Ok

https://www.opowi.pl/wiry-a78799/#comment-748899

 

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://www.opowi.pl/plaskoziemcom-a81992/

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (177)

  • pansowa dwa lata temu
    Panie profesorze, jak miło że pan uzupełnia wiedzę maluczkich ?
    To jeszcze portal literacki, czy już tylko religijno - patriotyczny panel dyskusyjny z elementami indoktrynacji i manipulacji??
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Według mnie to nie jest portal literacki, zwłaszcza, że ostatnio służy tylko załatwianiu osobistych porachunków między użytkownikami.
    Autor tego arcydzieła jest zwyczajnie żalosny i politowania godny, ale to już nie moja sprawa.
    Ale możliwe, że - jak to ktoś wczoraj przy innej okazji i w innym uniwersum stwierdził - może dostał rozwolnienia umysłowego (albo raczej zatwardzenia w tym wypadku).
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień dopóki są wrzody, dopóty jest ogólne zakażenie.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    pansowa Dlatego od kiedy się zorientowalam kto jest wrzodem, to dałam sobie spokój, bo wrzodów się nie leczy, tylko wycina, a nie ja mam nożyczki, czy tam inne narzędzie tnące.
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień Ja tam regularnie przykładam maść ichtiolową na oszołoma.
    Może kiedyś wyjdzie rdzeń.
  • skandal dwa lata temu
    Specjalista w usprawiedliwianiu i gloryfikowaniu ludzkiej podłości. Ohyda.
  • MartynaM dwa lata temu
    To trzeba było poddać bez walki kraj? Jeżeli tak, to w islamie za plucie na religię jest kara śmierci...
  • skandal dwa lata temu
    Islamiści są gorsi od katolików. Syfilis jest gorszy od trypra. Ale czy to znaczy, że tryper jest okej?
  • MartynaM dwa lata temu
    skandal, dobrze się czujesz? Jeżeli w miarę, to czym jest tryper?
  • skandal dwa lata temu
    MartynaM ????
  • Noico1 dwa lata temu
    Martyno, wbili lewactwu do głowy, że obrona Europy to było coś złego i do dziś z tak zakodowanym we łbach przekazem toto się pęta bezrefleksyjnie po świecie.
  • Vespera dwa lata temu
    Ładny felieton, nic więcej. Taki w sam raz do gazetki katolickiej dla dzieci. Pierwszy raz widzę, by ktoś przedłużał krucjaty do XVII wieku... Czemu nie pójść dalej, czemu prawem serii nie uznać za ostatnią krucjatę wojny polsko-bolszewickiej? O, albo lepiej, inwazji USA na Afganistan i Irak, też pasuje, jeśli się odpowiednio oczy przymruży. Widzisz, tak się składa, że jest na sali historyczka - ja nią jestem. Nie musisz się produkować i starać się uzupełniać mojej wiedzy, jeśli będę mieć na to ochotę, to wiem gdzie szukać odpowiednich książek.
  • Poncki dwa lata temu
    Jest też histeryczka i histeryk ?
  • Poncki dwa lata temu
    (Nie Ty broń Cię Bożena)
  • Vespera dwa lata temu
    Poncki No widzisz jaka fajna zgraja :)
  • Poncki dwa lata temu
    Vespera już się nie mogę doczekać aż mi ktoś studia podyplomowe zacznie organizować.
  • Vespera dwa lata temu
    Poncki Ja dopiero jedne skończyłam, więc zbieram propozycje, mogę kolejne zacząć :) Zobaczymy co tu się zadzieje, jak przyleci druga adresatka tej wypowiedzi, ciekawie będzie.
  • Poncki dwa lata temu
    Vespera tutaj tylko patologię możesz zaocznie spróbować...
  • Vespera dwa lata temu
    Poncki :D Przekonałeś mnie, gdzie się można zapisać? Tylko ja wykłady chciałabym tylko, bo spokojna z natury jestem i nie wiem, czy na konwersatorium dam radę...
  • Poncki dwa lata temu
    Vespera
    Myślę, że jak sie zarejestrowałaś na opowi to wystarczy. Teraz tylko wystarczy poczytać komentarze niektórych opowowidian i znaleźć odpowiedniki w literatórze ? myślę, że jak opiszesz co się tu niekiedy wypisuje to masz magisterkę z patologii w jeden semestr ?
  • pansowa dwa lata temu
    Dlatego go wyśmiałem.
    Kmiot będzie historyków uczył...
    Oczywiście zaraz napisze jakimi jesteśmy historykami. Tylko on wszystko wie ciućwok jeden.
  • Vespera dwa lata temu
    pansowa Ale skąd się u ludzi bierze przekonanie, że są najmądrzejsi i mają kompetencje, by pouczać randomowych ludzi w internetach? Przecież nigdy nie wiesz, kto siedzi po drugiej stronie klawiatury... No ale to nie jest mój pierwszy dzień w sieci, przerabiałam już ludzi, którzy lepiej ode mnie wiedzieli co mam czytać i jaki mam gust filmowy, to i dedykowaną lekcję historii przeżyję.
  • pansowa dwa lata temu
    Vespera Dlatego walczę, bo jest to szczególny przypadek uchyłku umysłowego.
    Spotykałem w sieci pełno głupców, ale głupców z takim przekonaniem o własnej nieomylności i pogardą dla innych - pierwszy raz.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    myślę, że nieomylność można jeszcze przełknąć. ..
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Wkurwia nieco bo, jest podawana jako autorytatywna wyrocznia.
    A pacjent jest intelektualnie i literacko sztywny jak pal Azji.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Zastanawia mnie kto i po co wpakował Grainowi 6 jednogwiazdek.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Dzień wcześniej widziałem podobne zjawisko pod twoim tekstem, dlatego zwrociłem uwagę, że u Graina było podobnie.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Jak masz dylemat u mnie, to oczywiste, że to jeden zbok z multikontami.
    Jeśli chodzi u niego czy Graina, nie dociera, że to po prostu różni ludzie.
    Gwiazdki nie mają nic wspólnego z wartością tekstu. Świadczą tylko o osobie autora. Jak jest postrzegany w społeczności.
    Nie na darmo ta banda jest notorycznie banowana na innych portalach. Za zwyczajne chamstwo.
    Jak tu kiedyś napisałem - lepiej rzucić kurwą (co robię czasami), a nią nie być, niż odwrotnie. Udawać kulturę, a być zwyczajnym *ujem.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Nie, nie miałem dylematu u Ciebie. Poza tym nawet by mnie to nie zdziwiło. Ale to wciąż jedna gwiazdka a nie sześć. Jeśli za te gwiazdki odpowiada multikontowe monstrum to po co skoro pod tym samym tekstem jak na zawołanie zaczyna się do Graina przymilać. Podpadł mu kiedyś?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki U Graina wstawiło to sześć osób.
    Gość jest kawał chama i z wielu portali był już banowany.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, tu każdy, poza mną, ma od kilku do kilkunastu kont.
    Taka zabawa...
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    jak poza Tobą jak ostatnio mowiłaś, że masz (nazwy nie pamiętam). Coś ściemniasz...
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Grain jest dla mnie bardzo ciekawą osobowością. Potrafi prowadzić rozmowę na poziomie i snuć trafne argumenty, ale jak zaczyna się tematyka opozycyjna to mam wrazenie, że dostaje małpiego rozumu i płynie na fali bez zastanowienia.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, mialam konto pod nazwą betti, ale zostało zbanowane, to wzięłam sobie laura123 i tez zostało zbanowane, teraz mam martyna... ale zawsze jedno. Uważasz, że nikt by mnie nie rozpoznał z inneho konta, po drugie po co mi dwa, kiedy jeden, dla niektórych, hest problemem...?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Jak to zbanowane?
    Czyzbyś była dla kogoś wredna?
    Niemożetobyć.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Szczerze mówiąc, nawet mi się nie chce nad personą dyskutować.
    Pasują do siebie z oszołomem.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ależ skąd, po prostu wymiana myśli.

    Pansowa tez byl banowany zatowno tu, jak na innych portalach. Zresztą slownictwo wybitne, więc nie ma dziwne, chociaż tutaj więcej może... od Graina chociażby.
  • MartynaM dwa lata temu
    zarówno *
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Istotne jest dla Ciebie kto więcej a kto mniej?
    Będziemy wyliczać kto ile razy?

    Ja generalnie nie pochwalam takiego zachowania ani u Graina ani u panasowy, ale to pomiędzy nimi sprawy są. Nie mieszam się nieproszony.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Pewnie masz rację, ale mądrej duszy szkoda, bo głupcem go nie uważam ale mam wrażenie, że po prostu ulega złym wpływom.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Twoja ocena
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, a czemu nie, skoro inni w jedną stronę tylko liczą? Trzeba i siebie widzieć. Ja nie święta, ale kiedy patrzę jak inne diabelskie nasienia o innych wiedzą co napisać, a o sobie jak najlepiej, to prostuję fakty.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Temu, że to bez sensu. To jest jak kółko dla chomika, po którym wszyscy biegają zamiast po prostu się czasem przymknąć.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Czas pokaże. Jestem tu jeszcze za krótko.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, szczerze mówiąc, to ja nie widziałam, zeby Grain był gdzieś banowany, no ale takich "zaczepek" jak tutaj, to raczej na innych portalach nie.ma. Moderacja czuwa.

    Tutaj jest wieksza swoboda wypowiedzi, mnie to bardzo odpowiada na ten przyklad, bo można dyskutować nawet energicznie. Tylko wulgaryzmów nie lubię.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, możesz być modem. Nie mam nic przeciwko.
    Będziesz miał zajęcie, my spokój...
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki ja w każdym razie nie zamierzam gówna ruszać. Dopóki ono nie ruszy mnie.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki No tak, każdy poza jedną jedyną damessą ma po kilka kont. Ja na ten prezykład mam osiem, a teraz dziewiąte tworze, bo chce dogonić Młodą, które ma jedenaście.
    A swoją drogą odważne oskarżenie przeciwko wszystkim użytkownikom tego portalu. To podobno stara łupa, a w dyni sieczka...
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Jedenaście? Masz stare dane, bo właśnie tworzę siedemnaste, a moją ambicją jest mieć czterdzieści dwa, bo wiadomo, the meaning of life, the universe, and everything...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera i wiedza z kosmosu.
    A magia z dupy :)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poza tym ty weź, Mnłoda, klasyka zacytuj:
    "Z matki obcej: krew jego dawne bohatery"
    A kont na opowi będzie czerdzieści i cztery.
  • Noico1 dwa lata temu
    Zauważyłem, że chyba jesteś historyczką. Mamy tu jeszcze jednego, ale lepiej spuścić nad jego wiedzą i talentem historycznym zasłonę milczenia i nie ruszać, żeby nie cuchnęło niewiedzą.
    Zauważyłem, po bardzo rozsądnym argumencie podanym przez Ciebie dotyczącym złupienia przez krzyżowców Konstantynopola. Podałaś konkret, na który odpowiedziałem. Dodam tylko, że był to niewątpliwy błąd, i pierwsze w historii starcie zbrojne między cywilizacją łacińską, a pokrewną nam jakby nie patrzeć bizantyjską. No cóż, nie mnie oceniać i rozstrzygać intrygi jakimi wówczas kierowali możni tego świata, bo problem do dziś nie został rozstrzygnięty dlaczego tak się stało.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM nie mam czasu na to by być moderatorem. Niestety. Przypuszczam, że i tak bym nikogo kultury nie nauczył.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 mówiłem Vesp, że pan profesor podważy nam dyplomy?
    Ciekawe na jaki temat pracę pisał. Zapewne o błogosławionej Kuzkównie w naukowym czasopiśmie Międlara?
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, no raczej ale masz cierpliwość do tłumaczenia... czego ja nie posiadam, tym bardziej kiedy nastepuje atak szerszeni... spokojny czlowiek mógłby coś zdziałać...
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Cierpliwość mam, owszem. Cóż z tego jak zawsze się znajdzie ktoś, kto będzie się starał wyprowadzić mnie z równowagi, a później jeszcze od bandytow zwyzywa.
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Ależ cytuję klasyka, ino innego :) Dla mnie 42>44, taki tam paradoks matematyczno-literacki.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Równania Maxwella by tego nie ogarnęły...
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Tego biez wodki nie razbieriosz.
  • IgaIga dwa lata temu
    Poncki - jak Martyna ma jedno, to ja mam pół.
  • Poncki dwa lata temu
    IgaIga ? no powiedziała, że ma jedno ale trzy.
    Jak Jezus
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Jezus, Maria...
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień
    Jezus, Jan, Maria, Martyna Rakieta...
  • MartynaM dwa lata temu
    IgaIga, dobrze się czujesz?
    Co Ty pleciesz w ogóle?
  • MartynaM dwa lata temu
    To wam potrzeba iluś tam kont do tych ocenek swoich "dzieł" albo "przyjaciół", stąd i kont bez liku, a ja ocenki mam gdzieś, i mogę sobie pozwolić na jedno konto.

    Czy wyrażam się jasno?
  • MartynaM dwa lata temu
    I jest paź krola albo boga, ale nie Stańczyk, trochę przymało tego i owego...?
  • Poncki dwa lata temu
    Maryna. Jest takie przysłowie uderz w stół, a nożyce się odezwą.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, no właśnie... trzymaj stół albo nożyce...?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM no to niestety nie zrozumiałaś tego przysłówia. Chodzi o to, że powiedziałem histeryczka i ty się odezwałaś głuptasie. Jak nożyce które podskakują na stole jak się uderzy w stół. Kumasz?
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, kumam ale Ty nie kumasz, że ja Ci tym samym odpowiedziałam... trochę podpuscilam Cię z paziem... gluptasku?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM no to Ci tłumacze, że to przysłowie tak nie działa. Nożyce się nie odezwały najpierw, a później ktoś uderzył w stół. Tu jest bardzo ważny związek przczyczynowo skutkowy i chronologia.

    Nie rozumiem co z paziem? Że motyl?
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, o matko i córko!
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM?
  • MartynaM dwa lata temu
    Pomyśl o co mi chodziło... tak dla sportu, w sensie żeby szare komórki pracowały...?
  • Vespera dwa lata temu
    Swoją drogą dodam jeszcze, że ów felieton wydaje mi się być pięknym przykładem mansplainingu, może nie do końca uświadomionym, ale jednak.
  • SwanSong dwa lata temu
    Najbardziej przed zalewem islamu ocaliła nas krucjata dziecięca!
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Buhaha! Widziałaś, Młoda, uzupełnił naszą wiedzę. Przeczytałam pierwsze i ostatnie zdanie tych wypocin, bo wierzę, że to co pomiędzy przekonałoby mnie, że fanatycy religijni nie wymordowali milionów niewinnych ludzi. Taki to był, ups, skutek uboczny, bo to przecież błądzić jest rzeczą ludzką. I w zasadzie do dzisiejszych czasów zmieniłoo się tylko spectrum działania - z morderstw, na okradanie i wykorzystywanie seksualne ludzi bez względu na płeć i wiek. Ale to też przecież należy wybaczyć, bo to tylko ludzie, więc mogą zbłądzić, błąd popełnić...
    I tyle w temacie, bo takie szambo nie jest warte straty czasu.
  • Noico1 dwa lata temu
    Tak sobie możesz pokrzykiwać Błękitna, ale podaj mi jakieś źródło. Na pewno to wiemy, że całkowicie ateistyczne systemy, Wielka Rewolucja Francuzka, nazizm, bolszewizm te miliony unicestwił. Taka z tobą rozmowa, głowę masz przepełnioną wiedzą z kosmosu, bo przecież nie z książek, to nic tam nowego się nie zmieści.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 Oczywiście, wiedzę mam z kosmicznego pola morfogenetycznego.
    Tak że świeć mnie co do francuZkich zbrodni.
    A nie, już mnie i Młodą oświeciłeś. Dziękujemy ci WC piker.
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień ???
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    pansowa nachy opadają, nie? :)
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień do ziemi???
  • Noico1 dwa lata temu
    Ja nie wiem skąd ją masz Niebieska, ale skoro możesz podać jakieś konkrety, to proszę. Ja Tobie podałem, jakie były rzeczywiste cele krucjat, prosto i zwięźle, obrona Europy przed naporem islamu. Ty mi milinami rzucasz zabitych, kto, kiedy, gdzie, może jakieś źródło poproszę.
  • Noico1 dwa lata temu
    Err milionami
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 Ty mi źródła podałeś? A to zabawne. Bo jak na razie to widzę tylko twoje wynurzenia. A jak chcesz źódła, to sobie w google wpisz frazę, która cię interesuje, tam będziesz miał źródła, które, jak się domyślam, dla ciebie nie będą wiarygodne, bo wiarygodne jest tylko źródło potwierdzające twóje fanatyczne zaślepienie, typu program "Ziarno", czy inne "Słowo na niedzielę".
    A ty serio chcesz, żeby ci podawać daty, nazwiska i kjiejsca, gdzie pomordowano tych wszystkich ludzi? Ty, może zdjęcia z egzekucji ci mam podesłać? Na przykład z czystek w Ameryce Łacińskiej dokonywanych przez niejakiego Hermana C. na Aztekach? Chociaż w sumie lepszy od zdjęć będzie filmik video, jak ludzi wyżynał. Wsadź swój fanatyczny ryj w książki historyczne, zamiast w "rYcerza niepokalanej", tam są opisane rzeczy, o które pytasz.
    A jeśli wydaje ci się, że mam ochotę stracić czas na szukanien źródeł dla przychlasta, który powie mi, że to i tak nieprawda, bo w radiu ma ryja mówią inaczej, to pieprznij się w baniak.
    Już pomijając fakt, że jakie ja mam ci źródła podawać, jak w życiu żadnej książki nie przeczytałam.
  • Noico1 dwa lata temu
    Błękitna, Ty lepiej idź szukaj tych milionów pomordowanych, nie trać czasu na dyskusje ze mną. Ziarnko do ziarnka może coś tam uskładasz. Ja ci podałem konkretne wydarzenia, bitwa pod Lepanto, bitwa pod Wiedniem, czy choćby zdobycie Grenady, które były konkretnymi odpowiedziami przeciw islamistom. A ty mi nadal rzucasz jakimiś wymysłami. Poza tym zauważ, że krzyżowcy walczyli z innymi armiami, a nie wyrzynali niewinnych ludzi i nie uprawiali państwowego terroru, jak rewolucjoniści francuscy, sowieccy, czy naziści. Za słaba jesteś w uszach, by przytoczyć mi jakiś argument.
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień świętego by szlag trafił na taki jełopski beton.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 A może podać ci xródła tych "NIELICZNYCH" przypadków gwałtów na dzieciach dokonanych przez zjebów w sukieneczkach czarnych? nTu też xródeł potrzebujesz? A nie, przecież to wszystko są pomówienia.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 zajmij się BHP, a nie historią
    profesorku?
    Jak skończysz szkoły to może z tobą pogadamy.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    pansowa Ty, on "mi podał" jakie były rzeczywiste cele krucjat. No, ja prdl, typ sobie wymyślił rzeczywiste cele krucjat i mi je podał. To ja mu podałam swoje rzeczywiste cele krucjat... Dobrze, że toto nie jest moim sąsiadem, bo bym alarm musiała na chacie założyć.
  • Noico1 dwa lata temu
    Już trochę zluzowałaś. Ile masz przypadków tych występków, przestępstw? Z dziesięć w całej Polsce? I wszystko stare, sprzed lat. A rozdmuchane faktycznie, jakby tego były miliony. Ileż tych gwałtów było, no licz. Pamiętam jednego zakonnika, któremu udowodniono. A ateiści popełniają takich przestępstw przeciw dzieciom rocznie kilka tysięcy. Zaznaczam rocznie. I z czym Ty do ludzi chcesz startować? Zobacz statystyki skazanych, promil wśród nich duchownych. Oczywiście, przestępstwa przeciw dzieciom straszne, nie powinno być nawet tego promila, zgoda. A
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 toś mniue teraz ubawił, i myślę, że nie tylko mnie.
    przesadziłeś, jakie dziesięć, osiem to max i tyo w całej nowożytnej historii kościoła katolickiego.
    Wiesz, ja jestem wdzięczna niosącemu światło, że nie jestem tobą.
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień Wystukać fakty historyczne w google może każdy jełop.
    Natomiast przeprowadzić ich analizę czy syntezę, spojrzeć z szerszej perspektywy, nie unikać tła wydarzeń i niewygodnych faktów potrafi tylko myślący człowiek.
    Jełop niech się zajmie tym, do czego go powołano. BHP.
  • Noico1 dwa lata temu
    błękitnypłomień Sekielski nazbierał takich przykładów z dziesięć z przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat. To naprawdę wiele, przy kilku tysiącach rocznie pozostałych. Pozostali według Ciebie mogą gwałacić i molestować dzieci. Jakaś ty łagodna i wyrozumiała dla gwałcicieli. Tylko w Kościele ci przeszkadzają. A zobacz sobie jak gwałcono młode dziewczynki w Sopocie, pooglądaj film Laskowskiego, no ale to twoi idole, aktorzy, celebryci, oni to mogą prawda? Pełna hipokryzji jesteś.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 W Kanadzie też to było 10 przypadków?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    pansowa Ale patrz, jakie porównania - bo ateiści ile popełniają przestępstw? Procentowo? Czy ogólnie? Akurat statystykę zdawałam na studiach i coś wiem o tym, jak satystyką można manipulować, na zasadzie, jak idziesz z psem, to statystycznie macie po trzy nogi. Ale to już nie o to chodzi, tylko o fakt, że od typa, który deklaruje pewne wartości, a potem je w bestialski sposób - nomen omen - geałci - chyba wymaga się więcej niż od pana Zenka na budowie. Co oczywiście nie zmienia faktu, że przestępstwo i bestialstwo, jest bestialstwem, ale realia są takie, że waga tegoż może być różna w zależności od okoliczności.
    I nie wiem skąd ten zjeb bierze prawo do decydowania o tym kto jest moim idolem (aktorzy, celebryci) - pierdolnij, się w łeb, Noico, bo już chyba przeginasz pałę. Debil sądzi, że ja w ogóle mam jakichś idoli, widocznie swoją jkiarę do mnie przykłada. Ciekawe skąd miałabym tych celebrytów znać, skoro od kilkunastu lat w ogóle telewizji nie oglądam i nie mam telewizora.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Widzę, że kolejny wrzód, którego trzeba zwyczajnie ignoirować, bo ci zacznie tłumaczyć, że lepiej wie, co lubisz zjeść na obiad, niż ty sam. Idoli mi wynalazł, pojeb. I to jeszcze jakich? Żeby chociaż Lema, albno S.Kinga. Nie, celebrytów. CHORY ŚWIR.
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień
    To jest stary trick socjotechniczny. Atakują ty zaatakuje dla odwrócenia uwagi.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Przegiął i tyle. Nie nazwałabym tylko tego socjotechniką, bo do tego trzeba mieć trochę oleju w głowie. Zwyczajne szczekanie prezekupki na targu. Tak jak inny wrzód wrzeszczy, żeby jej rodziny nie atakować, ale sama przypierdala się do żony czyjejś. Albo wynurzenia, jak to ludzie krytyki przyjąć nie potrafią, a jej odpowiedź na krytykę jest w stylu - nie będę ci tłumaczyć co autor miał na myśli, bo za głupia na to jesteś. Tak że wszystko w temacie.
  • Noico1 dwa lata temu
    błękitnypłomień, a czemu nie drzesz japy na Polańskiego, że on reżyser? Nie wypisałaś się jeszcze z netfilixa z tego powodu? A ile wśród aktorów różnych przestępców seksualnych, ale to oczywiście Ci nie przeszkadza, bo to nie Kościół. Jesteś nawiedzona.
  • pansowa dwa lata temu
    błękitnypłomień Po prostu rżnie głupa. Miliony istnień ludzkich zostały w imię KK zostały wymordowane, okaleczone, zgwałcone, udręczone.
    Dotyczy to również czasów nowożytnych i najnowszych, ale idiota rżnie Greka, pisząc tylko o Polsce i filmie Sekielskich.
    Znudziło mnie to. I tak niedługo się dowiemy, że świetnie pisze bo miał tyle cudownych komentarzy :)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Nie zapisałam się na Netflixa póki co. Czasami korzystałam z czyjegoś konta, jeśli chciałam obejrzeć film, który mnie interesował, a nie był dostępny gdzie indziej i chodzi mi tu oklasykę, typu ekranizacje książek,. czy coś co ktoś mi polecił, jako godne uwagi. I w dupie mam czy film, który mnie interesuje, typu "Atlas chmur" jest na netfilxie, dupixie, czy cipixie. Coś jeszcze chcesz wiedzieć?
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień
    Nietrzeba mieć do tego oleju w głowie. Tego uczą w TVP. Wystarczy oglądać wiadomości i zaczynasz bezwiednie sypać socjotechnikami na lewo i prawo.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Nie oglądam, więc nie wiem, jak to w praktyce działa, cvzy można to tak przejąć, aczkolwiek, jeśli nawet, to jest na tam żałosnym poziomie, że chyba nie warto sobie głowy zawracać.
    A oszołom mi zaraz powie, że Tvn oglądam, czy co tam mają sprzecznego z ich ideologią, bo nie wiem dokładnie.
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień
    Łatwo oj łatwo się trenuje ludzi, żeby mówili to co się chce, żeby mówili.
    Ja osobiście pozbyłem sie telewizora daaaawno temu. Mam natomiast kontakt z ludźmi, którzy oglądają.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Witaj w klubie! Fajnie, że cortaz więcej ludzi to gównio wywala z domu.
    A jeśli chodzi o naszego oszołomka, to jeśli dla niego zbrodnie seksualne kościoła sprowadzają się do filmu Sekielskich, to nie wiem, co powiedzieć... Może Sekielski jest jego idolem, skoro, tak jak napisał, "tylko" 10 przypadków pokazał... A w każdym razie zakrawa mi to na powoływanie się na autorytet i wiarygodne źródło.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Pewnie gdzyby było więcej przypadków niż 10, to by Sekielski zrobił serial...
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki co nazywasz trickiem socjotechnicznym? Podanie danych o skazanych za przestępstwa przeciw nieletnim? Widzę, ze o socjotechnice masz słabe pojęcie. A fakty są nieubłagane dla nieprzyjaciół Pana Boga. Tego typu przestępstwa, grzechy przeciw nieletnim to w Kościele margines.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Moim zdaniem usprawiedliwanie mordów mułzumanów na ich własnym terytorium w celu obrony Europy jest tak samo cynicznego jak atak Rosji na Ukrainę usprawiedliwiając to strachem przed atakiem NATO... nawet jeśli prawda to nie do zweryfikowania.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Pod tytułem "Moda na sukces molestowania"
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    I jak dobrze, że ja ze swoim bogiem jestem na "ty" i nie muszę się poniżać nazywając go moim "panem"...
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    O tak. Naucz mnie o socjotechnice tak jak dziewczęta uczysz historii. Proszę. ?

    Socjotechniką z twojej strony jest przebijanie argumentów atakiem na podobne przypadki lecz z innego środowiska. Robi się to by odwrócić uwagę rozmówcy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki może jaśniej napisz? Jakim własnym terytorium? Chodzi ci obszar nazywany w średniowieczu, a także dzisiaj Ziemią Świętą? To zapoznaj się z faktami, od antyku tereny te aż po Eufrat należały do cesarstwa rzymskiego, czyli cywilizacji łacińskiej. Muzułmanie znaleźli się tam dużo później, właśnie na skutek podboju terytorium Bizancjum. I to podboju nie pokojowego, ale metodami okrutnych rzezi chrześcijan.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Chcesz mi powiedzieć, że pozbierali wielkie kupy wojska żeby się przejechać do Jerozolimy pomodlić i broń boże nie postawić nawet palca na wrogiej ziemi?
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki czym odwracam uwagę rozmówcy? Mówię o skali przestępstwa, że wśród duchownych jest marginalne. Promil w gromadzie czterech tysięcy takich przestępstw rocznie. Owszem media antykościele biją piane w sprawie jednego przypadku latami. To wytwarza u ciebie wrażenie jakby był jakiś niebotyczny problem. Ty jesteś zmanipulowany, i czuję że z tym umrzesz. Bo nienawiść umiejętnie zaszuflowana przez media, z człowieka nie wychodzi. Na podobnej zasadzie Hitler wszczepił w Niemców nienawisć do Słowian.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Ale żeś się wjebał, Poncki.... :) Użeraj się teraz z patologią. Ale spoko, znam Twoje możliwości i pokłady cierpliwości, tak że trzymię kciuka w drinku za powodzenie "mission impossible".
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki powtórzę, bo chyba nie przeczytałeś. To była ziemia od czwartego wieku chrześcijańska, a od 4 przed Chrystusem była rzymska. Praktycznie 1500 lat należała do cywilizacji zachodniej, dopiero później znaleźli się tam islamiści. To nie była żadna wroga ziemia dla krzyżowców, tylko terytorium zagrabione przez islam. Widzę, że z ciebie taki sam historyk, jak socjotechnik.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 Rzym zaś się tam znalazł drogą marszu pokojowego:)))
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Hitler zaszczepił nienawiść do słowian? Kurcze. To szkoda. Wczesniej za pewne Niemcy Słowian kochali.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki może i nie kochali specjalnie, ale wszczepienie nienawiści łącznie z żądzą bezrefleksyjnych mordów zaszczepił Hitler, metodą propagandową.
  • Vespera dwa lata temu
    pansowa No właśnie - gdzie jest granica tego, kto był na danym terenie pierwszy? Jak daleko mamy się cofać? Komu się dany spłachetek ziemi "po prostu należy"? Kiedy podbijanie innych ludów jest be, a kiedy cacy? Czym to mierzyć, kolorem skóry, wyznawaną religią, zasiedzeniem w konkretnym miejscu? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Nie jestem historykiem dlatego pytam. Nie jestem też socjotechnikiem, bo w socjotecjnice chodzi o to żeby oszukać rozmówcę, a ja wolę prawdę. Z prawdą nie ma dyskusji.
    Ty historykiem też nie jesteś ale stosujesz socjotecjniki.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera A ty historyk, to pewnie się orientujesz, czy Krzyżacy w Polsce krzewili dobro... I dwa nagie miecze... Ale Krzyżacy to przecież tylko fikcja literacka, oni bronili Słowian przed muzłumanami.
  • Noico1 dwa lata temu
    Vespera ale ziemie te należały półtora tysiąca lat do cywilizacji europejskiej. Może nawet dłużej, cofając się do Aleksandra Macedońskiego, czy czasów cywilizacji greckiej. Tam wszędzie były greckie miast państwa, które wchłonął Rzym. Arabowie zaczęli się tam pojawiać dopiero wraz z ekspansją islamu. Tysiąc pięćset lat to jednak szmat czasu.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Jeśli mówimy o ludach germańskich i słowiańskich to dniem twierdzić, że nigdy sie nie lubili, zawsze się mordowali jak na dobrych sąsiadów przystało...
  • pansowa dwa lata temu
    Vespera no i to jest pytanie na które oszołom ma jedną odpowiedź.
    Gdzie chrześcijanie postawili mogę tam ziemia jest ich. Byli piersi, a wcześniejsze cywilizacje to gówno.
    Można było wyrżnąć.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki jakoś mi tej socjotechniki nie możesz udowodnić, poza czczym gadaniem. Pokazałem, że pedofilia wśród duchownych to margines w ogólnej liczbie skazanych pedofili. I tyle. Podałem dane. Nazywanie podanie suchych faktów socjotechniką dowodzi, że nie wiesz o czym mówisz. Tyle.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki to się mylisz, że zawsze. Cesarz rzymski narodu niemieckiego był suwerenem nawet niektórych polskich królów. Nawet odwoływano się do niego w sporach prawnych między Polakami, a Krzyżakami, którzy nie do końca byli postrzegani jako przedstawiciele Niemców. To Sienkiewicz ich tak literacko wykrzywił. Zresztą z Krzyżakami też prawie sto lat współpracowaliśmy, posyłaliśmy kontyngenty wojsk do walki z Prusakami. To bardziej skomplikowane zagadnienie.
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Ależ pani, przecież Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie to samo dobro... Krzewiciele kultury i cywilizacji, budowniczowie miast i zamków, dbali o rozwój sztuki sakralnej, rzemiosła, rolnictwa, handlu, oświaty... Długo byłoby wymieniać. A że mordowali innowierców i nie przestrzegali zawartych umów? Kit tam z argumentami drugiej strony, pies je...
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Oczywiście, ze mogę Ci udowodnić. Wystarczy, że zbiorę do kupy wcześniejszą wypowiedź kontrrozmówcy i twoją następującą zaraz potem, tak, żeby dokładnie uchwycić kontekst wypowiedzi.

    To, że ty nie rozumiesz jak to działa to nie znaczy ze to tak nie działa.

    Coś tam chyba jednak wiem ...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Aha. no to uspokoiłaś mnie.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Nie mile sie w spraiwe słowian. To że istniała polityczna współpraca między narodami nie.znaczy, ze ludzie się lubili...
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz, w którym kościele. Masz coś przeciw podanym przeze danym? Jakoś media zwalczające Kościół nie drą japy przeciw innym pedofilom, tylko strasznie ich boli jak dorwą jakiegoś przestępcę w sutannie. Zgadzam się, ze nie powinno ich być tam wcale, zero, ale cóż, życie jest życiem.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki akurat Niemiec, jako narodu, nie było do czasu zjednoczenia ich przez Bismarcka. Przeciętny Niemiec miał w nosie Polaków, tak jak przeciętny Polak Niemców.
  • Vespera dwa lata temu
    pansowa Przerażają mnie ludzie, którzy mają jednoznaczne odpowiedzi na takie pytania. Że w regionie cywilizacje rolnicze powstawały od neolitu? Kto by o tym pamiętał, co to jest 8-10 tysięcy lat do 1,5 panowania najpiękniejszej i najmądrzejszej cywilizacji europejskiej.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Tak dzwoni. Tak wiem, w którym. Dzięki za troskę.
    Tak to jest socjotechnika, jeszcze raz Ci wutłumaczę.
    Jeżeli w rozmowie na dany temat rozmówca zaczyna (najczęściej z braku argumentów) przytaczać zbliżone lecz jednak inne fakty to ma na celu odwrócenie rozmowy od pierwotnego tematu.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Przecież piszę o ludach germańskich. .. czytaj pan
  • Alienator dwa lata temu
    Chcecie trochę popcornu? Co tak będziecie na głodniaka za meblościanką siedzieć?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Szajs tam, że Słowianie przez kilkaset ( a tak naprawdę wiećej dużo) lat mieli swoją k7ulturę i wierzenia, przecież gtrzeba było ich "orzcić". I tu beka - "chrzest Polski". Jakiej Polski? Cała Polska się ochrzciła? No nie, wierchuszka podpisała cyrografy i potem gnębili tych co sobie swoje religie praktykowali.
    Ale ktoś ci powie - bo tu przez 1.5 tysiąca lat by,ła grecka cywilizacja, ojej, a Słowiańska przez podobny okres to już się nie liczy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Vespera przypominam Ci, że islam narodził się dopiero sześćset lat po chrześcijaństwie. Wiec chyba raczej przez dobre tysiąc lat nie mogła to być ziemia islamska. Przez pewien okres była żydowska, ale Żydzi dali stamtąd nogę, opuścili te tereny. Zostało kilka procent. A tysiąc lat to chyba dobry kawał historii, żeby uważać własność tych terenów prawem zasiedzenia. Może to kwestionujesz? Nie musisz cofać się do paleolitu, bo historia tamtych ziem i cesarstwa rzymskiego jest doskonale nam znana.
  • Poncki dwa lata temu
    Alienator
    Właśnie jestem po kurczaki z pieca. Popcornu jakoś nie znoszę. Niemniej dzięki. Masz może chipsy? Chipsy bardzo chętnie ?
  • Alienator dwa lata temu
    Poncki Mam musztardę ;)
  • Poncki dwa lata temu
    Alienator ja mam miód ?
  • pansowa dwa lata temu
    Vespera ja też jestem przerażony takimi postaciami.
    Ciasnymi intelektualnie i historycznie jak otwór w igle
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki wy macie przede wszystkim zdrowie. Tyle czasu walić głową w beton.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki ty nadal uważasz, po tych wyjaśnieniach, że krzyżowcy przybyli do Palestyny na obcą ziemię, żeby ją podbić? Uprzedzenia biorą się z niewiedzy. Powinieneś poznać historię tych ziem.
  • Alienator dwa lata temu
    pansowa Wojownik nie ma celu, ma tylko drogę ;)
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Ja przedewszystkim się świetnie przy tym nawie ?
  • pansowa dwa lata temu
    Alienator tyż prawda, ale już im powinny nogi siąść
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki masz zdrowie do zabawy
  • Alienator dwa lata temu
    Noico1 A Ty nadal upierasz się przy podziale świata ze względu na kulturę, a nie na przynależność etniczną? Chyba, że wysuniesz jakieś błyskotliwe stwierdzenie, że arabów tam nie było?
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Nie. Myślę, że krzyżowcy przybyli wspólnie z Palestyńczykami rozwiązywać sudoku. Dlatego zabrali ze sobą w cholerę mieczy.
  • pansowa dwa lata temu
    Alienator tak się składa, że byli tylko jeszcze islamu nie wyznawali
  • Alienator dwa lata temu
    pansowa No co ty? A myślałem, że sami Rzymianie ;)
  • pansowa dwa lata temu
    Alienator noooo, kultura łacińska i chrześcijaństwo było wszędzie! Nawet na Antarktydzie.
  • Alienator dwa lata temu
    pansowa *Atlantydzie wstyd takie litrówki robić ;)
  • Poncki dwa lata temu
    Alienator no ale w pewnym momencie arabi to też byli rzymianie
  • pansowa dwa lata temu
    Alienator ????
  • Alienator dwa lata temu
    Poncki Jak się mysz w stajni urodzi, to niekoniecznie jest koniem...
  • Noico1 dwa lata temu
    Alienator czy znasz historię wojen grecko - perskich? Króla królów Kserksesa, który usiłować dostać się do Grecji? Ale o Arabach żadne źródło wówczas nie wspomina, u Krawczuka choćby nie spotkałem. No ale to oni podbili choćby Fenicję, tereny dzisiejszego Libanu, a to były miasta i porty greckie. Później ci Persowie przemienili się Partów. O Arabach wtedy też nic nie słychać.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Uważam, że krzyżacy pojechali tam mordować. Reszta to dopisana ideologia.

    Bajzwyczajniej w świecie przelewać krew. Bestie i demony wojny pod chrześcijańskim szyldem.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki niektórzy Słowianie też
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa wiem, wiem, ale na razie jesteśmy jeszcze w Palestynie ?
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa bo tam najwyraźniej pomoc humanitarną wieźli
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 że nie było nazwy??
    To kto mieszkał na półwyspie Arabskim? Partowie, czy beduini będący protoplastami Arabów?
    Zajrzyj chociaż do Wiki zanim się odezwiesz głupio historyku z Bożej łaski
  • Alienator dwa lata temu
    Noico1 Głównie z popkultury. 300 i takie tam. To nie są moje ulubione epoki, ale średniowiecze i pierwsze wyprawy krzyżowe, to akurat lubię. Jako ciekawostkę podam, że wyprawa krzyżowa zwykle zaczynała się trzy wioski dalej ;)
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Teraz powstaje pieśń o tym jak to stoczyć ów bohater musiał walkę z wrogów nawiedzona kupą
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki naprawdę szkoda wolnego dnia.
  • Poncki dwa lata temu
    Więc miłej końcówki. Jadę ogarniać jaką szamę na jutro bo mi się zaś państwo wpiepszy jutro w moje relacje ze sklepami...
  • Alienator dwa lata temu
    Poncki Wszystko dla Twojego dobra. Jesteś uratowany. Nie stawiaj oporu.
  • Poncki dwa lata temu
    Alienator ? #chujnadokladeboitakdamyrade
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki smak?
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa dzięki ;?
  • pansowa dwa lata temu
    Co to są miliny??
  • MKP dwa lata temu
    Krucjaty ten sam poziom religijności co polowania na czarownice i zamachy terrorystyczne w imię tego Jedynego Boga: których jest wielu?
  • Mruk dwa lata temu
    Toś faktycznie pomógł, czytając tego koszmarka
  • MKP dwa lata temu
    Mruk dzieki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania