Poprzednie częściw maluszkowym świecie (part one)

w maluszkowym świecie (part two)

jest sentymentalnie

powiało banałem

mamy rynek i kłódkę na mostku

wszystko jest…

tylko ludzi już nie ma

po prostu

 

się spruło

siwe nitki przetarło słów kilka

bez wysiłku więc rozlazło w szwach

i ciach

 

bywaj zdrów mi powiesz

a gdzież tam!

są choroby świata

które co rano w warkocz zaplatam

do ziemi go mam

 

ale bądź zdrowa

stare myśli do szafy schowaj

zbierz pajęczyny na przyjazd rodziny

będzie wkrótce

 

pomyśl też czasem o mostku i kłódce

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Bogumił 12.08.2019
    Nawet fajne jak na ciebie
  • Bogumił 12.08.2019
    +5
  • puszczyk 12.08.2019
    Jak na mnie to średnio.
    Nic oryginalnego poetycko, ale też i nie o to tu chodziło.
  • jagodolas 12.08.2019
    To jest bardzo zły tekst. Napisałem tak tylko, żeby nie zostać zbesztany, bo tak naprawdę mi się podoba.
  • puszczyk 12.08.2019
    Popełniam gnioty w celach eksperymentalnych.
    Sprawdzam reakcję, szukam mundrali i kontroluję zawartość cukru w cukrze
    To tutaj ostatnio taka moda, jagodolas :)))
    Zostajesz zbesztany niezależnie od opinii i...
    ...dzięks za wizytę :)
  • Angela 12.08.2019
    Taki wiersz na pożegnanie. Szału ni ma, ale przyczepić jakoś nadmiernie też nie ma do czego.
    Miłego dnia.
  • puszczyk 12.08.2019
    Toteż pisałem o poetyckim braku szału.
    A całość będzie jaśniejsza po części trzeciej, która jest opkiem.
    Oczywiście nie dla wszystkich jaśniejsza, a dla paranoiczek, to wprost pożywka będzie, skoro "dwójka" już nią jest. :)))
    Miłego.
  • Angela 12.08.2019
    Toteż się domyśliłam, gdzie pocisk miał trafić. Bawcie się dobrze, skoro tak lubicie.
    Baj ; D
  • puszczyk 12.08.2019
    Ja wstawiłem stary wiersz.
    Kto ma ochotę na wymianę pocisków to widać.
    Tylko postarać się trochę trzeba, chyba że talentu nie styka.
  • Canulas 12.08.2019
    A to akurat bardzo fajne. Człowiek czyta osiem sekund i nie zastanawia się nad tym, że dla piszącego może taki tekst oznaczać kilogramy potu i dziesiątki przestawianych klocków, czego efektem jest właśnie te zaledwie osiem sekund bezzgrzytającego płynięcia.
    Nieparzyste zwrotki fajniejsze od parzystych, ale doceniam całość.
  • puszczyk 12.08.2019
    Dzięki Can.
    Powinna się już jakaś emocjonalna całość krystalizować (chyba że się ma paranoiczną jednostkę chorobową pt. Niedoczekany romans:))), a zwieńczeniem będzie opko.
    Jednakże niech się część druga przetrawi i uklepie, bo tłoku nie ma co robić na stronie.
  • Halmar 12.08.2019
    puszczyk, zajrzałam na chwilę z ciekawości (no i żebyś nie pomyślał, że cię zostawiłam hehe) i co widzę? Zaczynasz się powtarzać jak twój stary kumpel z Pomorza. Po kiego powtarzać w koło, że ten text jest jedną z trzech części, "a zwieńczeniem będzie opko"? Ty masz początki alzheimera czy to po prostu kolejny etap psychozy alkoholowej? I to krygowanie się jak panienka: "gnioty w celach eksperymentalnych". Żenada. I to czepianie się Elki... Po prostu wersal. Tyle, że podlaski... (przepraszam Podlasian...)... Dojdzie wreszcie do tego, że będziesz sam ze sobą nawijał. Skoro już sam do siebie piszesz i sam sobie odpowiadasz... Smutne to.
    Słońce wyszło, idę. Nara.
  • Halmar 12.08.2019
    puszczyk, pssst... Mam niusa... dostałeś permanentnego na postscriptum (za tyn plagiat, wiesz).
    PS Gratulejszyn za wskoczenie do Wielkiej Piątki najaktywniejszych postaci opowi (aplauz! fanfary!) :))))
  • puszczyk 12.08.2019
    Tylko skończony psychol od siania zamętu i wyciągania prywatnych spraw nie wie, że zlikwidowałem konto na mój wniosek.
    Płyń wariatko na inne wody.
  • Halmar 12.08.2019
    Hehe, tak sie tłumacz przed swoją klakiernią :)))
  • Halmar 12.08.2019
    puszczyk, taki jesteś fafa-rafa, dżentel-pentel, spryciarzu? Myślisz, że jak twoje konto usunęli, to nie ma już dowodów na twój plagiat wiersza sowy? Na pieterku jeszcze nie pozamiatali, w cytatach z komentarzy eki każdy może ujrzeć prawdę, plagiatorze https://www.osme-pietro.pl/viewtopic.php?f=127&t=1692. A screeny, jakby co, mam w komplecie (miałam dobrą nauczycielkę).

    Swoją drogą, popacz, jaka pikna sprawiedliwość... Pamietasz, jak Alchemika mieszałeś z błotem, kiedy przez przypadek wstawił nie do końca swój tekst? A on tłumaczył, że to było nieświadome. Zniszczyłeś niewinnego człowieka, Brutusie. A tacy byliście przyjaciele...
    A teraz, kiedy ty wstawiłeś plagiat, wytłumaczyłeś to (uwaga, cytuję z ósmego): "zwyczajną pomyłką mózgu".
    To jak to według ciebie jest? Jednym można się pomylić, innym nie?
  • akwamen 12.08.2019
    Znowu pranie... ;)
  • Halmar 12.08.2019
    akwamen hi hi? :))))))
  • akwamen 12.08.2019
    Halmar ha, ha, ha
  • Tjeri 12.08.2019
    Z maluszkowego najbardziej "jedynkę" lubię.
  • puszczyk 12.08.2019
    Nawet to już śmieszne nie jest akwa.
    To paranoja z urojeniami, ale przeraża tylko, że człowieka dotyka bezpośrednio takie wariactwo.
    Każdy, kto znał tryptyk, miał swojego faworyta, Sowa.
    Tjeri ma "jedynkę", ale ja najbardziej lubię wkurzającą Helkę z "trójki" :)))
  • Halmar 12.08.2019
    puszczyk, pssst... https://www.osme-pietro.pl/viewtopic.php?f=127&t=1692
  • akwamen 12.08.2019
    ano nie jest...
  • Tjeri 12.08.2019
    Trójkę też lubię, ale ciężko porównywać z wierszami, to inna kategoria, także estetyczna.
  • puszczyk 12.08.2019
    Tjeri To fakt.
  • Halmar 12.08.2019
    #8 Post autor: mirek13 » sob cze 22, 2019 1:57 pm
    Nie, bo zwyczajnie mi się pojebało po pijaku i wstawiłem nie swój wiersz, do którego mam ogromny sentyment.
    Wiec proszę o całkowite usunięcie wątku, bo to już jest paragraf.

    -------
    odnosząc się do powyższego, może łaskawie wyjaśnisz, puszczyk, swojemu audytorium, czym się kierujesz, mieszając z błotem Alchemika, który podobnie jak ty - popełnił plagiat niechcący?
  • Halmar 12.08.2019
    pssst... nie spodziewam się oczywiście pokory czy chociaż zwykłego "przepraszam" po takim bufonie zapatrzonym wyłącznie w siebie, egoiście i kretynie, który wierzy w fałszywki z fotoszopki, bo swój rozum utopił w C2H5OH.
  • JamCi 12.08.2019
    Możesz se szydzić i obśmiewać, ale to jest po prostu łładne. Subtelne i ciepłe. I o. Mnie się podobały obie.
  • puszczyk 12.08.2019
    To zwyczajnie dziękuję, JamCi :)
    Opko w każdym razie nie jest tak miłe i subtelne (:
  • Halmar 12.08.2019
    puszczyk pssst... nie spodziewam się oczywiście pokory czy chociaż zwykłego "przepraszam" po takim bufonie zapatrzonym wyłącznie w siebie, egoiście i kretynie, który wierzy w fałszywki z fotoszopki, bo swój rozum utopił w C2H5OH.

    ------------
    nie zamieciesz prawdy pod dywan. Tak jak nie naprawisz tego, co zepsułeś.
  • Something 12.08.2019
    "jest sentymentalnie
    powiało banałem" - Podoba mi się. :D

    Ogólnie. Jestem na tak. Jak to zazwyczaj, przy dobrej poezji od Ciebie.
  • puszczyk 12.08.2019
    Dzięks.
    Miło coś o wierszu przeczytać w obliczu zalewania tematu przez trolla :)
  • Something 12.08.2019
    Ktoś się bawi w Pana Gitesa, w sekcji komentarzy; cóż, w końcu się znudzi. :)
  • akwamen 12.08.2019
    Something nie znudzi... :)
  • Something 12.08.2019
    akwamen No chyba, że tak. :)
  • puszczyk 12.08.2019
    Tu akwa ma niestety rację.
    Znam przypadek z autopsji i nawet organoleptycznie.
    To już choroba.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania