Poprzednie częściUciekinier

Uciekinier ~ Rozdział I ~

~ Rozdział I ~

 

Wybija godzina 7:30 i nagle słyszę swój budzik wzywający mnie do codziennych obowiązków.

 

Nie obędzie się także bez głosu mamy:

- Liam wstawaj!! bo się spóźnisz do pracy. Przecież nie chcesz jej stracić.

 

Jak już wiecie nazywam się Liam Lancaster. Mieszkam w cudownym miasteczku Bellignat we Francji. Moja mama ma na imię Clare. Jak na bycie jedynakiem nie jestem za bardzo rozpuszczonym syneczkiem mamusi. Wiem jedno, że moja mama chce zawsze dla mnie jak najlepiej i przelała całą swoją miłość na mnie. Mam już 21 lat ale nie znam swojego taty, lecz bardzo chciałbym go poznać. Zawsze wyobrażam sobie to , jaki on może być, co robi, jak wygląda, jakie cechy odziedziczyłem po nim lub co najważniejsze czy wogóle żyje. Ilekroć wspominam o ojcu , mama się zamyka w sobie. Tworzy taki klosz, barierę ochronną, do której nie pozwala nikomu wejść. Nie chcąc jej ranić staram się już nie poruszać tego tematu.  Chciałem się usamodzielnić ale nie mogłem zostawić mamy samej, ponieważ przeszła załamanie nerwowe. Dlatego przeprowadziliśmy się z Londynu, który wywoływał za dużo złych wspomnień. Zaczynamy nowy etap w swoim życiu.

Następne częściUciekinier ~ Rozdział II ~

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • maga 11.05.2017
    Czekam na kolejną część 5)
  • MyWholeWorld 11.05.2017
    Już niedługo się pojawi :) miło mi , że ktoś czasem zajrzy i przeczytać to co napisalam :)
  • maga 11.05.2017
    MyWholeWorld spokojnie ,, interes się rozkręci, tylko troche czasu trzeba" Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania