanizować się”? Nikt mi nie chce nic powiedzieć na ten temat.

PS2. Wiesz jak ja nienawidzę plotek, prawda?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Canulas 26.11.2018
    Bardzo fajne, choć kategoria taka, że, brrr... nic bym nie napisał. Trochę Klątwą Milheaven zapachniało, ale nieznacznie.
    O ile w tektach zapis personalty, to raczej z małej, tak w liście, zarówno "Ciebie" jak "Cię" zapisać możesz wielką.
    Pozdrox
  • fanthomas 26.11.2018
    Canulas A ja myślałem że kryminał to jeden z twoich ulubionych gatunków
  • Canulas 26.11.2018
    fanthomas, jako elementy tak, ale całościowo - niekoniecznie. (a już na pewno nie w liście). Nie, że nie lubię. Średnio się w tym czuję. Chyba tylko reportaż gorszy.
  • fanthomas 26.11.2018
    Canulas i romans ;)
  • Canulas 26.11.2018
    fanthomas, taaa, napisałem romans, w którym było więcej horroru i horror, w którym było więcej romansu.
    Takie rzeczy się dzieją.
  • Elorence 26.11.2018
    Co Wy macie do romansu?
    Dziwię się, że jeszcze nikt go nie wybrał :(
  • Nuncjusz 26.11.2018
    Elorence ja napisałem raz romams! ;)
  • fanthomas 26.11.2018
    Nuncjusz a ja erotyk, więc teoretycznie trudniej ;)
  • fanthomas 26.11.2018
    Elorence ja tam nic nie mam do romansu, jak wypadnie to się pobawię, ale ogólnie jest to ciężki gatunek z niewiadomych powodów
  • Elorence 26.11.2018
    Fan, być może :) Nie wiem, siedzę w tym od lat :D
  • fanthomas 26.11.2018
    Elorence dziwne, że wczoraj nie wybrałaś romansu. Byłem pewien że wypadnie
  • Elorence 26.11.2018
    Widzisz? Zaskoczyłam :) I to już drugi raz :)
    Za trzecim razem wpadnie :D
  • fanthomas 26.11.2018
    Co do zestawów z TW to jak widać na razie ich nie wykorzystałem. Na razie, bo są pewne plany zagospodarowania tych nieużytków ;)
  • Freya 26.11.2018
    Brakuje wieżowca i dachu.
    Autorka listu jest nauczycielką - to jest fajna zagrywka :)
    No i jest bardzo dyskretna - bo nauczycielki takie już są.
    Wszystko wskazuje na to, że winny jest Ted - i ciekawe czy ma owłosione dłonie? Pzdr
  • jesień2018 26.11.2018
    Nauczycielki są straszne :-D Całość zabawna, ale też frustrująca - niech ta baba powie, co widziała i słyszała! Drobna uwaga: "nie spałabyś po nocach, tylko wyobrażając sobie" - powinno być albo bez "tylko", albo "tylko wyobrażała sobie". Chętnie przeczytałabym odpowiedź kumpeli - można prosić? :)))
  • fanthomas 26.11.2018
    Można. Spróbuję coś jeszcze doskrobać
  • jesień2018 26.11.2018
    fanthomas to miło. Czekam:)
  • Witamy nowy tekst! :)
  • Elorence 26.11.2018
    Dobra, jestem!

    "To znany i szanowany chłopak, a do tego pilny uczeń. Nie chciałam go pogrążać bez powodu." - jak ja to kocham!
    I w telewizji, gdy pytają o zdanie sąsiadów "Ale to miły chłopak był, do kościoła chodził w niedzielę i dzień dobry mówił". No wypisz wymaluj.

    I to wielokrotnie powtarzane "Nie lubię plotek". Taa.

    Fajne, Fan! Już się bałam, że będzie coś mega odjechanego, ale było jak najbardziej dobrze :) Inaczej, ale dobrze :D
    I ten "list kryminalny"... :D
    Pozdrawiam!
  • Justyska 28.11.2018
    Gdzieś tam zestaw uciekł, ale tekst bardzo fajny. Utwierdza w przekonaniu, że dobrzy uczniowie robią tylko dobre rzeczy :p, a nauczycielki są uczciwe i nie plotkują:)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania