Wiosna zawsze smakuje krwią Rozdział 4 (1/2)

Rozdział zostanie dodany na początku grudnia. Przepraszam za zamieszanie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • krajew34 22.11.2019
    To znowu ja, nie wiem, czy się cieszysz, czy nie, no ale wpadłem. W paru miejscach brakuje przecinka, radzę wrzucić tekst w ortograf.pl , wyłapie parę błędów. No i masz literówkę - punk - no chyba, że mają zamiast zająć punkt, mają znaleźć punka. :)
    Historia poniekąd interesująca, lecz nie potrafię zmusić do jakiś głębszych emocji, zbyt mało poznałem bohaterów, ich rozterki, czy motywacje zostały lekko potraktowane po macoszemu. No, ale to tylko moja opinia, więc nie bierz jej całkowicie do siebie. Pozdrawiam i pisz dalej.
  • OttoV2 22.11.2019
    1. Czemu miałbym się "nie cieszyć"? Doceniam wszystkie komentarze. Szczególnie że jak widzisz nie ma u mnie tłoków. Każda konstruktywna opinia jest mile widziana.
    2. Ortografie poprawię jutro. Dziękuje za zwrócenie uwagi.
    3. Co do historii to postanowiłem skorzystać z twojej sugestii. Dodam jeszcze trzy rozdziały opowiadające o nauce Pawna i jego brata. Zrozumiałem już że czytelnik mógł ich za mało poznać by móc się wciągnąć w historię.
    Dziękuję za sugestie :) Kiedy w końcu będę miał więcej czasu to chętnie zapoznam się z twoją twórczością.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania